La Roche-Posay Nutritic Intense Rich

27.3.16


Zbog hormonskog disbalansa koža na licu mi je suvlja nego ikada. Tome doprinosi boravak u zatvorenim prostorijama sa centralnim grejanjem. Ali situacija je trenutno takva. Nadam se da ću sa dolaskom proleća i lepših, sunčanih dana više vremena provoditi napolju. To će prijati...

U trudnoći jedno vreme nisam osetila promene na licu. Koža je bila čista, prelepa, ne toliko suva kao inače. Onda sam se jedno vreme borila sa meni stranom masnom kožom lica, naročito u T zoni. Da bih posle porođaja ona postala nesnosno suva. Dodatna muka su bubuljice koje iskaču kada požele, traju par dana i nestanu. Svesna sam da je sve produkt hormona i "čišćenja" organizma, ali ponekad izludim. Postoje dani kada je sve podnošljivo, ali postoje dani kada ne znam šta bih od svraba, perutanja, crvenila isl.

Probala sam par krema, koje su mi ranije pomagale u sličnim situacijama. Ovog puta one nisu bile dovoljne. Spas sam pronašla u La Roche-Posay Nutritic Intense Rich kremi. Namenjena je dubinskoj obnovi izuzetno suve i osetljive kože. Napravljena je po inovaciji MP-lipida, tj. sadrži novu generaciju lipida koji u sintezi sa belančevinama i hidrirajućim elementima, pružaju vlažnost i osećaj prijatnosti na suvoj koži. Sadrži La Roche-Posay termalnu vodu. Ne sadrži parabene. Krema dolazi u elegantnoj staklenoj teglici i količini 50ml.


Kada se pomisli na kremu za suvu kožu, prva misao je da je ona "teška i gusta". Većina onih koje sam imala prilike da testiram, probam, zaista jesu takve. I svakoj je nešto falilo. Prva kojom sam bila stvarno zadovoljna je La Roche-Posay Hydreane Riche kremu za suvu kožu lica, o kojoj sam pisala u ovom postu. Ali u sadašnjem stanju ona mi nije bila dovoljna. Bilo mi je potrebno nešto "jače". 

Tako sam došla do kreme, koja je tema današnje priče. Krema je bele boje, dosta gusta. Tekstura je delimično gelasta, a delimično kremasta. Kada se nanese na lice čini se da će dalje rukovanje biti teško. Naprotiv. Krema se lako razmazuje. U samom startu oseti se njena "težina" na licu. Mislila sam da će ostaviti efekat maske ili zaštitnog filtera. Međutim moja koža je u potpunosti upila nakon samo dvadesetak sekundi. Nije ostao zaštitni ili mastan sloj. Koža je meka i nežna na dodir. Posle nekog vremena redovne upotrebe, dobija na elastičnosti i izgleda nahranjeno, odmorno i sveže. Crvenilo, kojoj je suva koža sklona, se povuklo, perutanje se drastično smanjilo, novih iritacija nema. Svrab, peckanje, osećaj zategnutosti su nestali.



Sastav:

Aqua/Water, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyyceride, Glyceryl Stearate, Alcohol Denat, Ethylhexyl Palmitate, Dimethicone, Butrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Myristyl myristate, Niacinamide, Peg-100 Stearate, Glycine Soja Oil/Soyabean Oil, Sodium Polyacrylate, Myristyl Malate Phosphonic Acid, Disodium Edta, Caprylyl Gycol, Citric Acid, Tocopherol, Pentaerythrityl Tetra-Di-T- Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Phenoxyethanol. Parfum/Fragrance.


Krema nije opisana kao dnevna ili kao noćna, tako da je moguće koristi u oba slučaja ili u onom periodu kada vama više odgovara. Ja je koristim kao dnevnu kremu, nakon umirujućeg tonika i seruma za hidrataciju. Ova kombinacija se pokazala dobitnom za mene. Za masnu kožu nije, čak i normalnoj koži bi bila "previše". Ukoliko je u pitanju kombinovana koža, sa izrazito suvim obrazima krema može biti pogodna za tu regiju. Zato svaka preporuka za suvu i jako suvu, umornu, čak i oštećenu kožu lica.

Krema je dostupna u svim LRP partner apotekama, po ceni od oko 2500,oo din.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

0 comments

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe