Noviteti Novembar i Decembar ´16.

16.1.17


Sniženja koja se ređaju od sredine novembra do onih novogodišnjih, nisu me zaobišla ni ove godine. Iako sam zaista želela svega dva komada, noviteta ima mnogo više. Pokloni od dragih ljudi i saradnika su mi izmamili osmeh i obradovali me.

U novembru sam izabrala dva Vichy seruma za dnevnu i večernju negu lica. Dok je Aqualia Thermal serum moj redovni saputnik već dugo vremena (pisala sam o njemu ovde), Liftactiv Serum 10 Supreme koristim prvi put. Za sad sam zadovoljna, a više utisaka imaćete prilike da pročitate u posebnom postu.


Na testiranju su i Vichy mineralne maske za lice: sa glinom za čišćenje pora (siva), hidratantna maska za umirivanje lica (tirkizna) i maska za blistav izgled kože (pink). Svaka kesica je podeljena na dva dela (2x6ml) što je zadovoljavajuća količina za nekoliko upotreba. Cena svake maske je oko 300,oo din u partner apotekama. 


Garnier maske za lice su namenjene hidrataciji svih tipova kože. Shodno tipu kože i njegovim potrebama, Garnier je podelio maske. Svaka maska je u obliku maramice, pa je za jednokratnu upotrebu. Zelena maska je namenjena normalnoj i meštovitoj, plava dehidriranoj i roza suvoj i osetljivoj koži lica.


Nivea me je obradovala sa dva paketa punih nekih omiljenih, i za mene nekih novih proizvoda. 



Posete DM drogerijama se uvek završe kupovinom, malom ili nešto većom, nije bitno. Ja jednostavno ne umem da izađem praznih ruku sa takvih mesta. Mnogo Balea noviteta je pristiglo na police i nisam odolela. Neke kupovine su ponovljene.


Zoya lakovi su još uvek na fantastičnom sniženju. Cena je 359,oo din za sve lakove, sem Pixie Dust linije koja košta 399,oo din. Petra i Toni.


Predivni Morgan Taylor Just For The Occasion sam dobila od moje drage Vedrane. Hvala ti puno, puno, puno <3 Na žalost, ovi lakovi se više ne mogu kupiti kod nas. Šteta jer su vrhunskog kvaliteta i odličnih boja i finiša. L´Occitane sapun "Jasmin & Bergamote" ima divan miris. Njihovim kremama za ruke nisam oduševljena, jer mi nijedna koju sam probala nije odgovarala. "Cherry Blossom" u malom tester pakovanju (10ml) predivno miriše, ali je suviše posna za moju kožu.


Nisam odolela Sleek I-Divine Goodnight Sweetheart paleti senki. U pitanju je ograničena serija paleta koja se mogla kupiti u našim Sephora radnjama po ceni od 1700,oo i neki dinar. Ne znam da li je još uvek dostupna. Boje su prelepe. I pored toga što imam sve Urban Decay Naked palete, nijanse Sleek palete su drugačije. Senke su mekane, lako se nanose i blendaju i solidno su pigmentovane. Ovo je njihova prva paleta koju imam i zadovoljna sam onim što pruža.



Praznična Guerlain kolekcija isnpirisana Shalimar-om ostavila je bez daha. Posebno su me oduševile "kuglice". Kao i prošlogodišnje, i ove su postale deo moje male kolekcije. Guerlain Météorites Perles de Légende. Prelepe!


To je sve za prethodni period. Neki utisci vas očekuju uskoro.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

3 comments

  1. divni noviteti, jedva čekam swatch mt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Samo da uklopim sunce, dužinu noktiju (koji su baš kratki u poslednje vreme) i slobodan momenat :D

      Delete
  2. Mnogo mi je drago što sam mogla da te obradujem MTom. Inače mogu da se kupe u onim salonima po tržnim centrima, izmiče mi sada ime. Wizard? Starih LE definitivno nema, ali možda ima novih.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe