L’Oreal Elseve Extraordinary Clay linija za negu kose

21.6.17


Trudnoća je period kada svaka žena ima predivnu kosu: bujnu, gustu, svilenu, sjajnu. Vlas je debela i jaka, nema peruti niti opadanja. Masna kosa i teme - šta je to? Međutim, priča se u potpunosti menja nakon porođaja, kada hormoni počinju zaista da luduju.

Pre trudnoće moju kosu bih opisala kao normalnu. Mastila se dva dana nakon pranja, u korenu. Opadala je periodično, sa promenom godišnjeg doba. Kosa mi nikad nije bila lepša nego tokom trudnoće. Ali, posle porođaja počinje borba koja još uvek traje. Situacija je dosta bolja, ali ne i onakva na kakvu sam navikla.

U periodu od sedam meseci nakon porođaja kosa mi je opadala u pramenovima. Mislila sam da ću ostati bez dlake na glavi. Znatno se proredila, pojavili su se zalisci. Vitamini i preparati koje sam koristila nisu pomogli. Shvatila sam da su hormonske turbulencije krive za ovu promenu (kao i za mnogo što-šta u postporođajnom periodu), ošišala se i pustila da vreme učini svoje. Meseci su prolazili, ona se polako oporavljala i rasla, ali se pojačano mastila. To je bio još jedan problem pored svega ostalog.

U to vreme do mene su stigli i novi L´Oreal proizvodi za negu kose. U pitanju je  L’Oreal Elseve Extraordinary Clay linija koja sadrži šampon, regenerator i masku za kosu

Novina iz L´Oreal kuće - linija proizvoda obogaćenih glinama.

Šta proizvodi obećavaju?

Kosa vam se masti u korenu, a krajevi su suvi? - Tri dana čiste i sveže kose uz tri Elseve Extraordinary Clay koraka: Clay maska za temeljno čišćenje temena, Clay šampon za temeljno čišćenje kose celom dužinom i Clay regenerator koji čini kosu glatkom i hidriranom


Uz sunce, vazduh i vodu, čije vitalne elemente sadrži, glina je jedno od najmoćnijih i najstarijih sredstava fizičkog obnavljanja. Višestruko lekovit deluje na organizam, kožu i kosu. Pospešuje zdravlje. Mnoge generacije pre nas su verovale u moć gline. U drevnom Egiptu, lekovita moć gline je bila dobro poznata. Zelena glina se koristila za lečenje i mumificiranje faraona. Drevni Grci su upotrebljavali glinu za lečenje preloma. Smatrano je da glina ima "božansku inteligenciju", da sama pronalazi i leči bolesti u organizmu. 

Iz L´Oreala kažu da su proizvodi Elseve Extraordinary Clay linije bazirani na tri vrste gline.

  • Bela glina (kaolinite - kaolinit) - bogata je silicijumom, cinkom i magnezijumom. Sprečava opadanje kose i jača ispucale i slabe vlasi. Takođe preporučuje se osobama sa nešto ostetljivijom kožom lica, koje je često suvo i perutavo. Veoma je nežna, lagana i glatka. Ima izvanredno upijajuće dejstvo. Poznata je po svom svojstvu da apsorbuje višak sebuma. Opisana je kao apsorbujuća glina.
  • Zelena glina (argilane) - sadrži magnezijum, kalcijum, mangan, fosfor, cink. Visoko je cenjena u kozmetičkoj industriji za negu kože lica i tela. Važno je napomenuti da je njeno lekovito delovanje rašireno na više područja i da može da se pije oralno, kao dodatak ishrani ili u vidu lekova. Odličan je detoksikator, efiksano čisti telo od nataloženih nečistoća. Zbog svojstva da pomogne pri nežnom čišćenju kose opisana je kao pročišćavajuća glina.
  • Plava glina (montmorillovite - montmorionit) - sadrži silicijum, gvožde, srebro, magnezijum, kalcijum, fosfor, cink, aluminijum i bakar. Koristi se za dezinfekciju kože, smiruje upale, podstiče cirkulaciju i sprečava opadanje kose. Pomaže vlasima kose da vrate optimalnu svežinu i lepršavost. Opisana je kao balansirajuća glina.

Proizvodi se koriste na, pomalo, neubičajen način. Prvo se pre šamponiranja na suvo teme nanosi maska, koju ravnomerno rasporedite celom dužinom kose (od korena do vrha, pa i na sam koren). Ostavi se da deluje pet minuta, kako bi upila višak sebuma i nečistoće. Nakon ispiranja maske, kosa je spremna za drugi korak - šamponiranje. Nakon njega na red dolazi regenrator koji se nanosi na celu dužinu kose. Proizvodi ne sadrže mineralna ulja i silikone. Pored glina tu su  hijaluronska i salicilna kiselina, kao i biljna ulja.

L´Oreal obećava da redovnom upotrebom oih proizvoda, čak i nakon tri dana kosa izgleda sveže i hidrirano kao prvog dana. Da li je baš tako? 

Preporučeno je da se svi proizvodi koriste zajedno. Moja iskustva su nešto drugačija. Koristila sam ih zajedno, ali i u kombinaciji sa drugim proizvodima ili dva proizvoda iz Extraordinary Clay linije i treći, koji je u tom momentu bio aktuelan.


L´Oreal Elseve Extraordinary Clay maska za kosu je najinteresantniji proizvod ove linije. Možda i najvažniji korak. Navikla sam da se maske za kosu nanose nakon pranja i šamponiranja. Ova maska se nanosi pre šamponiranja, na suvu kosu. Nanosi se na sam koren, a potom i na celu dužinu kose. Ostavlja se da deluje oko pet minuta. Ja sam je ostavljala ne duže od desetak minuta. Iznenadila sam se da maska deluje. Za vreme koje je držim na kosi ona lepo pokupi nečistoće, višak sebuma i odlično očisti kosu. Nakon ispiranja kosa nije teška, niti slepljena. Već tada imam osećaj čiste kose, iako šamponiranje i pranje tek sledi. Miris je predivan, blago osvežavajuć - eukaliptus. 

Maska ima divnu i laganu, zanimljivu teksturu. Nije ni gelasta ni gumena. Pod prstima je blago penasta. Srednje je gustine i lako se nanosi. Najuspešnije sam je nanela četkicom za nanošenje farbe, deleći kosu u pramenove i razmazujući masku između njih. Kako dolazi u pakovanju od 150ml, ukoliko se nanosi više nego što je potrebno, brzo se potroši. Kosu perem tri puta nedeljno, masku nekada koristim jednom nekad dva puta. Meni je to sasvim dovoljno. Uz takvu upotrebu maska mi traje već treći mesec.


Sastav:

Aqua, Kaolin, Gycerin, Olea Europaea Oil, Cetearyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Parfum, CI 42090, CI 60730, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Sodium Hyaluronate, Stearyl Alcohol, Stearic Acid, PEG-8 Isostearate, PEG-8, Argilla, Salicylic Acid, Palmitic Acid, Xanthan Gum, Linalool, Benzyl Salicylate, Montmorillonite, Caprylyl Glycol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Myristic Acid, Cetearyl Glucoside, Citronellol, Hexyl Cinnamal, F.I.L. C192214/1


L´Oreal Elseve Extraordinary Clay Purifying šampon je drugi korak u kompletnom ritualu. Ne sadrži silikone. Glavna namena mu je otklanjanje preostalih nečistoća. I to radi odlično. Guste i bogate teksture, stvara bogatu penu, koju je potrebno dobro isprati. Nakon toga kosa škripi pod prstima i zaista postoji osećaj čiste i sveže kose. Nije ga potrebno dva puta nanositi. Iz navike ja jesam. 

Šampon je prilično "jak", jer sadrži komponente deterdženta. Ukoliko se koristi zajedno sa maskom, stvara agresivnu kombinaciju nikako pogodnu za svakodnevno korišćenje. Ova dva proizvoda sam zajedno koristila jednom nedeljno, što je za moju kosu sasvim dovoljno. Zbog svega mislim da šampon nije pogodan za one sa osetljivim temenom ili za one koji nemaju problem masnog temena.

Miris je prijatan i ne zadržava se dugo na kosi.


Sastav:

Aqua / Water, Sodium Laureth Sulfate, Coco-Betaine, Glycol Distearate, Sodium Chloride, CI 42090 / Blue 1, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide, PPG-5-Ceteth-20, Argilla / Magnesium Aluminum Silicate, Salicylic Acid, Fumaric Acid, Linalool, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Montmorillonite, Kaolin, Alpha-Isomethyl Ionone, Carbomer, Geraniol, Octyldodecanol, Citronellol, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Parfum / Fragrance, F.I.L. C179833/1


Nakon maske i šampona, na dobro ispranu kosu se nanosi L´Oreal Elseve Extraordinary Clay Purifying regenerator. Nešto gušće teksture i izuzetno prijatnog mirisa, koji se zadržava na kosi. Navedeno je da se nanosi na celu dužinu kose, od korena do vrha. Nekad sam ga koristila na taj način, ali češće samo na donje dve traćine kose. Držala sam ga oko desetak minuta. U oba slučaja kosa mi je bila mekana i svilena, bez mršenja i sa lakoćom češljanja. Nisam primetila da su krajevi manje suvi redovnom upotrebom regeneratora. U tu svrhu nanosim neko od (u tom momentu aktuelno) ulja.


Sastav:

Aqua / Water, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Glycine Soja Oil / Soybean Oil, Cetyl Esters, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Argilla / Magnesium Aluminum Silicate, Chlorhexidine Dihydrochloride, Salicylic Acid, Linalool, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Montmorillonite, Isopropyl Alcohol, Kaolin, Alpha Isomethyl Ionone, Geraniol, BHT, Citric Acid, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/ Fragrance, F.I.L. C180281/1



Šampon sam najčešće koristila uz regenerator, bez maske, jednom nedeljno. Ta kombinacija mi odgovara i soldino mi "očisti" kosu. Nije mi izazvao iritacije, svrab niti crvenilo. Masku i regenerator i dalje  koristim istovremeno, uz šampon koji u tom momentu imam pri ruci. Dva puta nedeljno. I ta kombinacija mi se pokazala dobrom, bez izazvanih iritacija i pratećih problema. Nekoliko puta sam koristila sva tri proizvoda zajedno. 

Na mojoj kosi je efekat isti u oba slučaja. Ipak, nakon tri dana kosa mi nije kao i prvog. Mada, moram priznati da se ne masti kao ranije i da bih mogla da se provučem i četvri dan bez pranja, uz punđu ili konjski repić. Ali, stare navike se teško menjaju.

Maska je proizvod koji bih svakome preporučila, jer je drugačija, laka za upotrebu i stvarno "radi posao". Prijatan je osećaj nakon korišćenja i uz pravilno doziranje može dugo da traje. 

Proizvode L´Oreal Elseve Extraordinary Clay linije možete kupiti u Lilly i DM drogerijama, kao i manjim lokalnim parfemerijama ili u hiper/mega marketima. Često je na sniženju, te cene dosta variraju (ni jedan proizvod nije skuplji od 500,oo din). Šampon dolazi u količini od 250ml, regenerator 200ml, a maska 150ml.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

0 comments

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe