Zoya Toni

23.11.16


Zima polako stiže. Topli kaputi, šalovi, kapice, rukavice polako stupaju na scenu. Sa njima i hladnije, intezivnije, "zimske" boje na noktima. Iako lakove nikad nisam delila po godišnjim dobima i nosila ih isključivo naspram raspoloženja, većina devojaka/žena se u ovom periodu odlučuje za nešto tamnije.

Teget i maslinasti tonovi, boje vina, sve one "berry" i "burgundy" nijanse polako stupaju na scenu. Moju pažnju ove jeseni je privukao lak, netipičan za moj ukus, Zoya Toni. Deo je kolekcije za jesen-zimu 2012. godine, pod nazivom "Designers and Divas".

"Divas" - lakovi sa metalik završnicom, kao i oni sa šimerom.
"Designers" - lakovi sa krem završnicom.

Toni je deo "Designers" kolekcije. Ova boja je opisana kao "berry", boja vina, boja krvi... Ona je sve ovo zajedno. Ni previše tamna kao crno vino ili boja krvi, niti previše svetla kao boja maline. Negde između je njena prava nijansa. Iako se u bočici može učiniti dosta hladnom, osnovni ton boje je promenljiv.

U senci ja tamna, hladna "berry" nijansa. Plavi podton je izražen i vidljiv. Na suncu nije toliko hladna. Izraženiji je crveni ton.

blago sunce
bez sunca
Zoya je poznata po kvalitetnim krem formulama. Toni nije izuzetak. Jedan deblji sloj je dovoljan. Ipak, dva tanka sloja daju divnu intezivnu boju prelepog sjaja. Zoya četkica je za mene jedna od najboljih, savršeno precizna. Zbog svega ovoga, Toni je jedan od mojih omiljenih lakova ove sezone.

Na slikama imam jedan sloj baze, dva tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.




U UltraSun-u Zoya lakovi su na lepom sniženju. Klasične boje se mogu kupiti po ceni od 495,oo din. Odlična prilike za dopunjavanje kolekcije.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

5 comments

  1. Lak je divan, ali meni su pažnju privukli karmini, naročito prvi zdesna ☺ .Koje boje i brendovi su u pitanju, ne prepoznajem ambalažu, osim MAC - a naravno 😆 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry, upravo videh drugu sličicu ...Fb mi je malo " pobrljavio " ..😛

      Delete
    2. Lak je prelep. Nisam veliki ljubitelj ove nijanse, ali ovaj me je oborio s nogu. Ruževi su od dole (potpuno crni) na gore (zlatni detalj): City Colors The Secret Affair, MAC Quelle Surprise i Essence Let's The Berry-tales Begin.

      Delete
  2. I mene zanima koji su ovo karmini, da nije MAC Rebel? Toni je jako nosiva nijansa, izgleda mi da je slicna boja kao nova nijansa Tara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruževi su od dole (potpuno crni) na gore (zlatni detalj): City Colors The Secret Affair, MAC Quelle Surprise i Essence Let's The Berry-tales Begin.

      Nisam pogledala Taru, ali Toni mi je prelep.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe