Vichy nega za žene u menopauzi

9.10.16


Vichy Neovadiol linija je namenjena ženama u zrelim, najboljim, godinama. U periodu menopauze hormonske oscilacije su neizbežne. Njihovo delovanje je usporeno i žene se susreću sa naglim  i velikim promenama.

Talasi vrućine, nesanice i lagano povećavanje telesne težine su pratioci većine žena. Veliku promenu trpi koža, koja se menja i postaje drugačija. Najuočljivije su one na licu. Koža postaje tanja i opuštenija, manje masna i manje elastična. Bore su izraženije, ten manje blistav, svežina polako nestaje. Izražene su promene boje kože i depigmentacije. 

Uprkos svemu, žene žive dinamično i brzo, uživajući u svakom momentu. Ove godine se sada opisuju rečima "U pedesetoj si tinejdžer, ali sa kreditnom karticom". Zato nema razloga "za pauzu u menopauzi". Koža, uz odgovarajuću negu, može očuvati mladalački izgled.

Za Neovadiol liniju proizvođač kaže "da obnavlja mladalački izgled kože i deluje na tri vidljive posledice menopauze na koži: osećaj gustine, preoblikovane crte lica i blistavost tena". Vichy prvi put predstavlja kompenzacioni kozmetički kompleks koji udružuje sledeće aktivne sastojke:

  • PRO-XYLANE: ključni aktivni sastojak linije proizvoda Neovadiol, sada u većoj koncentraciji. Dokazano deluje na čvrstinu kože, debljinu epidermisa, ujednačenost kože i smanjenje pigmentacijskih fleka. 
  • HYDROVANCE + HEPES: deluju na hidrataciju i teksturu kože.
  • HEDIONE: derivat jasmonske kiseline koji pospešuje proizvodnju lipida kojima ponovno opskrbljuje kožu.
  • REMINERALIZUJUĆA VODA VICHY: podstiče obnavljanje i jačanje kože, te njeno opskrbljivanje mineralima. 
Kompenzacioni kozmetički kompleks deluje na tri vidljive posledice menopauze na koži. Osećaj gustine kože: slojevi kože ponovno dobijaju punoću i čvrstinu. Preoblikovane crte lica: crte lica su izraženije. Ponovo su prisutni sjaj i ujednačen ten.

Neovadiol kompenzacioni kompleks čine tri proizvoda: dnevna krema za suvu kožu, dnevna krema za normalnu i mešovitu kožu i obnavljajući koncentrat koji odgovara svim tipovima kože. 

Prošle godine u oktobru sam prisustvovala Vichy prezentaciji na kojoj je bilo reči o Neovadiol liniji. Upoznali smo se sa konceptom, koji sam u kratkim crtama napisala u prethodnim redovima. Tom prilikom sam dobila Neovadiol Complexe Compensatoire kremu za lice namenjenu normalnoj i mešovitoj koži lica

Krema dolazi u elegantnoj staklenoj ambalaži, divne neutralne bež boje i količini od 50ml. Mogu je koristiti i žene sa osetljviom kožom. Sadrži Vichy termalnu vodu. Hipoalergena je i bez parabena.


Kako do menopauze još imam vremena, kremu sam ustupila prijateljici. Sada, imate prilike da pročitate njene utiske.

Dragica, 47 godina:

"S godinama moja koža se menjala - od normalne preko masne i sada do meštovite. Obrazi su suvi, dok je T zona masna, sa posebno izraženim problemom na čelu i nosu. Moje lice nije sklono bubuljicama, ali sa godinama su se pojavili drugi problemi. Došlo je do pojave tamnih fleka i depigmentacije na čelu, iznad usana i na gornjem delu obraza. To je posebno izraženo u letnjem periodu. 

Koža na obrazima se neznatno opustila. Iako mi prijatelji kažu da umišljam, meni moj odraz u ogledalu drugačije govori. Vreme čini svoje i moje lice nije blistavo kao nekada. Umor i tempo života se ogledaju u svakoj sitnoj bori i ten nije više isti.

Ipak, život je čudo i uživam u svakom momentu. Iza svakog ugla se krije mnogo toga, nešto novo što još ne znam. Radujem se novim ljudima, mestima, mirisima, ukusima... Isprobavanje različite kozmetike i traženje komada u koji ću se zaljubiti, mi je postalo interesantno  i veseli me. Zato sam sa oduševljenjem prihvatila Jelenin predlog da isprobam i testiram Vichy Neovadiol Complexe Compensatoire kremu za lice, namenjenu mom tipu kože.

Kremu sam dobila od još u novembru prošle godine. Koristila sam je kao dnevnu i uz svekodnevno korišćenje trajala je skoro šest meseci. Neretko sam je koristila kao podlogu za šminku. Češće sam je nosila samostalno uz maskaru, sjaj na usnama i blago rumenilo. S obzirom da krema ima blage i sitne reflektujuće čestice, ovo je za mene dobitna kombinacija. Pruža divnu prirodnu blistavost. Zahvaljujući tome moje lice je izgledalo uvek "mladalački" sveže. 

Umirenje kože i hidratacija - osećaji koje mi je ova krema pružila. Izgledam mlađe i raduje me svoj odraz u ogledalu. Primetila sam veliko poboljšanje u smislu da mi koža deluje odmorno i ujednačeno. Ne mogu reći da je mnogo čvršća i više elastična, ali jeste mekša i nežnija. Iritacije su izostale, što me je posebno obradovalo.

Krema je fine i lagane teksture. Brzo se apsorbuje i ne ostavlja tragove na koži, niti mastan film. Kao i većina Vichy proizvoda, koje sam imala prilike da koristim, miris je prijatan - osveževajuće cvetni. 

Zbog svega sam sa velikim zadovoljstvom nastavila sa njenim korišćenjem i nakon prve potrošene teglice."


Sastav:

Water / Aqua, Alcohol Denat, Hydroxyethylpiperazine Ethane sulfonic Acid, Hydroxyethyl Urea, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Hydroxypropyl Tetrahydropropyrantriol, PEG-20, Dimethicone, Propylene Glycol, Polymethylsilsesquioxane, PPG-3 Myristyl Ether, CI 15985, Titanium Dioxide / CI 77891, Sodium acrylates 2-Crosspolymer, Sodium Hyaluronate, Silica, Phenoxyethanol, Ammonium Polyacryloyldimethyl taurates, Disodium EDTA, Caprylyl Glycol, Parfum / Fragrance  


Nadam se da su vam priča i iskustvo moje prijateljice pomogli, ukoliko se dvoumite oko korišćenja ove kreme. 

Vichy Neovadiol Complexe Compensatoire kremu za lice, u varijanti za suvu kožu ili onu namenjenu normalnom i mešovitom tipu, možete kupiti u svim partner apotekama. (npr. po ceni od oko 3100,oo din u Srbotrade apoteci, gde su veće pogodnosti u ceni kada je Vichy promocija ili poceni od oko 3600,oo din u Lilly apotekama.)

Hvala na čitanju.*

You Might Also Like

0 comments

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe