Noviteti april i maj ´17.

7.6.17


Poslednjih par meseci živim po Marfijevom zakonu. Kako sam bila na silnim bolovanjima zbog mališe, tako sam ostala bez primanja jedno vreme. To će se nadoknaditi, ali momenat besparice je došao u najgorem mogućem momentu. Pored svega, sniženja su bila aktuelna u tom periodu: od Uskrsa pa skoro do kraja maja. 

Trošila sam zaista racionalno i kupila samo ono što mi je bilo potrebno. Nešto novo, nešto već korišćeno i provereno. Bilo je i poklona dragih ljudi i saradnika.

Kosa mi se polako, ali sigurno, oporavlja. Predstoji joj prilično šišanje, ali kvalitet i gustina su sada mnogo bolji. Dugo posle porođaja je pojačano opadala. Promenila sam mnogo proizvoda za negu kose. Za sad sam našla par odgovarajućih. Iako je stanje daleko od onoga na koje sam navikla, zadovoljna sam trenutnim stanjem. Po preporuci Marije kupila sam L´Oreal Elseve Total Repair 5 Duoble Elixir sa pro-keratinom za sjaj kose. Većina balzama mi je postala teška i masti mi kosu u rekordnom roku. Tražila sam adekvatnu zamenu. Nakon iščitavanja interneta (ako mogu tako da napišem!), odlučila sam se za Natura Siberica White Cedar masku za volumen. U radnji su bili ljubazni, pa su mi dali tester da probam. Oduševila me je nakon prvog korišćenja i vratila sam se. Planiram da pišem o oba proizvoda, te ćete imati prilike da pročitate kompletne utiske. L´Oreal sprej sam kupila u DM na finom sniženju, mada mislim da mu je puna cena negde oko 500,oo din. Natura Siberica maska je plaćena oko 790,oo din (puna cena je oko 900,oo din).


Bioten CC All in One krema light verzija koja je obavezan proizvod za leto. O njoj sam pisala u ovom postu. Ne baš toliko nova, ali rado čekana Bioten Skinmoisture hidratantna dnevna i noćna krema za lice. Svaka krema je dostupna u većini super/megamarketima i drogerijama po ceni od oko 450,oo din.


O divnom Mokrin Hous konceptu ste imali prilike da čitate (i vidite) ovde. Povod je bio povratak Thiomucase anticelulit gela, istog sastava ali u novom ruhu. Više o samom proizvodu i njegovom učinku će se pisati. Za sad mogu reći da je na akciji u Apotekama Beograd i da je cena oko 1300,oo din. 


Koleginica me je obradovala za povratak na posao. Sephora Hdioney Lip Scrub. Piling balm - interesantna kombinacija. Da li je učinkovit onoliko koliko ga hvale i da li je zaista dobar, videćemo. Cena u Sephora parfemerijama oko 600,oo din.


Uz pozivnicu za prolećni Sajam kozmetike stigla je i nova City Color Strobing paleta. Simpatično pakovanje sa tri, ne baš mala, halajtera. Tri različite nijanse: gold, opal i champagne. Mnogo više od očekivanog. Odličan proizvod za svakoga i sasvim dovoljan (ukoliko niste makeup zaluđenici). Cena je oko 1300,oo din i može se kupiti u prostorijama Ultra Sun-a.


Sajamski noviteti: Cuccio lak u nijansi Dancing queen - prelepa plava sa raznobojnim šljokicama i Zoya Alicia i Debbie. Brittu sam dobila od drage prijateljice <3



Dobila sam predivne Essie nijanse: Allure, Go Go Geisha i Bobbing For Baubles. Hvala drage moje. Allure je predivna bela nijansa "nemam vremena za kompletan manikir" ili "lak koji svake ruke čini lepim i nežnim" - jednom rečju predivan. Go Go Geisha i Bobbing For Baubles su lakovi sa profesionalnom Essie četkicom - uzanom. Moram priznati da mnogo lakše upravljam ovom, nego širokom drogerijskom verzijom četkice. 


Od Essence-a sam dobila paket novih proizvoda na testiranje. O nekima ste imali prilike da čitate, dok ću o nekima pisati nešto kasnije. Novi sjajevi za usne, lakovi za nokte ( recenzije ovde i ovde), bronzeri, maskare (ovde), korektori (ovde), senke za oči i palete...






Toliko od novih komada u proteklom periodu. Nadam se da je kod vas bilo uspešnije i berićetnije nego kod mene.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

1 comments

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe