Every Month Is Oktoberfest

27.11.16


Teško je u jednoj bočici laka pronaći sve ono što želite. Skoro uvek jedan od kriterijuma nije ispunjen. Onda kada najmanje očekujete da će se pojaviti "savršenstvo", upravo to se i dogodi.

Kada sam se najmanje nadala, do mene je konačno stigao OPI Every Month Is Oktoberfest. Lak se više ne proizvodi i zvanični uvoznici ga nemaju na svojim prodajnim mestima. Lak nisam kupila dok je bio aktuelan, misleći da će biti uvek tu. I nikad ga nisam kupila, a potom i zaboravila na njega... Pre par meseci sam ga silno poželela, ali bilo je kasno. Posle duže potrage danas imam svoj primerak i neizmerno sam srećna zbog tgoa.

Nikad mi neće biti jasno zašto OPI ima običaj da prelepe nijanse "ukloni" sa svoje proizvodne trake. Iako je objašnjenje dato u vidu novih nijansi, po meni ovim potezom žele da stvore "kultne boje". Na žalost, Every Month Is Oktoberfest je jedan od njih. Deo je kolekcije OPI Germany za jesen 2012. godine.

Već pri prvom pogledu na bočicu vidi se njegova izuzetnost i lepota. Ali, iznenađenje tek nastupa. Spolja jedino što se vidi jeste šimer u crvenim i bakarnim tonovima. Pri prvom nanosu lak je potpuno drugačiji. Bazna boja je ono što ga izdvaja - tamno ljubičasta nijansa ili nijansa boje mastila. Možete je videti i u samoj bočici kada je postavite pod uglom i pogledate na unutrašnje zidove.


Šimer se presijava u crvenim, bakaranim, zlatnim, pink i svetlo ljubičastim tonovima. Na noktima lak je neverovatan. Njegova puna lepota se otkriva na suncu. Tada se mastiljava osnova odlično vidi, dok ga šimer upotpunjuje. 



Formula je odlična. Sa dva tanka sloja se dobije puna boja i prelepi šimer. Nakon sušenja lak nema visoki sjaj. U tu svrhu potrebno je koristiti nadlak. Tek uz njega lak dobija dubinu i šimer neku drugu dimenziju. Korišćenje baze je obavezno zbog intezivnosti boje i mogućeg farbanja noktane ploče.

Nešto više fotografija ovaj put, kako bi pokazala koliko je Every Month Is Oktoberfest zaista izuzetan lak. Na slikama imam jedan sloj baze, dva tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka. 








Ukoliko niste uspeli da dođete do svog primerka OPI Every Month Is Oktoberfest, imali ste prilike da kupite Aura New In Town, koji je veoma sličan, ako ne i verodostojna zamena za OPI. Na žalost, ni Aura više nije dostupna i bila je deo ograničene kolekcije. 


Imala sam sreće kada sam uspela da posle tri godine, dođem do svog primerka. Ukoliko ga ugledate negde, a pri tom ste ljubitelji ovih nijansi, ne dozvolite da vas pogled na bočicu odbije. Lak je drugačiji na noktima i prelep je.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

8 comments

  1. divan je! stvarno je mnogo drugačiji nego u bočici, ali mnogo lep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelep. Kad je bio aktuelan, baš zbog izgleda u bočici nisam ga kupila. Kasnije sam imala prilike da ga probam, ali više ga nije bilo u prodaji... I tako je krenula potraga za njim. Mojoj sreći nije bilo kraja kada sam ga našla.

      Delete
  2. Jedan od mojih omiljenih OPI lakova, ipak si se odlucila da ga uzmes! :) Super ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Zaista je predivan.

      Delete
  3. Predivan je i drago mi je da si uspela da ga nabaviš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni još draže, jer kada sam ga namazala prvi put shvatila sam da sam pogrešila i da podhitno moram da se dokopam jednog primerka. Imala sam sreće :)

      Delete
  4. ljubav od laka, i dobro je da si ulovila svoj primerak!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe