Balea proizvodi za negu kose i tela

16.5.16


Prošlo je neko vreme kako koristim nove Balea proizvode za negu tela i negu kose. Više i nisu zaista novi, jer su se odavno pojavili na policama DM drogerija, ali su još uvek dostupni.

Balea šampone volim. U par navrata pisala sam o njima. Većina šampona u klasičnom pakovanju su isti - namenjeni su svi tipovima kose i nisu za posebne potrebe kose. U prodaji se pojavljuju sezonski (sa par njih koji su u stalnoj ponudi), uglavnom u limitiranim serijama ili u sklopu limitirane kolekcije. Mirisi su različiti i uvek su prilagođeni periodu: prolećni su cvetnih, zimski vanilasti ili slatki, letnji su sa osvežavajućim voćnim notama. Većina koje sam imala prilike da probam do sada lepo peni i lako se ispira. Nisu mi izazvali iritacije, pojačan sebum ili perut. Balea šampon zelena jabuka ima blagi i osvežavajući miris ovog voća, koji se dugo zadržava na kosi. Sa dolaskom proleća pravi izbor. Balea Cool Blossom šampon sa predivnim slatkasto-osvežavajućim mirisom cveta narandže. Netipično za zimski period, kada se ova kolekcija pojavila u prodaji. 

Oba šampona ne sadrže silikone, a njihove mirisne note su prava relaksacija tokom tuširanja. Takođe sadrže vitamin B3 i provitamin B5, koji kosu čine mekanom i sjajnom.


Balea gelovi i mleka za tuširanje su moji omiljeni. Njih uvek imam (bez obzira što volim i klasične drogerijske brendove tipa Nivea, Palmolive, Dove...) i to više različitih. Volim one klasične, koji se razlikuju samo po mirisima, ali i one koji su namenjeni određenim potrebama kože tela. Svi su mi se pokazali kao dobri. Lako se nanose i spiraju. Prave blagu penu, koja nežno čisti kožu. Do sad nisam imala problem sa iritacijom, svrabom, crvenilom isl. Cool Blossom gel za tuširanje je iz iste kolekcije kao i gore pomenuti šampon. Predivan miris uz koji uživaju sva čula. Osećaj je kompletan ukoliko se koristi istovremeno kad i šampon. Namenjen je svim tipovima kože i ph neutralan je. Balea MED Aktiv gel za tuširanje je iz linije namenjene osetljivoj koži tela. Sadrži alantoin i ph neutralan je. Lako se nanosi, ne stvara bogatu penu, ali temeljno i nežno čisti. Miris je blago slatkast, sasvim dovoljno za uživanje. Kožu ostavlja nežnom i nahranjenom. Ovo je prvi proizvod iz ove linije koji sam koristila. Nisam imala negativne posledice i zadovoljna sam.


Balea pilinzi za telo su mi jako dragi. Do sad nisam imala celulit, pa samim tim ni potrebe za jačim pilinzima namenji ovoj problematici (dobila sam dozvolu lekara, pa se uskoro vraćam fizičkoj aktivnosti i skidanju viška kilograma posle porođaja, pa ću tek onda imati uvid u pravo stanje kože i tela). Balea pilinzi odgovaraju mojoj koži. Ne previše grubi, lepo čiste i osvežavaju. U par navrata sam pisala o onima koje sam u tom trenutku koristila. Ove godine se u prodaji ponovo pojavio moj omiljeni - Balea piling za tuširanje sa mlekom i limunom. Dočekala sam ga. I dalje je jedan od najboljih pilinga koje sam koristila. Utisci se nisu promenili, a o njima možete pročitati u ovom postu.


Neki od ovih proizvoda su mi postali omiljeni (poput pilinga i kupke za osetljivu kožu). Volela bih da se nađu u stalnoj postavci i nadam se tome.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

4 comments

  1. Jao meni je ovaj sampon cvet narandze savrsen, miris je prelep i lepo pere kosu, samo vise ga ne nalazim :( moze dojava ako ga negde vidis?
    Gel za tusiranje mi nema isti miris

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemaju isti miris, ali je jako sličan. Bar ga moj nos tako registruje :)
      Šampon sam nedavno videla u DM-u na Terazijama i na Zelenom Vencu.

      Delete
  2. Koristim isti balea gel za tusiranje, odusevljena sam :)

    bmmybeautyworld.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe