Noviteti - Februar ´16.

2.3.16


Obećala sam sebi da ću od ove godine postati mnogo umerenija u kupovinama kozmetike. Prioriteti su se promenili, a kozmetičke kuće mi nisu naklonjene. Zato sam odlučila da kupovine svedem na nešto nesvakidašnje, novo, jedinstveno, kao i na ono što mi je neophodno ili dugo željeno. Mislim da sam ovog meseca uspela u naumu. Nadam se...

Početkom meseca uz Grazia časopis na poklon su bili različiti proizvodi iz Essence asortimana. Uglavnom su to lakovi i senke, ali sam uspela da kupim primerak sa Essence Multi Action Blackest Black maskarom. Ne znam da li su to proizvodi koji se povlače iz prodaje, ali ovu masakru nisam videla u našim drogerijama. Prvi utisci su pomešani: maskara zaista jeste ultra crna, ali mi se ne sviđa osećaj na očima kada je nosim. Kako planiram post o drogerijskim maskarama koje koristim, više o njoj naknadno. Cenu na žalost ne znam. 


Po forumima i blogovima vlada opšte oduševljenje novim minijaturnim Golden Rose WOW! lakovima. Iako nisam poklonik Golden Rose kozmetike, odlučila sam da kupim nekoliko nijansi koje se retko nalaze u mojoj kolekciji. I nisam pogrešila. Zaista su odlični, bar većina od onih koje sam kupila. Nekima treba jedan, nekima dva, dok nekima tri sloja. Količina od 6ml lako se potroši. Po ceni od 65-89 din ovi lakovi su zaiste pristupačni. Sledi poseban post sa svim nijansama koje imam. A osećam da se neću zaustaviti na njima.


Nakon porođaja zbog hormonskih promena koža lica mi je u izuzetno lošem stanju. Tome doprinose neredovna ishrana i nedovoljno sna. Borim se, ali predosećam da moram da pustim da prođe i da se hormoni vrate u normalu. T zona je neverovatno masna, dok su obrazi neverovatno suvi. Još uvek pokušavam da ustalim upotrebu određenih preparata, ali mislim da je to nemoguće. Nešto što mi je odgovaralo u decembru, u februaru mi ne prija... Zbog obraza odlučila sam da probam Alverde ulje od divlje ruže. Na pakovanju je naznačeno da je za suvu kožu, ali čitajući utiske shvatila sam da ga najviše hvale blogerke sa kombinovanom i masnom kožom. Kako je ulje bilo na sniženju (a ono koje sam do tad koristila je trenutnom haosu potpomoglo), uzela sam jednu bočicu. Nadam se je da "fama" oko ovog proizvoda iskrena. Puna cena je oko 450,oo din u DM drogerijama. Ja sam ga na sniženju platila oko 350,oo din. (ove su mi cifre u glavi, ako sam pogrešila, prvom prilikom proveravam i ispravljam).


Bioten prijatelji su me obradovali divnim i bogatim paketom njihovih losiona i mleka za telo, kao i proizvoda za borbu protiv celulita. Oduševljena sam. Uskoro utisci o nekima od njih, a i nešto za vas.


Povodom dana zaljubljenih Ultra Sun je imao popust na svu svoju nesniženu robu. Kupila sam četiri ranije odabrane nijanse City Color olovaka za usne. Nisam odolela ni novom karminu, koji svojom teksturom podseća na balsam. U pitanju je City Color Lip Balm - Light Pink. Olovke (od gornje ka donjoj): Salmon, Orchid, Cotton Candy i Burgundy. Tačne cene proizvoda možete videti na zvaničnom sajtu uvoznika ovde.


Pojedine nijanse Zoya lakova su na sniženju. Među njima i Pixie Dust kolekcije. Nisam odolela i uzela sam Zoya Pixie Dust Godiva. Nisam naklonjena nude nijansama na noktima, ali ovaj ima interesantni srebrni šimer u bočici. Snižena cena je 855,oo din (puna iznosi 950,oo din).


Prolećne kolekcije high end brendova su stigle. Dior me je oduševio. Iako su neke boje već viđene, kvalitet njihovih lakova je iznad proseka, pa neke nijanse vredi ponoviti. Iz cele kolekcije uspela sam da dođem do primerka bebi plavog Dior Bluette laka. Uvoznik i dalje na naše tržište donosi po pet-šest primeraka svakog laka, što je suludo. I svaki put obećam sebi da neću trčati jer sve to počinje da me umara, i svaki put prekršim. Sreća, pa su još neke moje prijateljice zaluđene isto kao i ja, pa jedne drugima dojavljujemo vesti i snalazimo se. 


Sasvim slučajno jedno poslepodne put me je naveo u tc Ušće i Sephoru, iako se nisam tamo uputila. Moja sreća je bila nemerljiva jer sam ugledala YSL prolećnu kolekciju. Iako mi se highlighter mnogo svideo, nisam se odlučila na kupovinu. Imam ih nekoliko, a kod mene to nije potrošna kategorija. Naravno, jedini komad koji sam zaista želela je lak za nokte. Predivan mint zeleni, sa sitnim pink šimerom, Yves Saint Laurent Peace Green. Malo savršenstvo u bočici...


Moja lista želja se polako smanjuje. Predstoje kolekcije kojima nisam oduševljena, bar ne sa prvim utiscima. To je dobro.

Čime ste se vi obradovali tokom februara?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

17 comments

  1. Ijuuu sto je lep taj Zensan. :O :D Podseca malo na Dashboard dreamer.

    ReplyDelete
  2. Sve je predivno ali Bioten mi je favorit, jako volim njihove proizode i prijaju mi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ih volim. Bila sam skeptična kada su se pojavili, ali vremenom sam pronašla odgovarajuće proizvode iz njihovog asortimana kojima se vraćam.

      Delete
  3. City Color dekorativa je dugo na mom spisku želja.. Sve je super i čekam recenzije. :)

    ReplyDelete
  4. YSL deluje baš zanimljivo.

    ReplyDelete
  5. U trgovinama zdrave hrane potraži hladno prešano ulje noćurka, ili marula ulje. Meni su spasili kožu lica (mešovita) i uvek ih rado preporučujem. Alverde ulje je takođe dobro, ali dva prethodno spomenuta rade na duže staze :) Srećno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na savetu :) Imaću na umu. Zapisana preporuka za probati :)

      Delete
  6. lakovi su predivni kako i ovi skuplji tako i jeftiniji. Super su noviteti, mnogo mi se dopada :D

    ReplyDelete
  7. Super su noviteti, radujem se novom postu o WOW lakicima.

    ReplyDelete
  8. Ovaj YSL je savršene boje. Koja je cena? Da li je dobar kvalitet? Hvala unapred na odgovoru :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe