Kreme pogodne za suvu kožu ruku

8.5.16


Priča o kremama za negu ruku koje sam koristila tokom zime vam se svidela. U međuvremenu su se na tržištu pojavile nove kreme, dok su neke nove samo za mene. Kako su stigli topliji dani tako sam hranljive i teške kreme polako zamenila onim lakšim i, kako ih ja zovem, letnjim. Ali pre nego što povedem priču o njima, napisaću koju reč o kremama koje su pogodne za suvu kožu.


Afrodita kozmetika u svojoj ponudi ima i kreme za ruke. Moj izbor je Karite krema za ruke i nokte. Krema je opisana "kao ekstra hranljiva 2u1 krema" koja istovremeno neguje ruke i nokte. Sadrži karite i kakao maslac, koji bogato hrane kožu ruku, omekšavaju zanoktice i jačaju nokte. Ne sadrži parabene, parafine i silikon. Bele je boje, ne previše gusta. Miris je predivan. Arome kakaa i vanile su u glavnim notama. Ugođaj je veći samim tim što se dugo zadržava na koži. Krema se lako razamazuje i moje ruke je brzo upijaju. Ne ostavlja filtere ili mastan sloj. Koža je nahranjena, nežna i mekana. Suve zanoktice su moj večiti problem, bez obzira na godišnje doba. Uvek su suve, više nego ruke. Sa ovom kremom zanoktice su "pod kontrolom", ali ne i u potpunosti sanirane. Potrebna im je dodatna nega. Ukoliko imate isti problem kao i ja, ili su vam ruke izrazito suve i koža oštećena, sama krema vam neće biti dovoljna. Količina od 75ml se može kupiti po ceni od oko 350,oo din.


Bioten kozmetiku volim. Njihova SOS krema je moja omiljena i nezamenljiva tokom zime i u danima kada mi je koža ruku nešto suvlja nego obično. Pored nje, u ponudi još nekoliko krema ovog proizvođača. Dosta pohvala sam čitala o njima. U paketiću noviteta našla se i Bioten Anti-age krema za ruke koju sam odmah počela da koristim. Obogaćena je 100% prirodnim ekstraktom smokve. Sadrži pro-elaksin (sastojak morskog porekla) koji povećava elastičnost tkiva i UV filtere koji redukuju i sprečavaju pojavu tamnih fleka kože. Krema ima za mene prijatan miris, slatkast, ali ne previše. Osetljivijima na smokvu može smetati, s obzirom da se dugo zadržava na koži. Bele je boje, nije gusta i lako se razmazuje. Moja koža je brzo upija i ostaje mekana i nežna. Zbog lagane teksture pogodnija je za toplije dane, nego za zimsko vreme. Dolazi u tubi i količini od 100ml. Može se kupiti u svim drogerijama i marketima po ceni od oko 200,oo din.


Olival kozmetika je već neko vreme prisutna kod nas na tržištu. Pojavom krema za ruke odlučila sam da probam hidratantnu kremu za ruke i nokte sa lavandom. Na pakovanju je napisano da sadrži eterična ulja dalmatinske lavande i da je namenjena svakodnevnoj nezi ruku. Miris je naravno - lavanda. Jaka, za nekoga možda "veštačka", ali svakako prijatna. Krema vlaži, štiti i hrani kožu. Bele je boje, guste teksture, masna i "teška". I pored toga lako se razmazuje. Potrebna je mala količina kreme za obe ruke. Prilikom razmazivanja nastaje beličasti trag koji utrljavanjem nestaje. Ostaje tanak zaštitni sloj i blaga masnoća. Iz tih razloga krema je odlična kao noćna nega. Ukoliko je koža izrazito suva i oštećena, onda je ovo pravi izbor. Prija i suvim zanokticama. Količina od 75 ml se može kupiti po ceni od oko 250,oo din. Dostupna je u nekim Idea i Roda marketima.

Sve tri kreme su mi drage i svaka na svoj način pruža dobru negu mojim rukama, donekle i zanotkicama. 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

2 comments

  1. Bioten kreme su odlične, sve su pun pogodak. A ovu Afroditinu moram probati, zaintrigirao me je opis mirisa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bioten ima odlične kreme. Ipak, moj favorit iz njihovog asortimana je SOS krema. Što se tiče Afrodite, miris je očaravajući, ali sam očekivala malčice više. No, i ovako nije loša.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe