Afrodita Hydra Thermal

26.10.16


Afrodita kozmetika je dugo na našem tržištu. Sećam se da sam se sa njom prvi put susrela još početkom 2000-tih. Tih godina izbor na našem tržištu nije bio veliki. Moje rano interesovanje za kozmetiku je tada bilo u usponu, pa sam se kao i svaka radoznala žena, okrenula novitetima.

U to vreme Afroditina ponuda nije bila šarenolika i bogata kao danas. Svega tri linije za negu lica: kamilica, badem i karoten. Dugo sam koristila njihovu kremu sa zelenim čajem i kamilicom. Sada su to proizvodi sa kamilicom za osetljivu kožu. Koristila sam i kreme iz preostale dve linije, ali sam se prvom izboru često vraćala. Nakon nekog vremena formula se promenila i krema mi više nije odgovarala. Prošlo je par godina, moja koža je postala drugačija i okrenula sam se drugim brendovima.

Vođena željom za promenama, odlučila sam da probam za mene nove Afroditine proizvode. U skladu sa potrebama moje suve kože lica, odabrala proizvode iz Hydra Thermal linije: hranljivu hidratantnu kremu i hydra active koncetrat. Svi proizvodi ove linije sadrže jedinstvenu mineralnu vodu i hijaluronsku kiselinu. 


Hydra Thermal hranljivu hidratantnu kremu sam kupila u momentu kada mi je koža bila izuzetno suva. Na pakovanju je naznačeno da pored mineralne vode iz Rogaške Slatine i hijaluronske kiseline, sadrži kakao i karite maslac, kao i ulje končare. Ne sadrži parabene, parafine i silikon. Ovakva kombinacija hrani vrlo isušenu i dehidriranu kožu. Obećana je neposredna ekstremna hidratacija uz bogatu negu, dok je koža meka, elastična, nahranjena i negovana. 

Na moju veliku žalost, ova krema mi nije odgovarala. Imam suvu kožu lica i prijaju mi hidratantne kreme. Međutim, veliki broj krema na našem tržištu koje su namenjene mom tipu kože su masne, teške i veoma guste. Neretko najbitnija uloga ovakvih krema - hidratacija. često izostane. Takva je i ova Afroditina krema. Izuzetno je guste teksture, koja se teško razmazuje. Potrebna je jako mala količina. Nije ostavljala osećaj filtera ili maske, ali nakon upijanja javljao se osećaj težine na licu, (posebno na obrazima). Bio prisutan i do nekoliko sati. To mi nije prijalo, pa sam često kremu sa tog područja uklanjala tuferom. Time sam ovaj deo lica, kod mene najsuvlji, ostavljala nehidriranim i bez ikakve zaštite. Posle par dana, zbog nemogućnosti kože da diše, pore su se zapušile i pojavile su mi se bubuljice. Pored hormonskih sa kojima sam se tada prilično borila ybog porođaja porođaja, ove druge mi zaista nisu bile potrebne. Kada sam prestala sa upotrebom, bubuljice su se povukle. Više je nisam koristila. Ne znam koliko koža mora biti suva i ispošćena, da bi joj ova krema odgovarala.

Preporučeno je da se krema koristi ujutru i uveče, nakon čišćenja i toniziranja kože. Ja sam je koristila kao dnevnu negu.

Krema je bele boje, prijatnog mirisa koji asocira na "čisto". Pakovana je u providnu plavu teglicu i količinu od 50ml. Zaštićena je folijom, što je veliki plus.


Sastav:

Aqua, Dicaprylyl Ether, Sorbitan Ospstearate, Hydrogenated Castor Oil, Ceresin, Cera Alba, Cetearyl Ethylhexanoate, Helianthus Annuus Seed Oil, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Dicaprylyl Carbonate, Limananthes Alba Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Hydrogenatd Polyisobutene, Hydrogenated Polydecene, Hydrogenated C6-14 Olefin Polymers, Theobroma Cacao Seed Butter, Butyrospermum Parkii Butter, Ricinus Communis Seed Oil, Copernicia Cerifera Cera, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Magnesium Sulfate, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Beta-Glucan, Parfum, Citric Acid, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Sulfite, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Brassica Campestris Seed Oil, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.



Hydra Thermal Hydra Active koncetrat sam kupila pre kreme, kada sam počela i da ga koristim. Na pakovanju je naznačeno da pored mineralne vode iz Rogaške Slatine i hijaluronske kiseline, sadrži beta-glukan, aloe veru i ulja jojobe. Ne sadrži parabene, parafine i silikon. Štiti od UV zračenja. Namenjena je svim tipovima kože: masnoj i meštovitoj za samostalnu negu, suvoj i normalnoj kao podloga kremi za negu lica. Obećana je dubinska hidratacija i umanjenje vidljivih borica. Lice postaje vidljivo blistavije i sveže. 

Ne mnogo gust, koncetrat se lako nanosi i bzo upija. Kod suve kože lica nakon nanošenja koncetrata potrebno je sačekati minut-dva pre upotrebe kreme. Pri prvom nanošenju shvatila sam da se ne radi o klasičnom serumu za hidrataciju. I opet - hidratacija je izostala. Nakon nanošenja moja koža je brzo postajala ponovo suva. Ono što mi dodatno nije prijalo je mat efekat koji pruža. To je nešto što mojoj suvoj koži nije potrebno, ali se posebno izražavalo na obrazima. Došlo je do neprijatnog zatezanja i povremenog perutanja. S obzirom da je naznačeno da je i za suvu kožu lica, ovako nešto nisam očekivala. Moja je greška što nisam obratila pažnju na ovu stavku koja je navedena na pakovanju. Verujem da osobama sa masnom i meštovitom kožom, ovaj proiyvod odgovara i prija, ali za suvokožce nije.

Bele je boje, neutralnog prijatnog mirisa. Pakovan je u neprovidnu bočicu i količini od 30ml. Na vrhu ima pumpicu, što omogučava lako doziranje i higijensko održavanje. Veliki plus za pakovanje. Preporučeno je da se koristi ujutru i uveče, nakon čišćenja i toniziranja kože, kako sam ga i koristila. 


Sastav:

Aqua, Pentylene Glycol, Dicaprylyl Ether, Dicyprylyl Carbonate, Arachidyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Arachidyl Glucoside, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cetearyl Ethylhexanoate, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Beta-Glucan, Benzoic Acid, Citrc Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Sulfite, Xanthan Gum, Pectin, Parfum


I pored ovog iskusktva smatram da Afrodita kozmetika ima kvalitetnu ponudu proizvoda za negu lica, tela i kose.  Oba navedena proizvoda sam odlučila da probam nakon čitanja pozitivnih iskustava. Međutim, ne znam da li je slučajnost da mi oba proizvoda ne odgovaraju, iako su namenjena za suv tip kože. Nadam se da sam jedna od retkih. 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

2 comments

  1. Ja sam koristila kremu za okoloočno područje i bila mi je super, odlično da sam naletila na ovaj post, podsjetila si me da je moram ponovo kupiti - ja bih ti je svakako preporučila, a žao mi je što ti ova dva nisu odgovarala ja ih nisam probala, a inače me odbijaju teške i masne kreme još ako hidratacija izostaje onda mi baš i ne trebaju, možda emulziju probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna da ću probati još nešto iz ove linije. Ne kažem da su generalno loši, nego meni naprosto nisu odgovarali. Možda nekada probam proizvod iz druge linije.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe