Nivea nega tela

27.4.16


Nivea me podseća na detinjstvo. Njen miris urezan u sećanje. Zima i metalne plave Nivea kutijice svuda po kući. Leto i  Nivea mleko za sunčanje. Onda je nastupilo zatišje. Sećam se da sam tih ratnih godina jednom prilikom dobila mleko za telo iz Mađarske. Neprocenljivo blago u tim vremenima... Nivea se vratila na velika vrata i od tada nas stalno iznenađuje.

Proizvode za negu tela često menjam, ali Nivea je uvek pristuna. Ponekad je to mleko ili losion za telo, gel za tuširanje, univerzalna krema, dezodorans... Ove zime Nivea me je obradovala novim proizvodima. 

"Tamno plava" linija je ono što ja zovem "klasična Nivea". Krema za tuširanje Creme Care iz ove linije je posebna. Gusta tekstura i bogata pena. Poznati prelepi miris dugo se zadržava. Još jedan novitet je i krema za tuširanje sa kakao buterom i mlečnim proteinima - Care & Cocoa. Miris gorke čokolade, savršen za hladne dane, brzo se uvukao pod kožu. Novi favorit. Oba kožu ostavljaju mekom, nežnom i mirisnom.


Mleko za telo sa bademovim uljem je namenjeno suvoj koži. Bez obzira na to mogu ga koristiti svi, jer nije previše gusto. Bogata i kremasta formula intezivno hrani kožu, koja postaje meka i nežna na dodir. Lako se nanosi. Miris je nešto jači, ali nakon nekog vremena postaje blaži i dobija klasični Nivea miris kao glavnu notu.


Nivea dezodoranse koristim u poslednjih godinu dana. Postala sam im verna. Protect & Care je moj trenutni izbor. Miris je nežan i prepoznatljiv. Prava Nivea koja se dugo zadržava na koži. Nežan je, ne previše težak. Zaštita od znojenja koju pruža je individualna, ali naznačenu izdržljivost od 48h nisam testirala.


Nivea je klasika, brend koji ne treba posebno predstavljati. Decenije kvaliteta govore više od bilo kojih reči. Svaki dom ima bar jedan njihov proizvod. Svi smo odrasli uz čuvenu "plavu" i kao deca spajali more i Niveu. 

Hvala na čitanju.*

You Might Also Like

2 comments

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe