Ispod zvezda

3.4.16


China Glaze lak dugo nisam kupila. Mislim da je prošla cela godina bez njihovih noviteta. Razlog tome je što nisu bili mnogo inovativni, bar ne po mom ukusu. U kolekcijama nisam našla nešto što bi me privuklo i nešto drugačije, što sam inače navikla da viđam kod ovog brenda.

Međutim, ovogodišnja jesenja kolekcija pod nazivom The Great Outdoors je donela mnoge interesantne boje i finiše. Prave jesenje i zimske, tamne, kremaste, duo/multihrom nijanse... Za svakoga po nešto.


Videvši tamno ljubičastu nijansu Sleeping Under The Stars nisam mogla da odolim. Na jednom lakoholičarskom okupljanju sam imala prilike da je isprobam i oduševila sam se. S obzirom da volim ljubičastu boju, nije mi bilo teško da se odlučim na kupovinu.

Tačnu boju mu je teško odrediti. Nekada je tamno ljubičasta nijansa, nekada ponoćno ljubičasta, dok se nekada može opisati kao teget. Osnovna boja laka fenomenalno je usklađena sa prelepim sitnim šimerom. Boja šimera je ružičasto-bakarna i na noktima je vidljiv na jakom svetlu ili suncu. U senci lak je klasična krema.



Formula laka je odlična. Jednim slojem se dobija puna boja, pa drugi nije neophodan. Lak je dosta gust, pa je potrebno pažljivo doziranje pre nanošenja na nokte. Savetujem da se ukloni svaki višak sa četkice, kako bi mazanje bilo ravnomerno. Obavezno je korišćenje baze za nokte ispod, jer lak farba nokatnu ploču. Nema visoki sjaj kao završnicu. Kao takav mi nije posebno lep, ali nanošenjem nadlaka boja i kontrastni šimer dolaze do izražaja.

Na slikama imam jedan sloj baze, jedan sloj laka i jedan sloj nadlaka.





Bez obzira na mannu "farbanja nokta", ovaj lak mi se zaista svideo, i rado ga nosim. Boja je prelepa, upečatljiva na svetlom tenu. Odličan lak za jesen, zimu i hladne dane. Cena China Glaze lakova je sada 489,oo din preko online narudžbine ili u prostorijama distributera.

Kako vam se sviđa? Jel imate svog favorita iz ove kolekcije?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

5 comments

  1. Baš je lep na dnevnom svetlu. Sviđa mi se kako ti stoji.

    ReplyDelete
  2. Boja im je pun pogodak, zaista osvežavajuće originalna posle nekoliko neinventivnih kolekcija.

    ReplyDelete
  3. Love the subtle shimmer in it! <3

    ReplyDelete
  4. Divan je! Do jeseni ću ga valjda kupiti. ;)

    ReplyDelete
  5. ni ja nisam odavno kupila cg lak, ali je ovaj stvarno poseban

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe