Give me... Space!

18.9.16


Plavih lakova nikad dosta. Posebno sam slaba na ove nijanse sa šimerom ili holo efektom. Za mene ta dva spoja su dobitna kombinacija. Iako imam dosta plavih nijansi, uvek se za njih prvo hvatam, uvek njih prvo vidim u novim kolekcijama, uglavnom ih ponesem sa sobom kući...

OPI Give me Space je lak koji sam odmah poželela uz Cosmo With the Twist. Dok sam drugi kupila, prvi sam ostavila uz pomisao da ću mu se vratiti kasnije. Vreme je prolazilo, sve dok u jednom momentu ovog laka više nije bilo u prodaji. Imala sam sreće, te sam uz pomoć distributera došla do svog primerka. Deo je Starlight kolekcije, koja je bila aktuelna za novogodišnje praznike 2015/2016. godine. Mislim da se još uvek negde može pronaći primerak ovog laka, uz neke druge.

Give me Space je predivan lak duboko plave boje. Opisala bih je kao morsko plavu sa prelepim i sitnim šimerom. Šimer se preliva u nijansama plave i srebrne. Pod određenim uglom vidi se blagi  rasejani holo efekat, koji je teško vidljiv i uhvatljiv, ali prisutan.



Formula je odlična. Četkica klizi po nokatnoj ploči i lak se lepo i lagano nanosi. Sa dva sloja dobija se puna boja i prelepi duboki šimer. S obzirom na intezivnu plavu boju, baza za nokte je obavezna. Nakon sušenja lak nema visoki sjaj, pa u tu svrhu koristim nadlak.

Na slikama imam jedan sloj baze, dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.





Postoji dosta nijansi koje mogu da se uporede sa OPI Give me Space. Od lakova iz moje kolekcije najsličniji su mu Zoya Dream i Picture Polish Cosmos


I pored toga, lak je vredan pažnje.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Oh, ovaj je prelijep! <3

    Baš za zimu!

    ReplyDelete
  2. Koliko truda oko jednog laka, ali razumem i zasto. Boja je apsolutno savrsena!

    www.bymajamladenovic.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad zapnem za nešto mora biti moje. Ne odustajem dok ne stignem na kraj sveta. Uvek je tako :)

      Delete
  3. da, htedoh reći da mi liči na cosmos, ali opet nisu isti! prelep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slični, ali nisu isti. OPI je suptilniji.

      Delete
  4. Kada bih u nekom trenutku konacno odustala od nude nijansi, ovo bi mozda bila idealna nijansa laka da me podseti zasto sam nekad toliko volela plavce lakove. Divan je :)

    xoxo
    Sanela
    http://sparklyget.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste divan. Ja još ne odustajem od boja. I dalje se ne pronalazim u nude lakovima, i za sad sam zahvalna na tome :)

      Delete
  5. Jedan od najlepsih plavaca :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe