Essence Go For The Glow

26.5.17


Pored Berry Caring, među novim Essence lakovima je i Go For The Glow. Nosiva nijansa koja se dopada većini žena i prikladna je za svaku priliku.

Go For The Glow je nude nijansa, na granici između bež i blago puderasto rozikastaste. U zavisnosti od boje i podtona kože, primećuje se i primesa kajsijastih tonova. Iako zvuči kao neverovatan sklop, lak je jednostavan i prilagodljiv. Šimer je vidljiviji u bočici. Na noktima je blag i suptilan. Preliva se od svetlo pink, preko zlatastih i nežnih bakarnih tonova. 



Formula je nešto lošija nego kod Berry Caring. Ne znam da li je u pitanju samo moj primerak ili cela serija ove nijanse. Lak je prilično gust i kao takav težak za nanošnje. Sušenje dugo traje i oštećenja su skoro neizbežna. Ovaj problem sam rešila dodavanjem tri kapljice razređivača za nokte (ja koristim Mavala razređivač). Nakon toga lak se izuzetno lako nanosi, jedan sloj je dovoljan za punu pokrivenost. Četkica ne ostavlja tragove. Suši se solidnom brzinom. Završnica je kombinacija satenskog poluvisokog sjaja, te korišćenje nadlaka u tu svrhu nije potrebno. 

Na slikama imam jedan sloj baze, dva tanka sloja laka i nemam nadlak.






Iako nisam naklonjena ovih bojama, jer mi retko koja nude nijansa pristaje, ovaj lak me je prijatno iznenadio. Opisala bih ga kao nijansu "kada ne znam koji lak da nanesem, uhvatim se za njega". Kao i prethodno opisan Essence lak i ovaj u svom sastavu ima kukui ulje, te je opisan kao "negujući lak".

Lak je dostupan u DM i Lilly drogerijama po ceni od 239,oo din.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

3 comments

  1. Boja laka je mnogo lepa. :)

    Giveaway je na mom blogu ------> Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  2. Ova boja je prelepa, bas mi se dopada :)
    Inace, i sama posedujem lak iz ove kolekcije, i prilicno sam zadovoljna :)

    ReplyDelete
  3. simpatična bojica skroz

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe