Why don't you come over, Valerie?

5.4.16


I dok u pozadini idu stihovi pomenute pesme i raskošni glas dive Amy, setih se da među gomilom bočica imam jednu Zoyu, koju sam kupila među prvima, ali nikad je nisam udostojila fotografija kakvih ona zaslužuje. Zoya Valerie je konačno dobila svoj prostor na ovim stranama.

Deo je Zoya "Fire and Ice" kolekcije za zimu davne 2010. godine. Među svim bočicama, Valerie se izdvojila kao posebna, drugačija, najlepša...


Boja ovog laka je izuzetna. U bočici je osnova ljubičasta, sa svetlije ljubičastim, pink i bakarnim šimerom. Kontrast. Prelepa kombinacija. Zbog bakarne komponente može se učiniti da je lak toplije nijanse. Međutim, na noktima je izražena šljiva ljubičasta nijansa sa ružičastim šimerom. Topao ton nestaje.



Za moj ukus (i navike) lak je nešto ređi. Ali ne previše. Pravi efekat može da se dobije jednim punijim slojem. Kako se meni na taj način mnogo duže suši, ja ga nanosim u dva tanka sloja. Lako se maže, ne stvara propuste i četkica ne povlači slojeve. Zbog intezivnosti bazne boje preporučujem nanošenje baze ispod. Ima visok sjaj nakon sušenja, pa nadlak u tu svrhu nije potreban.

Na noktima imam jedan sloj baze, dva tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.





Zoya Valerie je lak koji je dobio status "kultnog Zoya laka". Jedna ozbiljna kolekcija ili ona pažljivo probrana ne može da se zamisli bez ove nijanse. Vredan je pažnje.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

7 comments

  1. Divna je, ja imam Jem pa sam rešila da ne uzimam i Valerie, zaista su slicne :)

    ReplyDelete
  2. Zaista je prekrasna. Nijansa savršena, šimer očaravajuć...

    ReplyDelete
  3. Sto je leeepa! :) Moram da priznam da me u bocici nije privlacila al sad kad je vidim na tvojim noktima to je potpuno druga stvar. ;)

    ReplyDelete
  4. Moj Zoya prvenac i i dalje jedan od omiljenih lakova. :)
    Predivno si je uhvatila.

    ReplyDelete
  5. Aaaaah ovo je moja boja <3

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe