Novogodišnje darivanje

25.12.16


"Za 2015.godinu mogu napisati da je bila moja godina." - su moje reči od pre godinu dana. Od, sada već odlazeće 2016. godine, očekivala sam mnogo toga. Dobila sam neuporedivo više.

Uskoro ispraćam jednu divnu godinu. Godinu punu straha, strepnji, suza (tužnih i srećnih), smeha, ljubavi, sreće i mnogih drugih emocija. Sve je imalo svoj momenat. Mislila sam da neću uspeti, da neću umeti i znati. Strah me je bio od pomisli da sam postala "mama". U početku nisam znala kako. Plašila sam se da ne izgubim sebe, svoja interesovanja, hobije, kafe sa prijateljicama, samotne šetnje... Opravdani strahovi, ali bespotrebni. 

Posle godinu dana mogu da napišem da sam uspela. Život sam promenila iz korena, ostale su neke sitnice, vredne menjanja, i sada stižu na red. Ostala sam svoja, a pri tom sam postala i "njegova".

Jedna od najboljih godina do sada... Ne žalim što odlazi, ispraćam je sa osmehom.

Želim da 2017. godina bude za mrvicu srećnija i ispunjenija od svoje prethodnice. Zdravlja i ljubavi iznad svega, a sve ostalo će naći svoj put. Od srca, svima.

Ovo je ono vreme u godini kada voljenim i dragim ljudima poklanjamo mnogo toga. Pristalica sam da poklone ne treba deliti samo kad postoji povod, nego kad god to poželite i osećate. Zato sam za vas spremila par iznenađenja...

Sve nagradne igre su otvorene samo za čitatelje iz Srbije, kao i za one sa dostavnom adresom na teritoriji Srbije. Slobodni ste da se prijavite za sve nagrade koje želite, ali znajte da ukupno možete osvojiti samo jednu.

Darivanje je počelo 25.12.2016. u 00:00 a završava se 08.01.2017. u 00:00. Dobitnici će imati rok od pet dana da mi se jave na e-mail ili porukom preko moje facebook stranice. Imena dobitnika ću objaviti na blogu, u ovom postu, i na facebook stranici.

Uslovi za učešće u igri su uvek isti, te vas molim da ih pročitate pre učešća:

  • da pratite facebook stranicu sponzora nagrade, osim ako nije naznačeno drugačije;
  • da pratite Jelena´s Wonderful Colors facebook stranicu;
  • da podelite link o nagradnoj igri na svojoj facebook stranici i postavite na opciju "Javno";
  • da pratite Jelena´s Wonderful Colors na Instagramu (opciono);
Pa da krenemo...

Balea Luxury Red love paket proizvoda: gel za tuširanje, losion za telo i mirišljava so za kadu; i Protect balsam za usne.



Bioten Srbija Cellufight! gel za telo za borbu protiv celulita i Body Nutrients mleko za telo namenjeno suvoj koži tela.



Nivea Srbija Repair & Targeted Care šampon i regenerator za negu kose i  Labello Berry Red Lip Butter.



Maybelline Srbija maskara The Falsies Push Up Drama i tečni ruž Vivid Matte Liquid u nijansi Orange Shoot.



Srećno!

Veliko hvala svima na učešću i hvala na čitanju.

Srećni praznici.

You Might Also Like

13 comments

  1. nagrade su predivne, narocito me raduje Balea Luxury Red love paket, mislim da mirise predivno...

    ReplyDelete
  2. Zaista divno! I mogu samo iskreno reći da ti se uzvrate sve lepe želje! ��

    ReplyDelete
  3. Prelepo darivanje,hvala na prilici! Srecni praznici...puno carobnih trenutaka,radosti i smeha! :-)

    ReplyDelete
  4. DIVNO DARIVANJE! :)
    Predivan...iskren tekst! Sve najbolje u Novoj godini! <3

    ReplyDelete
  5. Puno srece svima! Srecni praznici :)

    ReplyDelete
  6. Divno! Hvala ti na sansi da osvojimo ove divne paketice i srecna ti nova godina i praznici! Pozdrav

    ReplyDelete
  7. све је дивнообрадовала бих се вило чему све је вредно :* све најбољеее

    ReplyDelete
  8. Bilo koji poklen je divan,volim sitne paznje tako da bih se obradovala bilo cemu :*

    ReplyDelete
  9. Zaista prelepo.Puno srece svima.

    ReplyDelete
  10. Što bi Putin rekao, 2016. je bila teška ali obećavajuća. Drago mi je da je iza nas. Nadam se da će u 2017-toj biti više sloge, ljubavi i tolerancije. Sretna Nova godina!

    ReplyDelete
  11. Srecnu i uspesnu 2017,da nam svima bude lepsa i bolja! :-)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe