Bioten Walk-Tall kampanja

10.4.16


Prvi dan aprila sam provela u zelenilu Botaničke bašte "Jevremovac", u srcu Beograda. Zelenilo, boje, cveće, miris sveže prolećne trave, daleko od gradske vreve. Mir i tišina. Divan izbor mesta za promociju. Bioten Srbija su najavili novu kampanju "Walk Tall". Cilj kampanje je podržavanje žena, buđenje i podsticanje samopouzdanog stava, uzdignute glave.

S dolaskom proleća, stigle su i prave reči. Početak ove "Walk Tall" priče je pitanje sa kojim se svaka žena često suočava: stvarno, idealno ili očekivano JA? Stvarno JA je ono što jesi. Idealno JA je ono što bi želela da budeš. Očekivano JA je ono što drugi očekuju od tebe. Kada se oni međusobno ne slažu, javlja se osećaj usamljenosti i nezadovoljstva. To utiče na sampouzdanje i to se uvek vidi.

"Walk Tall" kampanja je pokrenuta u cilju pružanja podrške ženama kako bi se osećale dobro, sigurno, samouvereno i zadovoljno.

Ambijent je bio u skladu sa temom priče...



Prijatno društvo koleginica blogerki i novinara.




Ceo događaj je bio obojen čarobnim ukusima Tegla's BG, pred kojima nisam ostala ravnodušna i u koje sam se zaljubila na prvi zalogaj. Nema ništa lepše od istovremenog ugođaja za čulo vida, mirisa i ukusa. Sokovi, salate, kolači... Mmmm...


 



Platneni ceger je već godinama kod mene zastupljen u svakodnevnim kupovinama. Obradovao me je novi, sa motivacionom porukom i divnim proizvodima, od kojih će neki uskoro biti i za vas.


Bioten Serbia poziva sve žene da se pridruže "Walk Tall" priči i snime video "zašto hodaš samouvereno?" Posetite www.walktall.rs i podelite svoje reči. Očekuju vas vredne nagrade.

Budite mi lepe, hodajte uspravne glave hrabrim korakom, dodirujte nebo nosićem. Jer vi to zaslužujete. 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

0 comments

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe