Alverde proizvodi za negu tela - 2

16.11.16


Retko kupujem proizvode Alverde kozmetike. Pogledam, njušnem, pročitam i skoro uvek vratim na police. Ponekad ne mogu da odolim i tada kupim ono što mi se u momentu učini zanimljivim. Uglavnom su to komadi označeni kao "limited edition", na koje uvek padam i ne mogu da odolim.

Alverde ulje za negu tela posle sunčanja je otkriće ovog leta. Iz staklene flašice, sa pumpicom, širi se čaroban miris. Kombinacija ulja i aloe vere daje osvežavajuće note, prave letnje. Maslinovo i suncokretovo ulje, sa dodatkom jojobinog i badomovog ulja čini savršeno negujuću formulu. Ne previše gusto ni teško, prijalo je mojoj koži. Brzo se upija i ne ostavlja masne tragove. Sporo se troši. Nanosila sam ga u večernjim satima, nakon tuširanja, na još vlažnu kožu. Ranije sam mislila da ulja za negu tela i letnje temeprature ne idu zajedno. Međutim, pogrešila sam. Ovo ulje je moju kožu održavalo mekom i pružalo joj preko potrebnu hidrataciju. Još uvek je dostupno po ceni od oko 650,oo din i količini 90ml.



Gel za tuširanje "Morska so" sa organskim limunom i organskim biberom me je privukao neverovatnim mirisom. Divan limun uz blagu oštrinu bibera. Pravi letnji. Oduševljena. Providan, ne previše gust gel, lako se nanosi stvarajući blagu penu. Lako se spira, ostavljajući kožu nežnom i mirisnom. Ne isušuje. Deo je redovne postavke proizvoda. Cena od oko 250,oo din i količina od 250ml.


Dva gela za tuširanje, ograničenih serija, prelepog pakovanja su pridobila moju pažnju. Jedan je sa mirisom manga i limuna, a drugi sa mirisom rabarbare i narandže. Oba su poluprozirne bele boje, lako se nanose i razmazuju, stvarajući blagu penu. Lako se spiraju, ostavljajući kožu prijatno mirisnom. Iznenađujuće lepo hidriraju. Razlikuju se u mirisima.

Gel za tuširanje sa mangom i limunom je prijatan miks slatkastog manga, u čijoj pozadini se oseti svežina limuna.

Gel za tuširanje sa rabarbarom i narandžom je kombinacija oštrih i kiselkasto-osvežavajućih nota, koja ne prija svakome. (rabarbara je povrće, u narodu poznata kao voće i više o njoj možete pročitati ovde)

Iako mi se u samom početku oštriji miris drugog gela više svideo, vremenom mi je kombinacija limuna i manga više prijala. Oba gela se još uvek mogu kupiti po ceni od oko 25o,oo din i količinu od 200ml.


Alverde kozmetika je sertifikovana prirodna kozmetika, bez sintetičkih mirisa, boja i konzervansa. Dermatološki je testirana. Pogodna za vegane i vegeterijance.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

2 comments

  1. Nisam probala ove proizvode mada deluju zanimljivo.
    Pratim te

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulje je jako lepo i predivno miriše. Za njega sve preporuke.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe