Povratak na velika vrata - Thiomucase anticelulit gel

21.5.17


Sunčan dan, sa tu i tamo nekim oblačkom, uz pratnju hladnog povetarca. Dan kakav se poželeti može. Savršen za izlet. Tog dana put me je naveo u Mokrin. Malo vojvođansko selo, blizu Kikinde, rodno mesto Mike Antića, Vase Stajića i Raše Popova.

Zanimljiva ideja, prelepa realizacija - ponovno upoznavanje poznatog Thiomucase anticelulit gela. Ovog puta u novom ruhu. Prostor Mokrin Hous-a je idealan za ovu priliku. Nešto novo, drugačije. Prelep ambijent, pun energije, svetlosti, mirisa prirode - bezvremenski. Mir, tišina. Lepota eksterijera i enterijera je očaravajuća. Gazdinska kuća, uz prateće objekte različite namene, veliko i zeleno dvorište, miris bagrema i začinskog bilja... Sve poziva na opuštanje, pražnjenje misli, leškarenje pod vedrim nebom. 

Mala oaza na svega dva sata vožnje od Beograda. Poželela sam da ostanem tamo.

Više o konceptu Mokrin Hous možete saznati na njihovom zvaničnom sajtu. Ovog puta vas ostavljam sa slikama ovog čarobnog mesta, jer one govore više od svake reči.












Samo opušteno. I polako. I vojvođanski.




Gazdinska kuća uređena u "mešovitom" stilu, ako mogu tako da ga nazovem. Originalni komadi namešataja, uz miks modernog ali i onog iz sedamdesetih godina prošlog veka. Zajednički dnevni boravak, solidno opremljena biblioteka, bilijar sala, spavaće sobe... Detalji koji nikoga ne ostavljaju ravodnušnim. Neverovatno insipirativan prostor.








Thiomucase anticelulit gel zaslužuje da bude predstavljen na ovako čarobnom mestu. Povratak prirodi - povratak poznatome. Dopunjuju se, iako naizgled nemaju dodirnih niti. Uz simaptičnu Nevenu Nikolić i njenu priču, upoznali smo se sa novim Thiomucase gelom i detaljima.


pr
Kompanija Hemofarm ozvaničila je povratak poznatog Thiomucase anticelulit gela na tržište Srbije i regiona u modernoj, redizajniranoj ambalaži. 

Redizajnirano pakovanje, koje se ovih dana pojavilo na tržištu, prenosi poruku sofisticiranog farmaceutskog proizvoda kakav Thiomucase gel jeste. Nepromenjen sastav i kvalitet ovog proizvoda, garantuje visoku, proverenu efikasnost i jedinstven pristup u tretmanu kože sa problemom celulita.

Thiomucase gel je jedini registrovani medicinski anticelulit proizvod koji sadrži enzim mukopolisaharidazu, čije je delovanje dokazano u kliničkoj praksi. Pokazuje dobre efekte kod svih oblika celulita, čini kožu zategnutom i čvršćom. Redovnom upotrebom postiže se značajno smanjenje obima, efikasno se prevenira nastanak i redukcija postojećeg celulita, povećava elastičnost i tonus kože, 

Idealno se uklapa u svakodnevnu negu tela: jednostavno se koristi, nije lepljiv niti mastan, brzo se upija, prijatno miriše, neguje i održava vlažnost kože.

pr
Kampanja "Nije do ogledala. Da ponovo zavolite svoje telo"  nam vraća dobro poznati Thiomucase anticelulit gel, na velika vrata, u novom ruhu.

Blagovremeno ću posebno pisati o dejstvu i učinku Thiomucase gela.

Nadam se da ste uživali u fotografijama, koliko sam ja na zelenoj travi u prostranom dvorištu.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

3 comments

  1. Odlican post i uzivala sam listajuci tvoj blog :) Nova sam na bloggeru i zapratila sam se,poseti i ti moj blog ako zelis ♡ Dotted with hearts

    ReplyDelete
  2. Kako savrseno mesto! Bas sam se zainteresovala kada su mi poslali mail da je bila prezentacija ovog gela. Jedva cekam da pises utiske. Nadacemo se da bar ovaj gel nesto radi!

    ReplyDelete
  3. Odlične fotografije! Davno sam koristila ovaj gel i ne sećam se delovanja... Čekam recenziju.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe