Noviteti prva tri meseca 2017.godine

2.4.17


Ova četvrtina godine ostaje bez posta iz rubrike "Moj mesec u slikama". Česte prehlade bebca, nastale komplikacije... sve je to dovelo do toga da nisam imala ni vremena ni želje da se bavim sobom ili svojim hobijima. Par napravljenih slika snega i zimske januarske atmosfere više nisu aktuelni, dok sam februar i mart provela u zatvorenom. Sada se nadam da je taj period iza mene.

Kupovine kozmetike su se dešavale usputno i kao "dodatak" onim glavnim. Neplanirano i ponekad bespotrebno. Neke proizvode sam dobila na testiranje, i o njima će naknadno biti reči.

Balea i Avon slatki noviteti. Sve miriše na čokoladu, keksiće, šećernu pastu... O nekim Balea proizvodima imali ste prilike da pročitate u (poslednjem) postu. Schoko Love čokoladna kupka sada je u većem "trbušastom" pakovanju. Avon je poslednja ljubav jer kupka miriše na Jaffa keks. Iako je stiglo proleće, još uvek se ne odvajam od slatkastih mirisa.


Stigle su i dve Afrodita kreme za ruke Argan i Cotton&Silk. Iako su obe kreme namenjene suvim rukama, ne bih ih tako opisala. Jedna me zadovoljila moje standarde, ali ne i oduševila. Druga je isuviše blaga za ono što proizvođač obećava. Planiram posebnu priču o njih dve. Cena svake je između 350,oo i 400,oo din.


Novoj L´Oreal Elseve Extraordinary Clay linija sastoji se iz šampona, regeneratora i maske. Proizvodi su namenjeni onima čija je kosa masna u korenu, a suva na krajevima. Obećava tri dana svežu i čistu kosu "kao prvog dana". Akcenat je na maski, kao novitetu koji sadrži tri vrste gline. Da li je baš tako, imaćete prilike da pročitate u jednom od narednih postova.


Novi Nivea Invisible dezodoransi za nju i njega su me obradovali pred toliko priželjkivano lepo vreme. Već skoro godinu dana koristim dezodoranse ovog brenda i prezadovoljna sam. Ovaj sa fotografije strpljivo čeka svoj red.


L´Oreal lakovi i šminka su bili na finom sniženju u prethodnom periodu. Već dugo želim da kupim i probam njihove nove lakove. Izbor je pao na broj 220 (svetli) i 556 (tamni). Bočice su izgledom i dimenzijama identične kao i kod Essie lakova, s´toga što su L´Oreal "izrezbarene". Prevazišli su moja očekivanja i prezadovoljna sam. Zaista bih volela da kod nas postoji cela paleta ovih lakova. U Lilly drogerijama uz njihovu karticu lojalnosti cena jednog laka je bila oko 350,oo din! 


Essie sniženje je prethodilo L´Orealovom. Iskoristila sam ga i kupila dve nijanse iz jesenje kolekcije za 2016.godinu: Playing Koi i Kimono Over. Priželjkivala sam zimsku kolekciju, ali ona na žalost nije stigla na naše police. Za 699,oo din po laku (koliko su nove kolekcije i stalne postavke na sniženju), isplati se malo sačekati.


Ulovljen i predivan zeleni lak Dior Now iz prolećne kolekcije. Hvala mojim prijateljima koji imaju razumevanja i koji će učiniti sve da za mene dođu do mog željenog komada.


Urban Decay je konačno stigao u Srbiju. Proizvodi ovog brenda se mogu kupiti u Sephora parfemerijama. Pored poklona koje smo dobili na promotivnoj večeri (Naked 3, Perverison maskara i Vice ruž za usne), sa svoje liste želja sam precrtala i senke za oči: Moondust Cosmic i Rockstar. Cene senki su 2250,oo din.




Posle nekoliko godina dugog razmišljanja, odlučila sam da svoju kolekciju Thierry Mugler parfema proširim za još jednog člana - Womanity edp. Parfem koji me je odbio onog momenta kada se pojavio. Osvojio me kako je vreme prolazilo. Konačno sam pokleknula i kupila malo pakovanje od 30ml. On se ili voli ili ne. 


Prijatelji iz Hemofarma su obradovali mog mališu sa paketom proizvoda "Lekovito carstvo" i plišanim Bockom, koji obitava u krevetiću i čuva snove. Marissimo je stigao u pravi momenat za dalje kućno čišćenje nosića i održavanje prirodne vlažnosti nosne sluzokože. S obzirom da smo u bolnici bili zbog nosića i nastalih komplikacija, ovi sprejevi su nam i više nego dobro došli. Probiokid Immuno Ivančić i sinovi uz nadolazeće lepo vremene odličan pratilac.




Toliko u prethodnom periodu. Uskoro će i Sajam kozmetike, te se nadam da ću uspeti da se organizujem da isti posetim, prenesem mali delić atmosfere i obradujem sebe nečim novim.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

2 comments

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe