Balea proizvodi za negu tela - 7

23.10.16


U poslednjih par meseci nisam bila toliko oduševljena kupljenim Balea proizvodima, te o njima nisam ni pisala. Neke sam odmah potrošila, ali nisu ostavili trag sećanja. Neke škrto trošim jer ih više nema na policama, a neke gomilam jer su tek pristigli (ograničene kolekcije...).

Balea losion za tuširanje sa đumbirom i limunom me je zaintrigirao mirisom. U teoriji ovo je savršena kombinacija. U praksi i ne baš. Bar za mene. Osvežavajući limun u toku leta volim na svojoj koži. Međutim, ovde je protkan oštrinom đumbira, koji je prejak i primaran. Suviše za mene, čak i tokom letnjih toplih dana. Ne previše gust, lako se nanosi i ispira. Na mojoj koži se oseti đumbir još neko vreme, dok limun iščezava brzinom svetlosti. Lepo zamišljeno, ali nismo se našli. Cena od oko 200,oo din za 200ml je krajnje pristupačna.


Balea piling za tuširanje narandža i nana sam kupila, iako nemam potrebe za njim. Previše nagomilanih "rezervi pilinga". Ta gomila je sa oznakom "limited edition". Zbog toga, a i u nadi da ću u regularnoj ponudi otkriti novi, iznova kupujem skoro svaki koji se pojavi u prodaji. Tako sam poletela i za ovim. Prijatan, osvežavajući miris. Teško mi je da razaznam koji je zastupljeniji. Ja ne osećam ni narandžu ni nanu. Slatkasto-osvežavajuća kombinacija. Svilenkasta, nešto gušća, tekstura lepo se razmazuje i lako ispira. Nešto je grublji i odličan za leto. Zrnca su sitna, skoro neprimetna zbog zajedničke kajsijaste nijanse. Zelena krupnija zrnca su retka. Dobra zamena za njihov (limited edition) piling sa mlekom i limunom (o dva različita izdanja istog sam pisala ovde i ovde). Cena je oko 200,oo din za 200ml.


Balea kremasto uljani piling za telo sa vanilom i bademom naprosto obožavam. Kako je "limited edition" više se ne može naći u prodaji. Kako to obično biva, isuviše mi se svideo. Na (moju veliku) žalost imam samo dve tube. Bio je dostupan tokom proleća ove godine. Kada sam poželela da kupim još koji komad, bilo je kasno. Miris je čaroban. Ništa manje nisam ni očekivala od ovog miksa. Topao badem protkan slatkom vanilom. Pun pogodak! Piling je gust i nešto se teže razmazuje. Sitna zrnca nisu previše gusta i ostavljaju prostora za uljanu komponentu, koja lepo neguje. Nakon ispiranja ostaje tanak zaštitni sloj, koji moja suvkasta koža u narednih sat vremena upije. Posebno me raduje činjenica da miris ostaje na koži još neko vreme. Ovo je možda jedan od njihovih najboljih proizvoda. Ikada. 


Trenutna opsesija su dva, skoro pristigla, losiona za telo: Magic Fairytale i Sweet Wonderland. Upakovani u primamljivu pink "za devojčice", sa predivnim cvetnim ilustracijama. Svetli i tamni tonovi. Iste su konzistencije, ne previše retki. Lako se nanose i moja koža ih brzo upija. Prijatno sam se iznenadila hidratacijom. Nisam očekivala. Odlični za negu normalne ili slabo suvkaste kože. Ono što ih izdvaja su mirisi. Tačnije njihove kombinacije. 

Magic Fairytale - opčinjavajući miris maline i magnolije. Malina je intezivna, ne previše slatkasta. Magnolija u tragovima, ali dovoljno da zaintrigira. Iako nisam ljubitelj cventih mirisa, ovaj je pun pogodak. Ako ste voleli čuveni Balein mus od maline (kojeg više nema), volećete i ovaj losion. Omiljeni za razbuđivanje čula u jutarnjim satima.

Sweet Wonderland - umirujuća ruža i vanila. Mom nosu je teško izdvojiti komponentu vanile. Više raspoznajem ružu na direktan "njuh". Na koži priča je nešto drugačija. Tu osetim vanilu. Ili želim da osetim vanilu, jer njen miris obožavam. Za razliku od prethodnog losiona, ovaj je nežan, prijatno slatkast (ne previše) i omiljeni za večernje opuštanje. 

Topla preporuka za ove losione. Neočekivano, moj favorit je Magic Fairytale.

Oba su "limited edition" i trenutno su dostupna u nekim DM drogerijama po ceni od 230,oo din za 200ml. Ja sam moje kupila u DM-u, Beograđanka.


Neke od ovih proizvoda sam potrošila i neću im se vratiti. Za neke mi je žao što nemam koju tubu više, dok sam nekima opremila (blesava ili ne, ne znam...).

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

2 comments

  1. Ja stvarno ne znam kako neko moze da odoli ovako lepim pakovanjima. :) Kupila sam malinicu. Ok je al ipak nije to onaj miris. Sad mi je zao sto nisam kupila taj piling sa bademom. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žao mi je što to nije TO za tebe. Meni je predivna malina, iako sam više naklonjena vanili. Ali ova malina je za moj nos nešto posebno. Meni je žao što nisam uzela još koje pakovanje pilinga. Odličan je.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe