Multiactiv krema za negu noktiju

13.3.16


Poslednja tri meseca šake stalno perem zbog bebe. Ni sama ne znam koliko puta tokom dana se uhvatim za sapun. Kao rezultat toga jeste isušena koža. Dok kreme za ruke menjam, u zavisnosti od stanja kože u tom momentu, za negu zanoktica i noktiju koristim Multiactiv kremu za negu noktiju. Više puta dnevno.

Veliku pažnju posvećujem noktima i nokatnoj regiji. O proizvodima koje koristim sam ranije pisala. Ali sada kada mi nedostaje vremena za kompletnu rutinu bilo mi je potrebno brzo i efiksano rešenje. To sam pronašla u ovoj kremici.

Multiactiv krema za negu noktiju dolazi u beloj neprovidnoj tubi i količini od 50ml. Sadrži ulje nevena, pantenol, vitamin E i alantoin. Krema je bele boje i ima predivan miris, kojim dominira neven. Miris se ne zadržava dugo na noktima. Nije previše gusta i lako se razmazuje. Potrebna je mala količina, s obzirom da nije namenjena za cele šake. Ja je koristim tako što na svaki nokat nanesem malu kuglicu i razmažem preko i oko noktiju. Kako mi je koža suva, brzo se upije. Ne ostavlja masne tragove ni zaštitne filtere. Zanoktice su pod kontrolom ove zime, iako većinu dana provodim u zatvorenoj prostoriji, sa centralim grejanjem. 

Moji nokti su prirodno beli i čvrsti, a površina sjajna. Takvi su bili i pre upotrebe ove kreme. Verujem da je ona doprinela tome (pantenol i vitamin E) da se ne počnu listati od prekomerne upotrebe sapuna i vode. 


Otvor na tubi je prilično mali, kakav i treba da bude kod ove vrste proizvoda. Zahvaljujući tome, lako se dozira. A kako je potrebna mala količina, krema dugo traje.


Sastav:

Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Stearic Acid, Ethylhexyl Stearate, Glyceryl Stearate, Dimethicon, Calendula Officinalis, Panthenol, Phenoxyethanol. Ethylhexylglycerin, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 60, Tocopheryl Acetate, Cetyl Alcohol, Allantoin, Parfum, Triethanolamine.


Ova kremica mi je postala nezamenljiva. Kod kuće je uvek na vidnom mestu kao podsetnik da ne zaboravim na negu zanoktica (moj večni problem). Kada izlazimo iz kuće, uvek je nosim sa sobom u torbi. Posebno mi odgovara što nakon njene upotrebe nije potrebno čekati nekoliko minuta kako bi mi šake ponovo bile slobodne. Ali, ukoliko imate većih problema sa zanokticama, izrazito suvom kožom, krvarenjem, listanjem noktiju pomoć treba potražiti među "jačim" specijalizovanim preparatima, dok Multiactiv kremu za negu noktiju možete koristiti kao dopunu.

Da li ste probale ovu kremu ili neku drugu kremu za negu ruku iz Multiactiv asortimana? Vaše preporuke i utisci?

Hvala na čitanju.*

You Might Also Like

6 comments

  1. Nisam znala da imaju neki proizvod samo za nokte. Zvuči zanimljivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polako bogate asortiman. Krema je zanimljiva. Kada bude stigla na red, probaj je obavezno. Zanimaju me tvoji utisci.

      Delete
  2. Takodje nisam znala za ovu kremu, a zvuci primamljivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobra je za poneti, neka brzinska rešenja. Zanimljiva krema i zaista je dobra.

      Delete
  3. Ni ja nisam znala da Multiaktiv ima u ponudi kremicu za negu zanoktica.
    Najvoljenija Dikla mi je pri kraju, obavezno ću probati ovu, krema za zanoktice mi je potpuni must :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam dugo koristila Diklu. Ali vremenom sam probala mnoge druge proizvode, i više joj se nisam vratila. Ova Multiactiv krema je dobra i vredi je probati.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe