Moj maj i jun u slikama...

4.7.16


Ove godine, posebno sa dolaskom lepog vremena, postala sam neredovna sa pisanjem u ovoj rubrici. Iz tih razloga sam odlučila da spojim po dva (ili tri) meseca u jednu priču. Sada, kada bebac nije više tako mali, smo u svakodnevnim šetnjama. Između jednog oka, koje posmatra njega, i drugog, koje pokušava da pogleda izloge, treće nemam i teško mi je da pohvatam sve one detalje, lepote i zanimljivosti kraj kojih prolazim.

Ipak, nešto ostane upamćeno i zabeleženo. Ne nosim više aparat sa sobom, pa je većina fotografija nastala telefonom. Ali, to ne umanjuje njihovu lepotu. Iako je jun bio mnogo produktivniji, maj je bio smireniji i nežniji. 

U maju smo bili čest gost zemunskog keja. Blagi povetarac i miris reke su me opuštali, a bebu uspavljivali. Raznobojne ruže su bile svuda oko nas.



Balon koji je bio ispred prodavnice Idea London i od koje se bebac nije hteo odvojiti. Da smo mogli, poneli bi ga sa nama, a gde bi ga smestili, to je već druga priča.


Zastavice! Iz nekog razloga moje dete jako voli zastavice. Ove su ga hipnotisale. Ne znam zašto... Da je mesto njihovog izlaganja malo lepše, ostali bismo tu satima.


Početkom juna prijatelji su me obradovali poklonima. Volim ih <3


Ubrzo je usledila i lakoholičarksa kafa. Jednoglasno smo odlučile da lepo vreme iskoristimo i narednu kafu preselimo u neki kafić koji ima lepu baštu, sa nekom "debelom ladovinom".



Šetajući okolnim ulicama, hvatajući senku kršnji drveća i zgrada, nailazila sam na interesantne grafite. Svako poštovanje za Gavrila Principa. U tom momentu poželela sam da obiđem sva mesta gde su nastali grafiti posvećeni velikanima koji su nas napustili, nekada davno ili u skorije vreme...


"Go Vegan!" slogan prate slatki grafiti. Iako nikad nisam bila vegeterijanac (svoju ishranu ne mogu da zamislim bez mesa), podržavam svakoga ko se odluči na taj korak. "Trojka" ja zaista prelepa: krava, prase i pile.




U junu sam i ja želela ovako...


Oslikani stub Starog mosta, na novom savskom šetalištu. Predivno.






Momenat za realizaciju ideje ne bira mesto ni vreme... Posečeni platan u Bulevaru Kralja Aleksandra (za mene zauvek Bulevar Revolucije) je ponovo dobio svoju krošnju.


Beogradski prozori i terase.




U okviru Festivala Filmske muzike uživala sam u javnim izvođenjima u Knez Mihailovoj. Poznate melodije iz filmova Indijana Džons, Kum, Star Wars... su okupile veliki broj filmofila.


Sa bebcem smo posetili Mikser. Nije mogao sebi da dođe od gužve i šarenila i zaista je uživao u svemu tome.












Sebi sam uzela dva odlična Škrabac bedža, a on je sam sebi odabrao novu omiljenu igračku - Sovica kocka.


Podržali smo i Patkicu! Uvek i svuda! Ne damo Beograd i prvi komšiluk (SavaMalu).


Posetila sam i Laguninu Noć knjiga. Naravno, šteta je učinjena.


Ako se pitate, da jesam od onih fanatika koji gledaju popreko svakoga ko priđe mojim policama (da, da čak i muža)...

Posle više meseci otišla sam u svoj rodni grad - Sremsku Mitrovicu. Uživala sam u prohladnim večerima, jasno vidljivom mesecu kao na dlanu, zalascima sunca i reci...



Mamine muškatle posle kiše...



Ponovo otkrivene čari "sladoleda na kuglu" iz mitrovačkih poslastičarnica. Kada jedna kugla košta 50,oo din mogućnosti su ogromne, a nas dvoje alavi. Nije bitno kako ćemo pojesti i da li ćemo, ali smo morali. Meni je ukus Nutele postao omiljen, a ukus šumskog voća je predivan. Muž pridržave modele ove fotografije, ja mu branim da jede dok ne slikam. U pozadini izviruje njegova majca sa pozdravom za sve "stare" WoW-ovce.


Na kraju, priroda me je obradovala svojim delom u junu mesecu. Od suncem obasjanog neba do modrog plavenitla i peska u kosi...









Leto je uveliko tu, aktivnosti su u skladu sa vremenskim prilikama i temperaturama... Nadam se nečemu lepom i vrednom da se uhvati kroz oko kamere...

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Majski post je nedostajao :) Drago mi je da je sada tu, pomislila sam da si odustala od ove vrste posta, i onda sam shvatila da je baš volim, zbog detalja koje uhvatiš i pokažeš nam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu će uvek biti, sve dok budem pisala. Lomila sam se oko ove rubrike, ali sam shvatila da je baš volim i da me opušta. Zato sam odlučila da nastavim. Da li po jedan mesec ili dva-tri u jednom postu, zavisi sada od slobodnog vremena i "oka kamere" :)

      Delete
  2. Divno :) "Friend, not omlet" sam videla iz prevoza i odusevila se :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)

      Mnogo su slatki ti grafiti, iako sam ja "mesožder".

      Delete
  3. Anonymous19/7/16 00:06

    Divne fotografije!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe