New in Town

11.5.16


Aura je kozmetički brend kojem nisam naklonjena. Iako su dugo na tržištu, nisu pridobili moju pažnju. Većina proizvoda koje sam probala mi nisu odogovarali iz različitih razloga. Ali kako to obično biva, nekada se desi pogodak. Tako me je Aura prijatno iznenadila sa svojom kolekcijom ruževa i lakova netipičnih boja (bar za njih). Tako su nas na policama drogerija dočekali ruževi i lakovi u crnoj, plavoj, hladnoj ljubičastoj i braon nijansi.

Moj izbor je ljubičasti lak New In Town. Lak ne bih ni primetila (Aurin štand obično preskačem) da nisam imala prilike da ovaj lak probam prilikom kafnisanja. I oduševila sam se. Odmah me je podsetio na Chanel Taboo, iako manje kompleksan. Lak je skoro identičan OPI Every Month Is Oktobarfest. Kako je OPI postao nedostupan (ili teško dostupan) u Srbiji, New In Town je dostojna, a povoljnija zamena.

Okrugla bočica ima 11ml laka. Četkica je pljosnata, ravna pri vrhu i lepo klizi po nokatnoj ploči. Poklopac je okrugao i veliki, meni nepraktičan za korišćenje.


Lak je lep u bočici još lepši na noktima. Tamno, indigo ljubičaste osnove sa predivnim i bogatim šimerom. Šimer se većinski preliva u crvenim nijansama, sa tek po kojom srebrnom i svetlo ljubičastom "tačkicom". Ovakav šimer daje posebnu lepotu laku. Zbog spoja osnovne boje i boje šimera, na prvi pogled se čini da je lak crn. Prelepa kombinacija u jednom.



Ovakve nijanse uglavnom imaju dobre formule. Međutim, New In Town je nešto gušći, što otežava nanošenje. Lak može biti jednoslojac, ali zbog formule se teško nanosi jer se stvara puniji sloj koji se sporo suši.  Moguća je i pojava mehurića. Ja nanosim dva jako, jako tanka sloja. Osnovna boja je mnogo lepša, a šimer dobija dubinu. Obavezno je korišćenje baze, jer ovako pigmentovan lak može ofarbati površinu nokta.

Na slikama imam jedan sloj baze, dva izuzetno tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.






Lak je prelep. Bez obzira na formulu, zbog kombinacije boja, vredi ga imati i pomučiti se oko nanošenja. Ukoliko vam je, kao i meni, promakao OPI Every Month Is Okotbarfest, ovo je dostojna zamena.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Replies
    1. Da ne bi tebe ja bih ovo propustila. Hvala ti <3

      Delete
  2. EMIO se lakše maže, ali sam srećna što ima dostojnu zamenu i to od domaćeg proizvođača. Pokušala sam da mažem tanje slojeve ali ne ide, gusta je formula, mada se meni brzo osuši i za sad ne pravi mehuriće.

    ReplyDelete
  3. stvarno je lep i super si ga uhvatila

    ReplyDelete
  4. Jako je lep, zaista lici na EMIO.

    ReplyDelete
  5. Zahvaljujući Vedrani i ja imam jedan primjerak u svojoj kolekciji ;)
    Moram priznati da mi je ovo najzanimljiviji Aura lakić!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je jedini. Divan je i zbog toga je zaslužio da bude deo, sada već probrane kolekcije. Kada bi "mućakli" više ovakvih boja i više eksperimentisali van svoje zone sigurnosti, imali bi više poklonika sigurna sam.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe