Noviteti - Septembar i Oktobar ´16.

6.11.16


Kada sam počela da slikam novitete za ovaj post, nisam ni slutila da ih ima u solidnoj količini. Nisam obraćala pažnju kada sam mlatila karticom, niti beležila kamerom kako sam komade unosila u kuću. Mislila sam da ću proći sa manje troškova, ali ne vredi.

Od dragih ljudi, koji su obojili moj život divnim bojama, dobila sam suvenire sa septembarskih letovanja. Korres gel za tuširanje sa vanilom i cimetom me je oduševio prošle godine, pa je bio siguran izbor. Oduševila sam se još jednim pakovanjem i škrto ga trošim. The Body Shop buter za telo sa arganovim uljem je moja velika želja. Divno miriše, ali ga čuvam ze predstojeće hladne dane. Nadam se da je dobar, jer je mnogo hvaljen.


Balea losioni za telo Magic Fairytale i Sweet Wonderland su me prijatno iznenadili. O njima je već bilo reči u posebnom postu. Balea šampon za dubinsko pranje kose sam uzela na osnovu pohvala domaćih blogera. O njemu će biti više reči nešto kasnije, kada se utisci slegnu. Šampon je oko 260,oo din, dok su losioni trenutno na akciji i cena im je oko 180,oo din (nadam se da akcija traje u vreme čitanja ovog posta).


Pored Balea proizvoda, ovog puta sam uzela i nekoliko Alverde proizvoda: Q10 ulje za čišćenje lica, ulje za negu tela posle sunčanja (koje fantastično miriše!), tri gela za tuširanje. Uskoro slede utisci o ovim proizvodima, pa ih sad neću posebno komentarisati.


Nivea Srbija me je obradovala paketom novih proizvoda: "Hairmilk" šampon i balzam za kosu nove formule i dobrog, starog poznatog Nivea mirisa. Labelo sa mirisom (i ukusom) kupine, koje ostavlja blagu boju na usnama i maramice za čišćenje lica sa micelarnom vodom.


Posle velikih pohvala za prirodnu kozmetiku Koozmetik, odlučila sam da kupim i probam njihov Melem za pete, posebno namenjen suvim i ispucalim petama. Posle dugih svakodnevnih šetnji tokom leta i otvorene obuće, mojim stopalima je bila potrebna velika pomoć. Utisci uskoro. Cena je oko 1140,oo din i može se kupiti na njihovim štandovima u Delta City-ju i Ušću, kao i putem njihovog zvaničnog sajta. 


Draga Ana mi je iz Hrvatske donela Bourjois Radiance tečni puder u nijansi 01 Rose Ivory. Na žalsot kod nas ova nijansa nije dostupna. Nikad kod nas nije dostupna najsvetlija nijansa njihovih pudera... Politika uvoznika koja mi nije jasna, jer nismo svi tamni niti "žuti". Maybelline Lash Sensational Luscious maskara je odnedavno i kod nas dostupna (trenutno na sniženju u DM i Lilly drogerijama - popust je nešto veći u Lilly-ju). 


Chanel lakovi koje se više ne mogu naći u prodaji (Terrana) i oni koji se još uvek mogu kupiti, ali se više ne proizvode (April i Sunrise Trip) su konačno deo moje kolekcije. 


Kupovina koja me jako obradovala (možda i najviše) u prethodnom periodu jeste ulov čuvenog OPI Every Month Is Oktoberfest. Nijansa je povučena, po apotekama i kod zvaničnog uvoznika je nema u prodaji. Ja sam moj primerak kupila u Nail Line-u, Subotica. Ukoliko želite ovaj lak proverite da li imaju još koji primerak. Cena laka je 990,oo din, a poštarine 250,oo din.


Svaki proizvod iz ovog posta zaslužuje svoje redove na ovim stranicama. O nekima sam već pisala, o nekima ću uskoro, a neki će morati malo da sačekaju.

Hvala na čitanju. 

You Might Also Like

10 comments

  1. Jako sam zainteresovana za Koozmetik proizvode i kad dodjem za Srbiju oni su mi medju prvima na listi. Ako moze neka recenzija za ovaj melem bila bih ti veoma zahvalna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uskoro sledi recenzija dobro istestiranog proizvoda. Nadam se da neće biti kasno za pravljenje "liste želja" :) Lepo se provedi prilikom posete.

      Delete
  2. Melem za pete koristim već mesecima i prezadovoljna sam ! Osim osnovne namene, odličan je i za negu zanoktica a mojim noktima pruža i dodatnu hidrataciju tako da su nikad duži i kvalitetniji - manje se listaju i manje pucaju ☺ .Bravo za KØØZMETIK !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je zaista dobar. Prijatno sam se iznenadila i potrošila više od jedne teglice.

      Delete
  3. kako to da nisi imala emio, nije mi jasno :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni meni nije jasno, uopšte ne znam gde mi je bila pamet pa da ga nisam kupila na vreme :D

      Delete
  4. Dobrodosla u klub ljubitelja EMIO! :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe