Čokoladni partner

22.5.16


Pitam se šta se dešava sa novim Essie kolekcijama. Od hibridne jesenje/zimske kolekcije noviteti nisu stizali. A bilo je dosta kolekcija... U prodaji će se uskoro naći i Essie gel lakovi sa prelepim bojama, i (za mene) ne tako primamljivim oblikom bočica. Dok čekam nešto novo (nadam se da ću dočekati), okrećem se starim bojama i starim kolekcijama.

Jedan od takvih je i Partner in Crime. Lak je deo kolekcije za jesen 2014.godine. Ta kolekcija je bila pun pogodak. Većina lakova odličnih nosivih nijansi i pigmentacija. Jedna od poslednjih koja nam je stigla u kompletu... Žao mi je što sam propustila Dress To Kilt, jer kao zvezdu kolekcije lepo ga je imati. Oni koji imaju Style Cartel su oduševljeni lakom. 


Partner in Crime je savršena braon. Ne topla, ne previše hladna. Prava čokoladna tamno braon. Iako opisana da ima mahagoni ton, ja ga ne vidim na notkima. Teško je napraviti ovakvu nijansu. Uglavnom su tople braon boje u pitanju, za koje se misli da pristaju svima. Za hladan i svetao ten pronaći odgovarajući braon lak je pravi podvig. Ovaj odlično pristaje svetlom tenu.


Iako sam poklonik lakova sa sitnim šimerom i nekim posebnim "šmekom", volim dobru kremu. Partner in Crime je savršena krema. Ne previše gust, taman kako treba, lako se nanosi i lepo raspoređuje na noktu. Jedan sloj je dovoljan za punu boju. Ja iz navike nanosim dva, u ovom slučaju jako tanka, sloja. Nakon sušenja lak ima visoki sjaj, pa nadlak u tu svrhu nije potreban. Boja je intezivna, pa je poželjno koristiti bazu kao zaštitu od farbanja nokatne ploče.

Na slikama imam jedan sloj baze, dva tanka sloja laka i nemam nadlak.




Prelepa čokolada koju sam zavolela nakon prvog mazanja. Jedan od retkih braon lakova koji se zadržao u mojoj kolekciji. Da radost bude veća, ovaj lak se sada može kupiti na sniženju u DM drogerijama, u tzv korpicama, po cenai od oko 300,oo-400,oo din. Za ovako kvalitetan lak, ovo je i više nego povoljna cena.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

11 comments

  1. Bas prava cokolada, mada vise volim da je jedem nego nosim na noktima, zato i nemam braon lakova. Svaki put pomislim da je na slikama moja leva ruka zbog oblika noktiju :) nego, kad uspevas da lakiras nokte pored bebe? Meni tako fali lakiranje, ali ne uspevam da ga uguram u raspored...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jeste leva ruka u pitanju :) Desnom držim aparat i manevrišem okolo :)
      Lakiram nokte kad god imam vremena, ali ih nikad ne nosim duže od jednog dana. Ukoliko poželim da fotografišem, to ostavljam za vikend kada je suprug kod kuće i kada može da se posveti bebi, da ja ugrabim koji momenat za sebe.

      Delete
  2. Au boja je odlicna, iako u svojoj kolekciji nemam nijednu braon nijansu :-)
    Pratim te, nadam se da ces uzvratiti ! :-*

    CHECK MY LATEST POST PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/05/donuts-cupcakes.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja je odlična. Ja nemam puno braon lakova, ali ovaj sam zadržala.
      Hvala puno :)

      Delete
  3. Već dugo želim da nabavim jedan essie lak, i maštam o nekoj beloj nijansi. Međutim, ni ova boja čokolade ne izgleda nimalo loše! Fotke su fenomenalne i imaš odličan blog draga.. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako želiš beli pogledaj Essie Blanc ili blagi Fuji (koji nije baš beli, ali je prelep). Partner in Crime je jako zanimljiv i kvalitetan lak.
      Hvala puno :)

      Delete
  4. Ovo je bila odlicna kolekcija sa savrsenim braon lakom.
    Mahagoni ton ima Chocolate Cakes, ali njegova formula nije dobra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedna od odličnih njihovih kolekcija i poslednja odlična koja je stigla kod nas :( Šteta...

      Delete
  5. Replies
    1. Divan je. Na slikama je fenomenalan. Fotogeničan lak :)

      Delete
  6. Nikada nisam namazala braon lak plaseci se da mi ta boja ne stoji i da je dovoljno sto obozavam braon senke za oci, pa mi lak nije potreban :). Medjutim, posle citanja ovog posta pitam se da li ga jos negde ima. Mislim da ga fotografije cine jos lepsim.
    Iz te kolekcije imam style cartel i nisam odusevljena jer je previse redak i uliva se u zanoktice, a toliko sam mu se radovala kao malkice plavljem bratu cuvenog ASBB :). Imam i Take it Outside koji toliko volim da sam napravila zalihu u slucaju da essie ne proizvede slicnu nijansu u skorije vreme ;)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe