Bioten Skinnergy losioni za telo + poklon

18.5.16


Pre nekog vremena prisustvovala sam panelu koju je organziovao Bioten, pod nazivom "Jer je hidratacija najvažnija". Tom prilikom su predstavljeni proizvodi Skinnergy linije. Ova linija sadrži kreme za lice i losione za telo. Losioni za telo su bazirani na ekstraktima supervoća, hidriraju, neguju, brzo se upijaju i koži daju potrebnu energiju, ostavljajući je mekom, glatkom, nežnom i mirisnom.

Losioni Skinnergy linije su podeljeni prema tipovima kože:

  • So Alive! losion za telo (zelena linija)
  • So Pampered! losion za telo (roza linija) 
  • So Bright! losion za telo (narandžasta linija) 
Losioni dolaze u neprovidnim tubama prijatnog i veselog dezena i količini od 250ml. Svaki na sebi ima sliku glavnog sastojka, koji asocira na obećano dejstvo losiona. Ne sadrže parabene, parafine i veštačke boje. Na pakovanjima je naznačeno da su losioni "Nutri Moist 48h" što predstavlja jedinstvenu kombinaciju čistih prirodnih sastojaka, koji koži nude brzu hidrataciju, koja traje 48h.

So Alive! losion za telo je iz "zelene linije". Namenjen je normalnoj i suvoj koži tela. Losion sadrži prirodni ekstrakt gođi bobica, koje je poznatko i kao "voće sreće". Doprinosi hidrataciji kože, pruža joj blistav izgled i vraća energiju. Losion je lagan i ne previše guste teksture. Lako se nanosi i razmazuje. Brzo se upija i ne stvara osećaj filtera ili masnih tragova na koži. Kožu ostavlja nežnom i mekom. Miris ovog losiona je prelep i osvežavajući, dugo se zadržava. Losion mogu koristiti svi tipovi kože.


So Pampered! losion za telo je iz "roza linije". Namenjen je suvoj koži tela. Sadrži ekstrakt ličija, koji je poznat po svojim hidrirajućim i hranljivim svojstvima. Losion je nešto gušće teksture od svog prethodnika. Samim tim teže se razmazuje. Moja koža ga brzo upija, mada nešto sporije od So Alive! losiona. Kožu ostavlja mekom i nežnom. Miris je slatkast, intezivan, najintezivniji od sva tri losiona. Meni je prijatan i dugo se zdržava na koži. Nekome sa osetljivijim nosem ovaj miris može smetati. Iako je naznačen da je za suvu kožu, mogu ga koristiti i osobe sa normalnom.


So Bright! losion za telo je iz "narandžaste linije". Namenjen je umornoj i ispošćenoj koži tela. Sadrži ekstrakt guave koji predstavlja izuzetan izvor hranljivih elemenata. Losion je za nijasnu gušći od So Pampered! losiona. Teže se razmazuje i sporije se upija. Lepo hidrira. Koža ostaje meka, nežna i vidno nahranjena i hidrirana. Miris je sladak, gust i težak. Dugo se zadržava na koži, postepeno slabeći intezitetom. Mom nosu miris ovog losiona ne prija. Ali ko voli slatke note, uživaće u njemu. Isto kao i prethodni losion, i ovaj mogu koristiti osobe sa normalnom kožom tela. 


Moj favorit je So Alive! losion. Lagan, prelepog osvežavajućeg mirisa, dovoljno hidrira. So Pampered! ja za hladne dane kada me greju sladunjavi i teži mirisi.

Losioni se mogu kupiti po ceni od oko 300,oo din u Lilly i DM drogerijama, kao i u velikim supermarketima.

Mali poklon za nekoga od vas: Bioten Skinnergy So Pampered! i So Bright! losion za telo


Darivanje počinje 19.05.2016. u 00:00 a završava se 28.05.2016. u 00:00. Dobitnici će imati rok od pet dana da mi se jave na e-mail ili porukom preko moje facebook stranice. Imena dobitnika ću objaviti na blogu (u ovom postu) i na facebook stranici.

Uslovi za učešće u igri su uvek isti, te vas molim da ih pročitate:

  • da pratite facebook stranicu sponzora nagrade, osim ako nije naznačeno drugačije;
  • da pratite Jelena´s Wonderful Colors facebook stranicu;
  • da podelite link o nagradnoj igri na svojoj facebook stranici i postavite na opciju "Javno";
  • da pratite Jelena´s Wonderful Colors na Instagramu (opciono);

a Rafflecopter giveaway

Srećno!

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

13 comments

  1. Fb: Desanka Savic
    IG: savicdaca

    ReplyDelete
  2. FB Iva Pavlovic
    Instagram: iva_pavl
    Srecno svima! :) Ambalaze bas deluju veselo i letnje. :)

    ReplyDelete
  3. fb Ivana Šumanac
    ins ivanasumanac
    Ovo su predivni proizvodi :-)

    ReplyDelete
  4. So Pampered! losion za telo sam koristila u toku zime i jako mi je prijao! Miris za mene izuzetno prijatan i slatkast ^_^

    ReplyDelete
  5. fb: Zorana Jondzic
    ig: @cucubiii
    Kakve su ovo krasotice :)

    ReplyDelete
  6. Ovi losioni deluju fantastično! Sve zadatke sam ispunila. Mejl putem kojeg sam se prijavila: milicastanisicms@gmail.com ; Profil na facebook-u putem kojeg sam lajkovala stranice i podelila link ovog posta: Milica Stanišić . :)

    ReplyDelete
  7. Baš sam rešila prošle nedelje da probam neki od njih, ali sam odustala zbog mirisa - nijedan mi se nije dopao, a inače nisam puno osetljiva na mirise. A deluje mi kao da odlično hidriraju i neguju. :/

    ReplyDelete
  8. dusanka_mala93 inatagram profil

    ReplyDelete
  9. Anonymous20/5/16 16:58

    FB Biljana Petrovic

    ReplyDelete
  10. Fb Danijela Bekcic, nemam instagram profil :)

    ReplyDelete
  11. FB Ana Pavlovic , srecno svima koji ucestvuju :)

    ReplyDelete
  12. fb Vesna Vucic instagram vesna923

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe