Mojih top 10 u 2016.godini

22.1.17


Tokom prošle godine nisam puno lakirala nokte. Razlog tome je, sada već moj jednogodišnji, bebac. Ruke sam tokom dana prala mnogo puta. U tom slučaju lakirane nokte je besmisleno imati.  Ne postoji lak koji bi izdržao tu vrstu torture.

Ipak, onih dana kada sam lakirala nokte često sam se hvatala za određene bočice. Kao i svake prethodne godine, tako i ove se osvrćem na najčešće nošene boje.   

Za svaki lak je napisana posebna recenzija. Ime svakog od njih odvešće vas na njegovu priču...

Yves Saint Laurent Peace Green je divan lak nežne svetle mint nijanse sa suptilnim pink sitnim šimerom, koji se pod određenim uglom preliva u zlataste boje. Izuzetno lep, deo prolećne limitirane serije. Jedan od retkih mint lakova bez primese toplog podtona, koji savršeno pristaje hladnom tenu.


Koliko sam ostala razočarana Chanel kućom tokom prošle godine, toliko Dior ne prestaje da me oduševljava. Sa svakom kolekcijom donosi nešto novo i lepše nego prethodno. Tako je bilo i tokom jeseni. Be Dior nije od onih boja za koje bih se prvo uhvatila. Ali ako je napravljena savršeno ne postoji ni jedan razlog zbog kojeg bih propustila priliku da takav lak imam u svojoj kolekciji. Lak čiji opis ne može stati u jednu boju. Mešavina nijanse crvene šljive, fuksije, pink. U nekim slučajevima do izražaja dolazi crveni ton. Prelep šimer koji se preliva u žutim, narandžastim, crvenim, svetlo pink, plavim i ljubičastim tonovima.


Lak iz iste porodice nijansi. Savršena krema bez konkurencije. Zoya Toni. Ni previše tamna kao crno vino ili boja krvi, niti previše svetla kao boja maline. Na suncu nešto toplija nego u senci, kada ima izraženi plavi podton. Večna i elegantna boja.


Duga potraga se okončala u 2016.godini. Željeni OPI Every Month Is Oktoberfest je konačano moj! Pri prvom pogledu na flašicu jedino što se vidi jeste šimer u crvenim i bakarnim tonovima. Bazna boja je ono što ga izdvaja - tamno ljubičasta nijansa ili nijansa boje mastila. Šimer se presijava u crvenim, bakaranim, zlatnim, pink i svetlo ljubičastim tonovima. Prava lepota laka je na suncu.


Još jedan OPI se našao na ovoj listi. Cosmo With The Twist je bio ljubav na prvi pogled. Morala sam da ga imam! Taman lak sa jarkim šimerom. Lak za poželeti. Bazna boja je između crne, teget i tamno ljubičaste. Smenjuju se u zavisnosti od osvetljenja. Doprinose dubini i kompleksnosti laka. Šimer je krupniji, plave i ljubičaste boje, ponekad prelivajući se ka tamnoj pink. Očaravajuće podjednake lepote na suncu i u senci.


Essie After School Boy Blazer je još jedan od onih lakova koje sam dugo tražila i koji je našao put do mene. Savrešni teget krem lak. Od formule preko pigmentacije do boje. Odlično pristaje svetlim hladnim tipovima. Na nekome može da izgleda više crno nego što zaista jeste. Ali, ovo je za mene "moja teget". 


Leto nije moglo da prođe bez prelepe jarko tirkizno zelene boje. Izraženi šimer ovom laku daje poseban pečat. U pitanju je Essie Viva Antigua! Često sam ga nosila. I dalje sam zaljubljena u njega. Odličan lak koji zaista vredi.


Imam svega tri A-England laka, ali sva tri jako volim. Štedim ih jer su nama nedostupni. Posebno bih izdvojila Proserpine. Tamno teal nijansa, sa tamno plavom osnovom i primesama tamno zelene. Šimer je suptilan, čestice su sitne i prelivaju se u svim bojama. Holo efekat je linearni i lepo vidljiv na suncu. 


Retko pronalazim zelene lakove koji mi se svide. Svaki koji imam u kolekciji, ima nešto drugačije. Kada mi se svide, to je obično ljubav na duge staze. Picture Polish lakovi su moji omiljeni. Pažljivo biram svaku nijansu koju ću kupiti i pripojiti svojoj maloj, ali rastućoj kolekciji. Saphira je lak tamno plave osnove, sa primesama trava tamno zelene boje. Holo gliteri su šestougaoni, zastupljeni u dve veličine i srebrni su. Na jarkom svetlu ili suncu se prelivaju u raznim bojama.


Kakva bi to godina bila, kada se na ovoj listi ne bi našao jedan ljubičasti lak? - Picture Polish Muse je jedan od najlepših ljubičastih lakova u mojoj kolekciji. Duboka, čista, hladna, prava tamno ljubičasta nijansa. Holo čestice su sitne i guste. Na jarkom svetlu i suncu obrazuju blagi raštrkani holo efekat. Prelepa ljubičasta, koja me oduševljava svaki put kad je namažem.


Šarenolika godina, moram priznati. Svaki od nabrojanih lakova sam rado nosila, više puta. Tokom 2015. godine najčešće sam mazala lakove iz ovog posta, listu iz 2016. godine sam upravo napravila. Šta donosi 2017.godina... ostaje da vidim.

Unapred se radujem nekim novim bojama i bočicama, i nadam se malom višku slobodnog vremena za neke svoje želje.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. Be Dior je definitivno moja boja <3
    Izdvojila bih i Zoyu Toni te Proserpine koja mi je na neslužbenoj WL :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Be Dior je divan lak. Proserpine je jedan od najlepših lakova koje imam, lepši čak i od čuvenog Đoleta. Vredi ga imati.

      Delete
  2. Dior je prelep :D oduševljena sam bojom :)

    ReplyDelete
  3. Essie mind your mittens je moj favorit uvek, ali svoj primerak sam potrosila, a nema ga u prodaji, tako da ASBB bi moga da ga zameni...potencijalno. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potencijalno :D Ne znam na koji bi pre naletela, ali ako nađeš, dojavi da uzmem rezervu :D Šalu na stranu, oba su jedna od najboljih Essi-ka ikada: formula, boja, postojanost, mazanje. Sve.

      Delete
  4. Ne zna se koji je lepsi!Gde nabavljas Picture polish i A-England lakove?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato su u Top 10 :) Oba kupujem online preko nailland.hu.

      Delete
  5. Moram priznati da je vecina ovih lakova bas po mom ukusu. :) Peace green je definitivno bez konkurencije sto se cele 2016 godine tice. Ostade mi neostvarena zelja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej, složile smo se :) YSL je lepota od laka. Šteta što ga nisi kupila. Ako negde naletiš na njega, uzimaj ga. Mislim da bi ti baš lepo "čučnuo".

      Delete
  6. EMIO, ASBB, Toni i Proserpine, ako treba da napravim ‚‚uži'' izbor :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Složićemo se! Ja bih još dodala Muse :D

      Delete
  7. Replies
    1. Jedva sam odlučila, moram priznati. Šarenolik, ali valjan.

      Delete
  8. Replies
    1. Hvala <3 Dosta divnih lakova u prethodnoj godini. Teško je bilo odabrati samo deset.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe