Bioten CC All in 1 krema

7.8.16


CC kreme više nisu noviteti na policama drogerija i parfemerija. Nakon popularnih BB krema, one su preplavile tržište, i predstavljaju njihovu napredniju verziju. CC znači "color control" ili "color correcting", u bukvalnom prevodu "kontrola boje".

Za CC kreme kompanije tvrde da imaju laganu teksturu i da se bolje stapaju sa prirodnom bojom kože. Regenerišu kožu, prekrivaju nedostatke i ujednačavaju ten. Takođe štite kožu od UVA i UVB zračenja. I pored svega pobrojanog, za mene CC i BB kreme su vrste toniranih krema sa različitom vrstom pigmenata i različitom pokrivnom moći ili korekcijom.

Bioten nije izuzetak ni u ovom slučaju, te se u prodaji može naći njihova CC All in 1 hidratantna krema. Dostupna je u dve nijanse: light i medium. Krema se nalazi u klasičnoj beloj, neprovidnoj tubi i količini od 50ml. Otvor je odlične veličine i nema straha od viška proizvoda.


Formula je obogaćena mineralnim pigmentima koji koži pružaju blistav ten tokom celog dana. Sadrži zaštitni faktor spf 20, bio-aktivni hidro kompleks i prirodni ekstakt dunje za dubinsku višečasovnu hidrataciju. Ne sadrži parabene i parafine. Prema rečima proizvođača krema pruža ujednačen i blistav ten tokom celog dana, prekriva nesavršenosti poput fleka, pega i znakova umora. Obezbeđuje 24h hidrataciju. 


Moja nijansa je "light". Sa korišćenjem sam počela u oktobru prošle godine. U tom periodu sam je koristila preko seruma za hidrataciju. Međutim, pokazala se kao posna za moju suvu i osetljivu kožu, posebno na obrazima. Nisam je probala preko kreme za negu lica i nemam želju da je tako "nosim". U suprotnom bi predstavljala tečni puder.

Ostavila sam je za toplije dane. Nakon nekog vremena, to se pokazalo kao ispravnom odlukom. Tokom proleća i leta kremu sam koristila samostalno, preko seruma za hidrataciju. Krema je lagana. Lako se razmazuje. Nije ni previše tečna ni previše gusta. Potrebna je mala količina da prekrijete celo lice. Znatno je laganija od tečnog pudera i ima slabu moć prekrivanja. Ukoliko na licu postoje veće nepravilnosti u vidu bubuljica, izraženijih kapilara, ožiljaka ova krema ih neće zamaskirati. 

Odmah nakon nanošenja, potrebno je sačekati neko vreme da je koža u potpunosti upije. Odlična je podloga za dalju nadogradnju šminke. Moja idealna kombinacija je (redosled nanošenja): serum za hidrataciju, korektor (po potrebi), CC krema, kameni puder (na T zonu koja je aktivnija tokom leta). Za vreme letnjih visokih temperatura najčešće posežem za ovim proizvodom, zbog lakoće korišćenja i efekta koji pruža mojoj koži.

Lice zaista ima ujednačen ten, prirodnu svežinu i blistavost. Ukoliko je svetla, umorna ili ispijena koža, pružiće joj potreban "boost" i lice će izgledati zdravije. Bioten proizvodi se izdvajaju po prijatnim mirisima. Po tome ni CC krema nije izuzetak. Miris je nežan i blag. Ne zadržava se dugo na koži. Boja ne oksidira.

Postojanost ove kreme je relativna. Čitala sam utiske devojaka i žena sa masnom kožom lica - za njih postojanost nije jača strana. Meni sa suvom kožom krema ne mrda 5-6 sati, što je po mojim merilima sasvim u redu za ovakav tip proizvoda. 

Iako se, prilikom testiranja, može učiniti da je nijansa "light" previše žuta, lako se adaptira na licu i lepo se stapa sa tenom. Najbolju aplikaciju sam dobila uz pomoć vlažnog sunđera.


Sastav:

Cyclopentasiloxane, Water / Aqua , Octocrylene, Titanium Dioxide/CI 77891, Dimethicone, Glycerin, Dicaprylyl Ether, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Palm Kernel/Coco Glucoside, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Cetyl Palmitate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, PEG-12 Dimethicone, Ethylhexyl Triazone, Coconut Alcohol, Capryloyl Glycine, Globularia Cordifolia Callus Culture Extract, Tocopheryl Acetate, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax / Cera Carnauba, Cera Alba / Cera Flava / Beeswax, Pentylene Glycol , Cydonia Oblonga Fruit Juice, Fructose, Urea, Hydrogenated Castor Oil, Maltose, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Sodium PCA, Sodium Lactate, Trehalose, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Glucose , Dimethicone / Divinyldimethicone / Silsesquioxane Crosspolymer ,  odium Acrylate/ Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Parfum / Fragrance, Polyisobutene, Ethylhexylglycerin, Alcohol Denat, Sodium Glycerophosphate, Sorbitan Isostearate,  Tetrasodium EDTA, Polysorbate 20, Polysorbate 60, Citric Acid, Sodium Chloride, Mica, Polyacrylate-13, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate ta, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Coumarin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, CI 77492, CI 77491, CI 77499 


Ukoliko želite lagan proizvod koji će vam pružiti svež izgled i blistavost, ukoliko nemate potrebe za velikom moći prekrivanja - ova krema je moja topla preporuka. Za cenu od oko 400,oo din je više nego pristojna. Ako niste sigurni u odabir boje, u drogerijama postoje testeri obe nijanse.

Hvala na čitanju.*

You Might Also Like

2 comments

  1. Imala, volela i potrosila, kupicu je opet negde na jesen. Ja sam jako masna ali ovo je toliko dobra stvar da je sa zadovoljstvom trosim, prvi proizvod u boji cija mi nijansa savrseno pristaje (isto Light). Nemam vecih nepravilnosti na licu kojima treba jako prekrivanje, a narocito dobro mi "legne" dan nakon uradjenog pilinga. Takodje je matiram kamenim puderom. Cena povoljna a dugo traje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom. Retko dobar, a zaista povoljan proizvod. Vredi ga probati, a i ako ne odgovara nije učinjena velika šteta.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe