Loot the Booty

28.9.16


Još jedan plavi lak u kolekciji. I to mi uopšte ne smeta. Volim plave nijanse na noktima, od onih pastelnih preko izrazito plavih do teget. Sa ovom bojom mogućnosti su ogromne.

Ovim plavim lakom Essie je napravio pun pogodak. U pitanju je Loot the Booty, deo letnje kolekcije za sezonu 2016. Odmah mi je zapao za oko pored Viva Antigua! Iako nije planirano da bude "vođa" ove grupe bočica, izdvojio se i pridobio srce mnogih lakoholičarki u svetu.

U moru ponude plavih bočica, Loot the Booty je ipak drugačiji. Njegova jarka safir plava boja ga čini primamljivim i dopadljivim. Zbog nje odlično pristaje svima, svetlom i tamnom tenu. Šljokice ga čine posebnim, ali su gušće u bočici nego na noktima. Prelivaju se u tirkiznim i ljubičastim nijansama, tek po nekoj srebrnoj. Na žalost, ljubičasta se ne vidi na noktima. U bočici se vidi u izuzetno malim količinama, pod određenim uglom, u senci. Na suncu su izražene tirkizno plave šljokice.




Formula je odlična, nešto gušća za moj ukus. Jedan sloj je dovoljan za punu pokrivenost i boju, kao i za predivan izgled šljokica sa pravom merom. Suši se nešto sporije i nema visok sjaj nakon sušenja. Zbog intezivnosti plave boje obavezno je korišćenje baze za nokte. 

Na slikama imam jedan sloj baze, jedan sloj laka i jedan sloj nadlaka.






Iako imam mnogo plavih nijansi, nemam lak sličan Essie Loot the Booty. Jedinstven je u mojoj kolekciji. 

Essie kolekcija za leto 2016. je ne previše originalna, ali je lepa, nosivih boja i kvalitetnih formula. Još uvek je dostupna u našim drogerijama i mogu se naći sve bočice. Često su na sniženju, pa su im cene povoljnije.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Zanimljiva boja, super je za leto. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je. Meni jedan od lepših Essie lakova.

      Delete
  2. Takođe,kao i ti,obožavam plave nijanse lakova!Ova nijansa mi se jako dopada!Baš dugo želim kupiti essie lak,ali ne znam gde da ga kupim.Gde si ti kupila svoj ? :*
    Ljubim te,puno sreće u daljem blogovanju. <3
    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ novi post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iako odgovor stiže tek sad, za prave informacije nije kasno. Essie lakove možeš kupiti u određenim Lilly i DM drogerijama.

      Delete
  3. Divan, ide na WL kod mene! :)

    ReplyDelete
  4. Definitivno nije moja boja, no tebi super stoji. Taj šimer je divan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3

      Jelena i plavci :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe