Blue Ocean

2.10.16


Uvek sam pisala, i sada opet priznajem, slaba sam na plave lakove. Bonus je ako su sa šljokicama ili holo efektom. Picture Polish ima izuzetne lakove. Njihove plave bočice su prelepe i drugačije. U slučaju kupovine ovih lakova, imam sreće što neke nijanse mogu isprobati pre naručivanja. Hvala drugarice moje.

Picture Polish Ocean je predivan lak koji su napravili u saradnji sa Kelly vlasnicom bloga Kelly´s Kolors. Opisuju ga sledećim rečima:

"An octopus garden in the shade..."

Ovaj lak je iz grupe (ne mogu nazvati kolekcije) "scattered holographic" koju Picture Polish s vremena na vreme dopunjuje drugim nijansama, nastalim u saradnji sa drugim blogerima.

Ocean je predivan jarko tirkizno plavi lak. Pod određenim uglom uočava se zeleni ton u baznoj nijansi. Holo efekat je raštrkan, ne previše izražen. Šljokice nisu previše stine niti krupne. Taman onolike kolike treba da budu. 



Lak je jelly. Samim tim je dosta vodnjikav. Jedan sloj može da posluži kao toper preko lakova srodnih nijansi. Ukoliko se samostalno nanosi potrebno je 3 tanka sloja. Na mojim noktima i uz toliko slojeva se nazire bela linija nokta, što ja ne volim. Zato sam dodala još jedan tanak sloj. 

4 sloja laka?! - Mnogo i za mene, moram priznati. Ovo je veliki minus i jedan od razloga zašto sam odustala od kupovine ovog laka. Bez obzira na njegovu lepotu, broj slojeva nisam mogla prihvatiti.

S obzirom da je formula retka, lak se brzo suši. Potrebno je sačekati između nanošenja slojeva, kako bi se svaki prethodni dobro osušio. U suprotnom može doći do povlačenja slojeva. Lak nema visoki sjaj na kraju. Zbog izraženog holo efekta to nije neophodno. Ispod preporučujem korišćenje baze.

Na slikama imam jedan sloj baze, četiri sloja laka (?!) i jedan sloj nadlaka.





Ocean je prelep i nimalo sličan ostalim plavim Picture Polish lakovima, koje imam u svojoj kolekciji. 



Picture Polish Ocean je povučena nijansa. Ukoliko ga želite, ono što se može naći u prodaji na raznim sajtovima (jedan od njih je nailland) su zalihe i poslednji komadi. 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

7 comments

  1. Ajme, mislim da ti svi mogu pozavideti na ovoj mini kolekciji PP plavaca. Pravi raj za oči!
    Šteta što Ocean zahteva čak 4 sloja, zaista je previše. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3

      Što je mnogo, mnogo je - istina.

      Delete
  2. Lep je ali 4 sloja... Moze pod ruku sa mojim Essie Blanc. :D
    Verujem da bi preko odgovarajuce bazne boje bio dovoljan sasvim jedasn sloj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Kao topet bi bio odličan. ALi nemam vremena više za takve zavrzlame :D

      Delete
  3. Nijansa je divna, ali steta sto ima takvu manu strukture..

    Fashion Lover

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe