Noviteti - April ´16.

4.5.16


Tokom marta meseca je bilo svega dva noviteta. Spojila sam ih sa aprilskim, gde sam nadoknadila sve što sam u martu propustila. Opet, bilo je i poklona, pa mogu da kažem da sam uspela u svom naumu što manjeg trošenja.
Početkom marta stigla je MAC Flamingo Park kolekcija. Od silnih želja kući sam donela karmin Have Your Cake i beauty powder Pearl Blossom. Oba divna, predivna, kao stvorena za svetao hladan ten. Ako se dobro sećam ruž je bio 2800,oo din, a beauty powder (zaista ne znam kako bih ovo prevela na srpski a da nije "bjuti puder"!) oko 4000,oo din. Iako zaista retko (skoro nikad, mada moram to da izmenim) pišem o šminki, veliku pažnju poklanjam komadima koje kupujem i koristim.


U potrazi za novim korektorom, nešto lakšim od voljenog MAC Pro Longwear Concealer, odabrala sam Bourjois Radiance Reveal. Čitala sam pozitivne recenzije ovog proizvoda pa se nadam da me neće razočarati. Sviđa mi se i tekstura pudera City Radiance, ali na žalost nijansa br.1 se ne uvozi kod nas, dok mi je br.2 žućkasta i tamna za ovaj period. Možda na leto... Cene korektora se ne sećam, jer sam uzela u Jasmin parfemeriji tokom sniženja.


Početkom aprila Maybelline je predstavio svoj novi slogan "Make It Happen" i svoje nove proizvode: maskara The Push Up Drama, ajlajner Masterprecise Curvey i tečne mat karmine Vivid Matte Liquid. Sa ajlajnerom se igram, pošto sam početnik u korišćenju ovih stvarčica. Maskaru još nisam probala (imam previše otvorenih, pa ću malo da sačekam). Ruževima sam oduševljena! Toliko da sam kupila još tri nijanse, koje su tokom meseca bile na sniženju u Lilly drogerijama. Puna cena je oko 750,oo din, dok su na sniženju bili oko 550,oo din (možda koji dinar više).



Na sajmu kozmetike sam uzela dve nove nijanse NYX Butter Gloss-a, mojih omiljenih letnjih sjajeva. Cena im je oko 525,oo din.


Kupila sam i Zoya Thea, najnoviju ljubav među Zoya lakovima. Puna cena laka je 950,oo din, dok je na sajmu bio lep popust.


Potpuno neplanirano na sajmu sam uzela OPI This Cost Me A Mint. Naknadno sam uspela da dođem i do OPI Give Me Space. Zbog drugog mojoj sreći nije bilo kraja. Cena OPI lakova na sajmu je bila 900,oo din, dok sam u Prima apoteci platila 1300,oo din.


Neočekivano sam se sludela bojom novog Aura laka New in Town. Za svega oko 300,oo din čarobna nijansa.


Naravno, Balea noviteti. Oduševila sam se kremom za ruke sa puterom i limunom toliko, da sam otišla i kupila još jedno pakovanje. Drugu kremu za ruke "Love Forever" sam dobila. Uljani piling za telo sa vanilom i bademom sam jedva dočekala. Kupovinu Balea MED Aktiv gela za tuširanje sam ponovila. Cena krema je oko 180,oo din. Dok su kupka i piling oko 200,oo - 250,oo din (tačnu cenu zaista ne znam, jer uvek obavljam veću kupovinu).


Bioten je prisutne na promociji "Walk Tall" kampanje obradovao divnim platnenim cegerom punim njihovih proizvoda. Oduševljenje! Neke od njih uveliko koristim, pa ćete uskoro imati prilike da pročitate i utiske. 


Nivea me je obradovala poklon paketom. Posebno iznaneđenje koje me je zauvek "kupilo" je i proizvod za bebe. O mojim omiljenim Nivea proizvodima, gde su se neki našli i u ovom paketiću sam nedavno pisala u ovom postu.


Mala-velika, ali iznad svega draga gomila noviteta u proteklom mesecu.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Bas lepih noviteta ima ovde :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous4/5/16 21:47

    Kako je lepa nijansa ovog ljubicastog Maybelline ruza *.* ! Interesuju me Bioten krema za predeo oko ociju i krema za lice, tako da cekam tvoje utiske. Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recenzije svakako slede, čim valjano testiram proizvod :)

      Delete
  3. Korektor ima sjajno pakovanje, ne pamtim kada sam poslednji put videla korektor u ovako dobrom pakovanju. :D
    Niveine mazalice su super, meni nezamenjivo je njihovo klasicno mleko za telo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakovanje korektora je i mene privuklo: jednostavno i elegantno. Niveine mazalice za telo jako volim. Sada je posebni užitak zbog mirisa stare dobre Nivee.

      Delete
  4. Super stvarčice :)) Gledala sam Baleinu kremu za ruke s limunom i razmišljala da li da kupim pa sam odlučila to odgoditi za ljeto. Pretpostavljam da ima svježiji miris. Volim Baleine kreme :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ta Baleina krema je predivna. Jedna od mojih omiljenih. Miris je divan slatkasto-osvežavajuće-citrusan. Vredi.

      Delete
  5. Izborom lakova sam oduševljena, u ovom trenutku osvežavam listu želja :)

    ReplyDelete
  6. Baš si se super ponovila, sve mi se dopada, lakovi malo manje jer nisam ljubitelj :) Niveaaaaa <3

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe