Hari Poter među lakovima

10.7.16


Catrice kozmetika je konačno dostupna i u Srbiji. Do sad sam imala prilike da probam, posedujem i nosim neke od njihovih lakova za nokte. Nisam o njima pisala, delom iz razloga što nije lako bilo doći do njih, a delom zato što "nije mi se dalo" (da se tako izrazim).

Sada kada su postali deo tržišne ponude u Srbiji, dobila sam želju da im posvetim deo svojih stranica. Za sad imam samo lakove, ali sam sigurna da ću probati i druge proizvode. 

Catrice lakovi su "5 free", tj. ne sadrže Formaldehyde, Dibutyl Phthalate (DBP) i Toluene, ali i Formaldehyde Resin and Camphor. Zbog toga su voljeni od velikog broja devojaka, žena i blogerki. U ponudi je nekoliko linija koje možete videti na njihovom zvaničnom sajtu. Koliko sam mogla da zapazim, dostupna nam je standardna paleta boja (uglavnom crvene, nude i roza, što je velika šteta), kao i baze i nadlakovi. Poput Essence, tako i Catrice često ima posebne kolekcije, koje uglavnom sadrže i lakove drugačijih pakovanja i boja. Nekada se te nijanse ponavljaju i ulaze u stalnu ponudu, dok neke je kasnije nemoguće pronaći.

Četkica je čudnog "polukružnog" (više polukupastog) oblika, neravnomerno sečena. Pre nekog vremena proizvođač je redizajnirao četkicu. Do tada četkice su bile ravno sečene, široke i pljosnate. Ovaj potez nikome nije jasan i nije naišao na opšte oduševljenje poklonika ovog brenda. Četkice primeraka koje ja imam izgledaju ovako:


Ne sećam se na kom blogu sam zapazila nijansu pod imenom Berry Potter & Plumbledore. Kao velikog poklonika Hari Potera (knjiga i filmova), naziv ovog laka me je oduševio. Da ne zanemarim nijansu... Do njega sam došla zahvaljujući prijateljici, koja mi ga je donela iz Crne Gore.

Berry Potter & Plumbledore je veoma neobičan lak. Opisala bih ga kao ljubičastog sa sitnim plavim šimerom. Ljubičasta osnova je topla i šljivasta. Nazire se bordo nijansa, koja do izražaja dolazi na suncu. Šimer je tirkizno plav, mnogo vidljiviji na noktima nego u bočici, što me je posebno obradovalo. Lak je prelep bilo u senci ili na suncu.

shade / senka
sun / sunce
Jedan sloj laka se može koristiti kao toper preko tamnih nijansi. Kombinacije mogu biti zanimljive i prelepe. Dva sloja laka pružaju punu boju i prelepi šimer. Lak dobija dubinu. Brzo se suši i sa visokim sjajem. I pored toga ja koristim nadlak. 

Na slikama imam jedan sloj baze, dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.





Berry Potter & Plumbledore je deo stalne postavke. Da li je trenutno dostupan kod nas, nisam sigurna. Ne znam u kojim sve DM drogerijama je dostupna Catrice kozmetika, ali znam da se može kupiti u njihovoj novoj radnji u Beograđanci, Beograd. Cena lakova je oko 300,oo din.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Jao pre neki dan sam usla u DM na terayijama i sokirala se kada sam videla Catrce. Najcudnije od svega je sto nisam nistakupila :D ALi bice prilike. A lak je vrlo zanimljiv.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisi ništa kupila?! I-ju! Da ispraviš tu grešku u što kraćem vremenskom roku :D

      Delete
  2. Divan lak, šimer mu baš daje posebnu dimenziju. :)

    ReplyDelete
  3. predivan lak, četkica da crkneš

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe