Noviteti - Jul i Avgust ´16.

7.9.16


Kada na jedno mesto stavim sve ono vredno pomena, što sam kupila u prethodna dva meseca, gomila nije impresivna po veličini. Ipak, to su novi proizvodi omiljenih i proverenih brendova. Neke sam kupila neplanirano, brzinski, dok sam neke čekala da se pojave u prodaji. Neki dugo željeni su doputovali do mene s one strane okeana...

Naviknuta na uvoz "polovnih" kolekcija, nisam očekivala letnju Essie kolekciju u punom sastavu. Viva Antigua! i Loot the Booty su sada deo moje kolekcije. Njima sam se obradovala. Dostupni u DM i Lilly drogerijama po ceni od oko 900,oo din svaki.


Nisam mogla da odolim fantastičnom sniženju Zoya lakova. Klasične boje za 495,oo din, dok su mat i Pixie kolekcije 551,oo din. Iako sam moju davno kupljenu Auroru poklonila, odlučila sam da sebe ponovo obradujem. 


Novi Balea proizvodi za negu tela i kose. Dva gela za tuširanje i jedan piling gel. Gel "Perfect Happiness" me je razočarao. Sem lepog mirisa ne mogu izdvojiti ništa drugo. Mojoj suvoj koži nije prijao. O ostalima uskoro sledi posebna priča. Svoje mesto u ovoj grupi pronašao je i jedan (sad već) stari i provereni proizvod za negu lica - ulje za skidanje šminke (o njemu ste mogli da čitate u ovom postu).


Na Alverde kozmetiku retko kad obratim pažnju. Ponekad mi se svidi neki njihov komad, ali se teško odlučujem na kupovinu. Ovog puta me je prijatno iznenadila njihova limited edition kolekcija pod imenom "Spring Poetry". Nežne i suptilne boje, simpatična pakovanja pastelnih boja. Pečena rumenila su pravi "eyecatcher": 10 Blumenwiese (pink/mauve) i 20 Morgenröte kajsija/terakota nijanse. Trenutno se mogu naći na sniženju u pojedinim DM drogerijama, po ceni od oko 500,oo din svaki.


Kada je MAC kozmetika postala dostupna u Srbiji, bila sam presrećna. Moja omiljena kozmetika mi je konačno bila dostupna. Posebno gajim ljubav prema ruževima i rumenilima. Kako poslednje dve godine izbacuju kolekcije i novitete kao na pokretnoj traci, teško mi je da ih pratim. Dugo sam čekala Future kolekciju, još od prve najave.  Stigla je, ali rumenila nisu bila planirana za uvoz u Srbiju. U ovakvim situacijama priskaču prijatelji u pomoć. Željeno rumenilo u nijansi Cosmic Force je našlo put do mene, uz male poklone. Mini Mac je neodoljiv, dok ljubičasti Butter London naprosto nosi moje ime. Mini Lancome maskare - šta više poželeti u jednom paketiću. Hvala ti najdraža moja <3



Ovo su moji noviteti za prethodni mesec. Svaki komad je odabran sa pažnjom i to je ono što me usrećuje.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

7 comments

  1. Malo, ali odabrano ;) . Essići su predivni ali Mac rumenilo je božanstveno ! Može li neki swatch ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Nadam se da ću stići da uradim recenziju rumenila.

      Delete
  2. Divni noviteti. Alverde ljubičanstveno rumenilo mi deluje posebno zanimljivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Zaista je lepo. Još nisam isprobala kako treba, pa ne mogu dati konačni sud.

      Delete
  3. Srvarno odlicni noviteti, Alverde rumenila izgledaju odlicno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Jako su lepa rumenila.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe