Mala doza tvista

17.4.16


Nekoliko poslednjih OPI kolekcija sadrže jedan ili dva dragulja. Izdvajaju se po boji, šimeru, finišu... Iako mi se kompletne kolekcije nisu svidele, izuzecima nisam odolela.

Praznična kolekcija za 2016 godinu je donela 18 novih nijansi, među njima nekoliko topera. Ipak je pitanju novogodišnja kolekcija, koju je nemoguće zamisliti bez "bling-bling" detalja. Cela kolekcija je limited edition i već sada neke lakove je nemoguće pronaći. Ja bih izdvojila dva, koja su zaokupili moju pažnju: Cosmo With the Twist i Give Me Space. Drugi na žalost nisam uspela da kupim, dok prvi jesam.

OPI Cosmo With the Twist je prelepi tamni lak sa šimerom. Bazna boja je između crne, teget i tamno ljubičaste. Ove tri nijanse se smenjuju u zavisnosti od osvetljenja. Doprinose dubini i kompleksnosti laka. Šimer je krupniji, plave i ljubičaste boje, ponekad prelivajući se ka tamnoj pink.



Formula nije sjajna, ali dobra za lakove ovog tipa. Sa dva punija sloja može se dobiti prelepa boja i prelepi šimer. U tom slučaju sušenje traje nešto duže. Ja nanosim tri tanka sloja. Svaki se brzo suši. Potrebno je pažljivije nanošenje, zbog mogućeg povlačenja prethodnog sloja. Lak nema visoki sjaj, zato koristim nadlak. Zbor intezivne bazne boje korišćenje baze je obavezno, kako bi se izbeglo moguće farbanje nokatne ploče.

Na svim slikama imam jedan sloj baze, tri jako tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.

U senci.




Na suncu.




Mnogi ga porede sa OPI Ink i OPI Russian Navy. Imam oba laka i sem sličnosti u baznoj boji i toga da svi lakovi imaju šimer, ipak se razlikuju. Više sličnosti postoji između OPI Ink i Cosmo With the Twist, dok je Russian Navy sa drugačijom baznom bojom, drugačijim šimerom, efektom isl.


OPI Ink je lak koji se nešto teže nalazi. Ukoliko ga želite, a ne možete da ga pronađete Cosmo With the Twist je dostojna zamena. Iako deo zimske kolekcije, prelep je za bilo koje godišnje doba. 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

15 comments

  1. Divan! Taman za ovo suncano vreme, pa da polude nokti od prelivanja.
    Imam nesto slicno od Flormara, ali ni blizu lepo kao OPI :)
    Ink mi je za nijansicu lepsi jer vise vuce na ljubicanstvenu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predivan je i vredan pažnje. I Ink i Cosmo su jako lepi i treba ih imati :D

      Delete
  2. Bas je lep,cak mi je lepsi od Ink. Give me space je i meni na WL :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa. Give me space je sledei na listi potrage :)

      Delete
  3. Anonymous19/4/16 05:19

    kupila sam give me space u sephori u delti pre dva dana, ako ga bas zelis... bio je i cosmo. nisam znala da je ink tesko naci mislila sam da je on iz stalne kolekcije ili nije?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na informaciji za Give me space. Meni je nezgodno da idem i da tražim, zbog bebe, pa uglavnom potregu završavam telefonom. Sad, ko mi na taj način pruži prave informacije o stanju lakova pitanje je.

      Što se tiče OPI Ink on je deo stalne kolekcije. Da li ga još uvek ima u proizvodnji ili ne, ne znam, ali na zvaničnm sajtu ova nijansa se može naći kao Gel-Color, ali ne i kao klasični lak. Ja ga iz tog razloga svrstavam u raritete. Sad da li nisam uspela da pronađem na sajtu, moguće je.

      Delete
  4. Zar Ink nije deo stalne ponude?
    Unripened je raritet i mislim da bi ovaj vredelo uporediti sa njim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš napisah gore. Ja na sajtu ne nalazim OPI Ink kao klasični lak, već samo kao Gel-Color. Možda sam omanula, nije isključeno. A bio je deo stalne ponude.

      Imam i Unripened u mini verziji. Zaboravila sam u potpunosti na njega. Uporediću ih, pa ću dodati u post i slike. Hvala na pomenu :)

      Delete
  5. jao jao jao, kako je lep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je. Neočekivano novi OPI kod mene :)

      Delete
  6. Lep, nema sta! :-) Give me space i Cosmo with a twist su mi na WL.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uspela sam da dođem do Give me Space i predivan je. Ova dva primerka svakako vredi imati.

      Delete
  7. Divan je, no ovako gledajući ga rekla bih da bi mi dobro stajao samo na suncu, dok bi mi u hladu i zatvorenom grozno stajao... Ali to je problem koji imam s većinom "metalik" lakova.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe