Još neki balzami za usne + Poklon

16.3.16


Posle posta gde sam pisala o mojim omiljenim zimskim balzamima za usne, ovde će biti reči o onima koje radije koristim tokom toplijih dana, ali i onima koji nisu ispunili moja očekivanja.

Iz nekog razloga shvatila sam da skupljam i gomilam balzame za usne. Zašto, ne znam ni sama. Nikada nisam bila zavisna od njih niti su mi privlačili pogled u radnjama. Sve češće se hvatam šarenih pakovanja, tubica, teglica ne razmišljajući da li su kvalitetni i učinkoviti, ili samo šareni i privlačni. 

Tako nastaju promašene kupovine. 

Jedan od najvećih promašaja u kupovini balsama jeste Maybelline Baby Lips. Podlegla sam nastaloj euforiji i kupila plavi namenjen hidrataciji usana i žuti koji pruža intezivnu negu. Njih sam svrstala i u grupu pet proizvoda koje nisam zavolela tokom 2014.godine. Razočarenje u ove privlačne tubice je veliko. Za mene se one ništa više od šarenih pakovanja. Ovi balsami meni ne pružaju negu. Usne nisu mekane ni hidrirane. Naprotiv. Skupljaju mi se u uglovima i na rubovima usna, što me dovodi do ludila i nesvesnog grickanja usana. Time se njihovo stanje pogoršava. Poslužili su mi kao podloga za letnje nanošenje sjajeva i ruževa, ali ništa više od toga. Iz tih razloga zadržala sam se na ove dve tubice i nisam kupovala ostale.

Mogu se kupiti u svim Lilly i DM drogerijama, po cenama od oko 300,oo dinara. Ove zime u prodaji se našla i zimska kolekcija istih.


Lip Smackers su možda, posle EOS loptica, planetarno najpopularniji balzami za usne. Kod nas ih nema u prodaji. Početkom jula 2015.godine na Trgu republike, Beograd, je bila postavljena Coca-Cola Pop Up prodavnica. Tu su se mogle kupiti torbe, majce, duksevi, nakit, OPI lakovi iz Coca-Cola kolekcije, rokovnici, olovke... Sve sa znakom Coca-Cole. Lip Smacker sa ukusom Coca-Cole se razgrabio velikom brzinom.  Naravno, nisam odolela i kupila sam jedan po seni od 350,oo din. Sem braon boje i mirisa koji podseća na Coca-Colu, ovaj balzam ne nudi ništa više. Za moje usne je previše suv i teško se nanosi. Ne pruža mi negu ni hidrataciju, dok miris Coca-Cole "pod nosom" me tera na grickanje i stalno oblizivanje usana.

Sem kao trofej u kolekciji, ovaj balzam nije među mojim omiljenima.


Najprodavaniji Oriflame proizvod je sigurno njihov univerzalni balzam Tender Care. Originalna verzija je uvek u prodaji. Povremeno se u katalogu mogu pronaći i limitirana izdanja sa različitim aromama. Kako orignal nikada nisam imala, odlučila sam se na kupovinu tri limitirana izdanja: Caramel, Cherry i Chocolate. Caramel sam negde izgubila, ali Cherry i Chocolate još uvek imam. Veliki minus je pakovanje - duboka plastična teglica, jer je neizbežna upotreba prsta. Balzami su lagani, kremasti, lako se nanose. Predivnog su mirisa, posebno čokolada koja meni miriše ta tamnu, crnu, gorku čokoladu. Mojim suvim usnama ovi balzami su posni i previše laki. Ne hidriraju. Iako je u katalogu navedeno da se ovim balzamima mogu negovati i drugi delovi tela (poput laktova i kolena), u tu svrhu ih nisam koristila. Teglica sa mirisom čokolade mi stoji na radnom stolu radi njuškanja, ali ne i korišćenja.

Cene balzama se ne sećam. Mogu se kupiti u Oriflame kataloškoj prodaji i neretko se prodaju u setovima ili su na akciji.


Sundance balzami za usne su oni koje koristim isključivo tokom leta zbog zaštitnog faktora. Na oba pakovanja je naznačeno da imaju UVA i UVB zaštitu. 

Sundance balsam za usne sa avkodo uljem i vitaminom E spf 20 dolazi u obliku stika. Blage žute nijanse je i specifičnog mirisa, koji nekome može biti neprijatan. Nakon nanošenja ostavlja "teži" osećaj na usnama, zbog kojeg se sporije upija. Ostavlja blagi sloj i tako štiti usne od sunca. Zbog tih karakteristika sporo se troši, ali može promeniti miris. To se najčešće dešava ukoliko se nosi u torbi na visokim temperaturama. 

Sundance balsam za usne sa mirisom kokosa i vanilinog ceta i sa vitaminom E spf 30 me je privukao zbog mirisne kombinacije, koja je prelepa. Moj nos registruje mirisnu notu vanile, više nego kokosa. Balzam je kremast i tubica je praktično rešenje, a sam otvor dovoljan za doziranje. Bele je boje. Ukoliko se nanese i bogatijem sloju, višak ostaje vidljiv na usnama. U suprotnom lako se razmazuje, lepo upija, ne ostavlja bele tragove i usnama pruža blagi sjaj.

Sa ova oba proizvoda sam izuzetno zadovoljna, jer mojim suvim usnama pružaju odličnu negu tokom leta. Cena prvog je bila oko 170,oo din a drugog oko 220,oo din. Mogu se kupiti u DM drogerijama, ali ne znam da li ih ima u prodaji i van letnje sezone. Svakako ih vredi potražiti.


Ovo je bila grupa balzama koji mi ne odgovaraju, sem dva Sundance koje zaista volim i rado koristim. A tokom zime volim da ih njušnem, jer je miris prelep.

Da li koristite neki od ovih balzama? Kakvi su vaši utisci?

Mali pokloni za vas: Labello Lip Butter Vanilla & Macadamia i Labello Lip Butter Raspberry Rose. 


Ostavite svoje ime u komentaru, kao i odgovor na pitanje: 

"Koji je vaš omiljeni balzam  za usne i zašto ga volite?" 

Pobednik će biti izabran putem Random.org-a. Biće objavljen u ovom postu i  na facebook stranici. Potrebno je da mi se pobednik/ca u roku od 3 dana, od dana izvlačenja, javi na mail (klik) i dostavi svoje podatke. Igramo se do nedelje 20.03.2016. u 00:00h. 

Srećno svima!


Čestitam Sofi!

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

38 comments

  1. Moj omiljeni balzam za usne je Marigold stik za usne. Prirodna kozmetila,za mene balzam nad balzamima.Hidrira,neguje...ma fantazija! Probala sam Oriflame Tender Care balzam,iskreno nisam zadovoljna,mnogo mi je lagan,a ne hidrira koliko ja zelim,pa ga uvece koristim u kombinaciji Nuxe reve de miel balzamim koji mi je bas gust i ne odgovara mi,a zao mi da bacim oba pa ih kombinujem.

    Ivana Šumanac

    ReplyDelete
  2. Labello Classic mi je omiljeni. Prezadovoljna sam efektima koje ostavlja-neguje i hidrira moje usne na najbolji način, a i jako mi se sviđa njegov "neutralni" miris. :)
    Milena

    ReplyDelete
  3. Trenutno koristim lacalut balsam koji sam dobila gratis,kupujuci lacalut pastu za zube,moram reci da je izvanredan....koristila sam mnoge,ali ovaj je za sad najbolji,lagane teksture,hidrira izuzetno,ne skuplja se u uglovima i na sredini usana..

    ReplyDelete
  4. Anonymous16/3/16 20:39

    Hah neverovatno al sa većinom se slažem, mislila sam da sam jedina koja ne gotivi Maybelline Baby Lips, takodje oni Orimfile nikako mi ne odgovaraju teško se upijaju i ostavljaju čudan osećaj na usnama. Dosada najbolji koji sam probala Eucerin.Sanja Ješić
    https://spersonally.wordpress.com/


    https://spersonally.wordpress.com/

    ReplyDelete
  5. Ima ih vise ali se uvek vracam na Labello Classic i Eucerin. Eucerin sam otkrila ove zime i savrsen je. Za Baby Lips nemam reci pohvale, ali vidim da su vrlo popularni kod tinejdzerki, retko koja nema bar tri.

    ReplyDelete
  6. U potpunosti se slažem za Baby lips. Imala sam bas taj plavi i jedva sam cekala da ga potrošim i rešim se bede. Ja taj Lip smacker baš volim. Generalno volim gušće balzame pa mi i taj odgovara. Sun dance u stiku sam davno imala i bio mi je ok. Jedan od omiljenih mi je Rosalov shine o me ali mi je u poslednje vreme njegov miris jagode prejak. Omiljeni kucni mi je Lip buter Vanila makadamija. P.S. Ne ucestvujem u nagradnoj igri posto ih već imam i to u zalihama. :D

    ReplyDelete
  7. Labello obozavam! Bas sam pre dva dana kupila kamilicu, onami je omiljena! Imam trenutno i visnju i breskvu!Imam i Avon balzam za usne u boji, a takodje imam i Oriflame Tender Care u original, visnja i cokolada varijanti! Obozavam ih sve! Volim kada ih imam vise vrsta, u vise ukusa, manje i vise masne! Nekada su mi usne jako suve pa mi masniji tada bas odgovaraju!Menjam ih u zavisnosti od raspolozenja :D svako raspolozenje ima svoj balzam, kao i doba dana :D a i dragi se sada opustio pa mi ih redovno krade, a i on ih bira :D nema omiljeni, sve ih voli :D jedino labello visnju nece kada smo u gradu, jer ima jaku boju :D jednom je setao nasminkan :D

    ReplyDelete
  8. Ana Josic16/3/16 21:18

    Nijedno od ovih nisam probala,trenutno koristim iz AVON CARE kolekcije jedno i visenamenski balzam sa medom takodje iz Avona.

    ReplyDelete
  9. Moji omiljeni su trenutno balzami koje proizvodi Dvorec Trebnik iz Slovenije. Super hidriraju i imaju tako lepa metalna pakovanja.

    ReplyDelete
  10. Moj omiljeni balzam je Labbelo Lip Butter(onaj sa malinom :),a volim ga zato sto odlicno hidrira usta a nije lepljiv.😘
    Jovana Stankovic

    ReplyDelete
  11. Labelo malina mi je favorit, hidrantan i prija mojim usnama..miris obožavam, prosto bih ga pojela.
    Snežana

    ReplyDelete
  12. Eucerin lip repair u tubi. Zaista obnavlja ispucale usne i čini ih mekim.

    ReplyDelete
  13. Još od tinejdžerskih dana verna sam i najšešće koristim Labello :) Clasik i kamilica su savršeni, pošto imaju prijatne mirise koji ne opterećuju, a istovremeno mi hrane i neguju usne :)
    Od drugih proizvođača vredan pažnje je Nuppu balzam, njegova kombinacija mente i kakaoa deluje jako interesantno, neguje usne, čini ih mekanim, a još je i proizvod prirodnog porekla, pa je samim tim to razlog više da ga preporučim :)

    Jasmina Makuljević,
    Veliki pozdrav ti šaljem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlican tekst! Sve pohvale od jedne stravstvene sakuplacice balzama za usne.Obozavam da mi usne budu negovane i lepe. Moj favorit i prvi medju najboljima je definitivno Labello.Isprobala sam sve postojece ukuse i svaki me na svoj nacin odusevi.Trenutno koristim Labello Lip Butter Raspberry Rose. Svidja mi se kako mi hidrira usne a o predivnom mirisu na maline da i ne pisem.
      Jos jedan balazam sa kojim sam zadovoljna je Maybelline baby lips electro.Miris i nezna boja koju ostavlja na usnama retko koga bi ostavio ravnodusnim.
      Veliki pozdrav :)

      Delete
    2. Ivana Roskic Buzejic

      Delete
  14. Moj omiljeni balzam je Rosal borovnica,savrseno mirise,savrseno hidrira,smazem ga bvrzinom munje kad ga imam :)

    ReplyDelete
  15. Moj omiljeni je Avon Naturals Vanilla univerzalni balzam. Ja ga koristim samo za usne, i preporucujem ti da ga probas. Miris je prelep a nije prejak, usne budu glatke,mekane...savrsenstvo. :)

    ReplyDelete
  16. U potpunosti se slazem za Maybelline baby lips, imam pink, ostavlja blagu roze boju, ali moje usne isusuje, ne neguje uopste. Iz Oriflame koristim The One BB balzam, on mi je super, kremast je, neguje usne, takodje i The One lips spa, stim sto on ostavlja blagu boju na usnama, u zavisnosti koji odaberete. I naravno tu je nezaobilazan Labello, vise njih volim da koristim. :)
    Tamara

    ReplyDelete
  17. Tvojom preporukom sam kupila Skizz balzam za usne i zavolela ga! Postao je moj broj 1 što se tiče nege usana. Miris je predivan, cena zadovoljavajuća, a što je najvažnije hidrira odlično! Takođe, sa AliExpressa sam poručila labelo slično eosu za 1 euro i odlično je, stiglo mi je za 55 dana, a besplatan šiping :)
    Tamara Vukajlović

    ReplyDelete
  18. Od svih koje sam koristila omiljeni mi je definitivno Nuxe Reve de Miel, trenutno pored njega imam i 2 eos-a i ovaj novi skizz, fino neguju ali ne tako dobro kao nuxe.

    Ana

    ReplyDelete
  19. Blistex ima definitivno najbolje stikove koji odgovaraju mojim usnama. Odlično hidriraju, ne lepe se, ne ostaju tragovi nakon nanašenja i imaju praktična pakovanja. Inače, tek posle ovog posta sam uvidela da se i kod mene nagomilalo mazalica iako ih redovno arčim za sve pare. :-)

    ReplyDelete
  20. Propanthen je moj omiljeni balzam, a kad njega zagubim onda Labello Vanilla&Macadamia
    A sve ono što mi ne odgovara za usne završi na laktovima, petama, kolenima a Oriflame "burence" mi se pokazao kao najbolji za zanoktice

    ReplyDelete
  21. Moj omiljeni balzam je definitivno Baby Peach kiss,odusevljena sam mirisom,teksturom i odlicno hidrira usne :) Katarina Kecic :)

    ReplyDelete
  22. Moj favorit je Skizz, zato što dugo pruža osećaj hidratacije i nege, a pored toga je i veganski domaći proizvod netestiran na životinjama. Njega zbog pakovanja koristim kod kuće, a u torbi su mi Eucerinov klasični beli balzam i Propanten 2 u 1 (oboma sam takođe prezadovoljna).

    ReplyDelete
  23. Koristila sam Labello, eucerin lip, skizz, ali trenutno mi najvise odgovara obicna grozdjana mast koja se kupuje u apoteci, tokom cele godine usne su mi bile negovane, mekane, nisu bile ispucane, jako sam zadovoljna i koristicu je i dalje.

    ReplyDelete
  24. I ja sam ih nagomilala, tako da se ove zime potrosio samo jedan, moj omiljeni Alverde neven. I on je tezak na usnama, tako da Sun Dance u stiku obecava.
    Baby Lips su kao igrackice, slabi za zimu, cak i ovi iz zimske kolekcije. Peach Kiss je bio super za leto i Berry Bomb isto nije los.

    ReplyDelete
  25. Iako nije balzam za usne meni je tokom zime idealna nega bila baleino plavo mleko za telo na usnama... Fantazija..
    fb Radjevic Svetlana

    ReplyDelete
  26. Labello Classic koristim.Najbolji je.

    ReplyDelete
  27. Garnierov crveni balzam je spasio moje ispucale usne. Toliko su me bolele da nisam mogla da se smejem. Spasio me je! Inace koristim Labello klasicni za svaki dan.
    Fb.Jelena Ilic

    ReplyDelete
  28. Anonymous17/3/16 22:42

    Labello i Blistex, najvise odgovaraju mojim usnama. Usne su mi meke i lepe. Marija M

    ReplyDelete
  29. Moj omiljeni balzam za usne je baš onaj koji si ti navela kao loš-Oriflame tender care višnja. Za čokoladu ne znam,nisam ga koristila,ali za višnjcu grešiš- prtuža fantastičnu negu naročito suvim i ispucalim usnama,lično sam isprobala.
    Što se pakovanja tiče tu se slažem,nisam ljubitelj kopanja i nanošenja prstom.
    Emilija

    ReplyDelete
  30. Neutrogena labelo, koje je idealno za suve i ispucale usne tokom zimskog perioda a koje je vrlo zahvalno i tokm letnjeg perioda kad je opšte poznato da se mazalice tope u torbi ono se NE TOPI, zato ga volim I traje dugo iako se često maze :-)

    ReplyDelete
  31. Jelena Škoro18/3/16 23:20

    moje omiljeno labelo je nuppu od vanile, super mirise, odlicno hidrira i jos je 100 posto prirodna kozmetika

    ReplyDelete
  32. Mislim da još uvek nisam naišla na omiljeno labelo, ali za sada imam labello care and color (nude) i okej mi je :)

    ReplyDelete
  33. Labelo klasik mi je najbolji :)
    FB Boško Ana Anči

    ReplyDelete
  34. Obožavam hrvatski Melem i najčešće ga koristim :)
    Milica Milošević-Meseldžija

    ReplyDelete
  35. Anonymous20/3/16 02:03

    Labello mi je uvek bio i ostao favorit a klasican ukus nekako najvise odgovara mojim usnama :)
    <3 srecno svima koliko nas ima <3
    fb Ana Buculov

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe