YSL... zeleno volim te zeleno

24.4.16


Od momenta kad sam videla promo slike, znala sam da želim prolećni YSL zeleni lak. Ova boja je najmanje zastupljena u mojoj kolekciji. U širokom spektru njenih nijansi, ponekad mi se neka svidi i tada se potrudim da dođem do nje. Kako je već poznata politika uvoznika u Srbiju, da limitirane kolekcije stižu u izuzetno malim količinama, imala sam veliku sreću što sam baš to popodne odlučila da prošetam po parfemerijama.

Kolekcija Yves Saint Laurent je za proleće 2016.godine, nosi naziv Boho Stone. Sve je u pastelnim tonovima, skladnih kontrasta. Prelepo. Dva laka: Peace Green i Love Pink. Pink lak me je ostavio ravnodušnom. Iako ima sitan zeleni šimer, ova nijansa mi je "za devojčice" i ne mogu je zamisliti na svojim noktima. Sa zelenim lakom priča je drugačija...

YSL Peace Green je lak pastelno zelene (skoro mint) osnove i predivnog sitnog pink šimera. Pod određenim uglom šimer se preliva u zlatno-zelene tonove, da bi se na kraju stopio sa baznom bojom. Retki su lakovi ove nijanse koji pristaju hladnom tonu. Obično su isuviše topli i sadrže primese žute. Peace Green je savršen za nas hladne. 



Lak je nešto ređe teksture. Puna boja i efekat se mogu dobiti sa prvim tanjim i drugim punijim slojem. Ja nanosim tri tanka sloja. S obzirom da se lak suši brzo, tri sloja mi ne predstavljaju problem. Zbog samog izgleda laka u bočici, mislila sam da će završnica biti metalik i da će četkica ostavljati tragove, koji su karakteristični za takav tip laka. Međutim, već nakon prvog sloja sam shvatila da to nije slučaj. Divno se nanosi, suši se jednako, bez tragova četkice. 

Na slikama imam sloj baze, tri tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.





YSL Peace Green je moj favorit za ovo proleće i leto. Nežan na svetloj koži, upečatljiv na tamnoj. Jedinstven i predivan.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Kakva posebna nijansa <3 Jako mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  2. Imala sam svojevremeno sličan Golden Rose lak, tako da ovo nije baš najoriginalnija boja, ali po načinu izvedbe ovo je daleko bolja verzija. Takve igrarije HE brendovi treba da prave, a ne da kaskaju za nail art trendovima i nasilno ih uvode u svoje ioanko male kolekcije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam nikada imala sličan lak, pa je za mene ovo novotarija :D I slažems e sa tobom - HE brendovi treba da budu drugačiji, inovativni. Sve mi se čini da su krenuli nekim strmim putem nizbrdo.

      Delete
  3. Vec znas da sam odusevljena. Predivan je. :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe