Ah, Sansa...

19.10.16


Pre neko vreme ukazala mi se prilika da isprobam Zoya Sansu. Kao su ljubičasti lakovi moja tiha patnja, nisam odolela. Sansu nemam. Ni posle isprobavanja se nisam odlučila na njenu kupovinu. Zato što je kod nas skoro rasprodata i zato što imam skoro identičan lak.

Sansa, zajedno sa (prelepom) Indiom i Yunom, kao i plavim Remy, je deo jesenje kolekcije za 2014. godinu. Danas se ta godina čini dalekom. Iako su se u međuvremenu pojavile mnoge prelepe nijanse (i dalje se nadam njihovom dolasku), ova kolekcija je meni izuzetno draga. 

Sansa je ljubičasti lak sa predivnim kontrastnim šimerom. Ljubičasta u osnovi je tamna i hladna - patlidžan. Šimer je upečatljiv, krupan i jasno vidljiv. Zlatne i (tu i tamo) ljubičaste nijanse, svetlijih tonova.



Lak je odlične formule. Jedan deblji sloj je dovoljan. Ali, u tom slučaju lak se dugo suši. Dva tanka sloja su ono što je potrebno da lepota ovog laka dođe do izražaja. Potrebno je ostaviti da se prvi sloj u potpunosti osuši (što ne traje dugo). U suprotnom, drugi potez četkicom može dovesti do povlačenja prvobitnog sloja. Sa dva sloja šimer je lepši i "dublji". Lak je intezivne bazne boje pa preporučujem korišćenje baze.

Na slikama imam jedan sloj baze, dva tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka. 








Zašto nemam Zoya Sansa?

Zato što imam OPI First Class Desires


Zoya Sansa i OPI First Class Desires su (i za moje kriterijume) previše slični da bih imala oba. U momentu kupovine First Class Desires, kolekcija u kojoj je Sansa, nije bila kod nas u prodaji. Stigla je nešto kasnije. Poređenjem na licu mesta, odlučila sam da mi oba nisu potrebna. Činjenica da je OPI "limited edition" je dodatno uticala na njegovu kupovinu, i Sansa ipak nije postala deo moje kolekcije.


Razlika između ova dva laka je u baznoj boji. OPI ima primese hladno čokoladno braon, koja se jasno vidi na noktima. Sansa je čista hladno ljubičasta. OPI je nešto tamniji. I pored toga razlike su minimalne, čak i u očima zaljubljenika u lakove. 

Šimer i jednog i drugog laka su istih nijansi. Možda su zlatne čestice za "mrvu" izraženije kod Sanse. Sansu je potrebno naneti u dva sloja, dok First Class Desires zahteva tri tanka. Dodatak nadlaka čini ih čarobnim.

Oba laka su divna, dostojna kolekcije prave lakoholičarke. Makar jedan...

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Boja je dosta slična pa je zaista nepotrebno imati oba, ali moram da kažem da je boja takođe i predivna. Odličan post! :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)

      Lepa je Sansa, ali mi nisu potrebna oba.

      Delete
  2. Dobra je Sansa, dobra. Ne čudi me što se rasprodala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi dobri lakovi odu brzinom svetlosti.

      Delete
  3. poludeću što je nemam, predivna je i stoji ti savršeno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za boga miloga što mi nisi rekla da ti uzmem jedan primerak?!

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe