Moj jul i avgust u slikama...

4.9.16


Leto se bliži kraju. Iako putovanje na more nije bilo u planu, maksimalno sam se trudila da iskoristim vrele dane u Beogradu. Trudila sam se da zabeležim svaki meni bitan ili lep momenat...

Svaki dan izgleda isto. I dalje je tako. Kako sam rodila ranoranioca, dan počinje između 6 i 6:30. Sledi jutarnje sređivanje, doručak, oblačenje, smeštanje u kolica i napolje. Šetnje svuda kuda kolica mogu da prođu. Mislim da će nam iduće leto trebati nova... Prelazimo između 7 i 10 kilometara svaki dan. Dok on uživa vozikajući se i zverajući okolo, ja nabijam mišiće po brdovitom Beogradu, kako ruku tako i nogu. Hvala anatomskim papučama što postoje: Grubin, Deichmman, no name sa Lefkade... Spasili su me.

Tokom šetnji svašta se vidi. Kao i prošlog meseca, i ovog sam naletela na savršene "Go Vegan" grafite. Nešto malo veći i veseliji.


Automobil mog detinjstva: Fića. Svaki put kada vidim ovog mališu setim se putovanja na more ili kod bake u selo. Setim se nekih lepših i bezbrižnijih vremena.


Balkoni koji cvetaju celo leto. I dalje sam zaljubljena u njih. Zavidim vlasnicima.




Prelepa fontana između Starog i Novog dvora. Šarenilo cveća prijatno za oko, klupe za predah. Odmor za oči i noge. Rana jutra vikendom su najlepše. Gradske ulice su puste, parkovi prazni. Za uživanje.


Zgrada skupštine kroz zelene grane Pionirskog parka.


Kupola i statua dvoglavog orla na Starom Dvoru.


Fontana na Trgu Nikole Pašića jednog vetrovitog jutra. Voda svuda oko mene, bebac koji ciči od sreće i lovi kapljice na trepuškama. Dan za pamćenje.




U Knez Mihailovoj fenomenalna izložba autora Blic stripa - Marka Somborca. Crni humor. I pored toga nasmejaćete se, sigurna sam.



Odmarali smo i kod kuma na splavu. Specifičan miris reke koji poznaju samo oni koji su odrasli na njoj. Sava je "moja" voda, ali isto toliko volim i Dunav. Uživancija u danima i večerima, do poslednjeg dana avgusta. Možda produžimo u miholjsko leto.





Večeri na reci su čarobne.







Nebo sa moje terase...




Prvi put sam se usudila da odem do buvljaka na Novom Beogradu. Ne otvorenog tržnog centra, nego buvljaka (preko puta) - tamo gde se roba prodaje na prostirkama po zemlji ili trotoaru i gde možete naći sve od igle do lokomotive. Oprezna, u potrazi za nečim samo meni poznatim, pronašla sam odličnu figuricu Snupija i Crvenog barona. Za svega 25 din... Nisam oklevala. Oribala ga, dezinfikovala u asepsolu i kao nov je. Oduševljena. Možda ponovim pohod jednog vikenda.


Malo vremena imam za sebe. Još manje za čitanje. Ovu omiljenu aktivnost sam svela na večernje sate. I to uspem pročitati sve par stranica, dok ne utonem u san. U retkim momentima opuštanja dok beba spava, uživala sam uz Lepotu&Zdravlje, kao i dogodovštine Dude Alapače. Hvala ti Daniela, što si je donela i u formi knjige. 


Prijatelji su me iznenadili. Pored toga što znaju za moju "papirnu" strast, prate moje online pisanije i znaju kako da me obraduju. Hvala vam što postojite i što ste deo mene, već dugi niz godina. Knjige Aleksandre Poter i Stiva Berija skoro kompletirane. Jej! 



Obradovala sam i sebe novim Laguninim izdanjima. Znajući koliko volim mirišljave sveće, mama me je obradovala malim Bosve svećama sa mirisom čokolade i višnje. Na moju veliku žalost ove sveće ne viđam više nigde. Ako ih vidite negde, javite. Hvala.


Nismo zaboravili ni bebca. Njegove knjiške... Polako, ali sigurno učimo da čitamo, ne da cepamo, slikovnice i uživamo.


Većina novopečenih mama kupuje bebi Radosnice. U početku želela sam i ja. Razgledala sam i svakoj sam našla neku zamerku: pitanja, sklop rečenica, ideje, raspored, dizajn, cena... Na kraju sam odustala od te ideje. Dugo već smišljam kako, šta i da li da pravim sama, jer lepa je to uspomena. Naišla sam na kartice "Dragoceni trenuci" u izdanju Vulkan i oduševila se. Gomila kartica sa divnim ilustracijama i prostorom za ispunjavanje korisnik i najbitnijih informacija.  

U mislima mi se rađaju neke ideje "sam svoj majstor" i "radosnica u DIY varijanti". Ako ih sprovedem - javljam razultat.


Mini patkica za kupanje. Više služi za ukras nego za igranje, ali dobro.


Spajdi... Poklon od moje divne Maki. Kolekcija raste...


Avgust je zatvoren na najlepši mogući način. Večera u Dva Jelena. Nas četiri ponovo na okupu posle više od pola godine. Iako su nas obaveze i život odveli na različite strane, pa i strane sveta, ipak smo tu jedna za drugu uvek i bezuslovno. I tako više od 20 godina. Divne moje volim vas najviše na svetu.



I prođoše dva meseca. Bilo je tu još mnogo momenata, ali malo vremena za njihovo beleženje, i nešto malo zaborava. Dolazi septembar, za njim i oktobar. Nadam se i veselim miholjskom letu i uživanju sa bebcem, porodicom i prijateljima. Nadam se i nekim promenama, ali "o tom po tom".

Život je dobio potpuno drugačiju dimenziju, o kakvoj nisam mogla ni da sanjam...

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

9 comments

  1. Anonymous5/9/16 13:42

    Divno, Jelena :). Uvek rado procitam / pogledam tvoje postove iz ove kategorije i uvek neka slika ostavi narociti utisak na mene. Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Drago mi je da ti se sviđa i da uživaš u ovakvim pričama. BIće ih još :)

      Delete
  2. Uh kakvi balkoni i zalasci <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Novi Beograd na dlanu :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe