Golden Rose WOW!

9.3.16


Nisam ljubitelj Golden Rose kozmetike. Međutim ponekad mi pažnju privuče neki proizvod iz njihovog asortimana. Ovog puta nisam odolela preslatkim malim bočicama njihovih lakova iz WOW! linije. Širok spektar boja i pristupačne cene doprineli su tome da kupim nekoliko nijansi, kojima inače nisam sklona.

Izbor je pao na tamne bordo i fuksija nijanse, tek po neku ljubičastu i plavu. Za sad ih imam osam, a da li ću se zadržati na njima ili ću sa dolaskom lepših dana potražiti i neke druge boje, ne znam. Lakovi dolaze u simpatičnim bočicama i količini od 6ml, što ih čini "potrošivim".Četkica je pljosnata, ravna na vrhu i za moje nokte dovoljne širine. Međutim, kod nekih mojih primeraka četkice su morale na korekciju, tj.šišanje i oslobađanje viška dlačica sa strane.


Formula zavisi od nijanse. Neke zahtevaju dva sloja, neke tri, dok neke sa jednim izgledaju savršeno. Ukoliko je lak nešto ređi može doći do razlivanja laka po nokatnoj ploči ili do povlačenja laka pri lakiranju i stvaranju nejednakih slojeva. Tamne nijanse, poput bordo i tamno ljubičaste, su odlično pigmentovane. Nanošenje baze je obavezno kako ne bi došlo do farbanja nokatne ploče. Lakovi se brzo suše i imaju visoki sjaj nakon sušenja. Ne znam koliko dugo traju, jer nikad isti lak ne nosim duže od dva dana. 

Na svim slikama imam jedan sloj baze i dva ili tri sloja laka. Nemam nadlak.

Golden Rose WOW! no.56 (puna boja sa dva sloja) - tamno bordo nijansa, boja crnog vina.


Golden Rose WOW! no. 61 (puna boja sa tri tanka sloja, koliko imam na fotografijama) - prava ciklama.


Golden Rose WOW! no.62 (puna boja sa dva sloja) - tamno lavanda-ljubičasta nijansa sa toplim podtonom.


Golden Rose WOW! no.63 (puna boja sa dva sloja) - tamno bordo, skoro crna nijansa, pod određenim uglom dobija ljubičasti ton.


Golden Rose WOW! no.65 (dva sloja laka, mada tri tanja bi dala predivnu punu boju) - boja crvenog vina sa predivnim sitnim šimerom u zlatnim, narandžastim, crvenim i pink nijansama.


Golden Rose WOW! no.66 (puna boja sa dva sloja) - tamno crvena, neutralnog podtona.


Golden Rose WOW! no.75 (zaista retka formula, slaba pigmentacija, tri sloja nisu dovoljna) - teal-plava nijansa. Nešto zagasitiji u prirodi nego na fotografijama.


Golden Rose WOW! no.81 (sa tri izuzetno tanka sloja dobija se puna boja) - tamno ljubičasta sa hladnom osnovom. 


Ovi lakovi su odličan izbor ukoliko želite da izađete iz svoje komforne zone i probate nešto vama drugačije i novo. Cena Golden Rose WOW! lakova varira zavisno od mesta kupovine i kreću se od 70 do 89 dinara. Viđala sam ih u nekim Lilly drogerijama, Kristabell parfemeriji kao i Golden Rose štandu u Delta City-ju. Verujem da ih ima i u manjim lokalnim parfemerijama.

Da li ste imale prilike da probate ove lakove? Preporuke za još neke nijanse?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Stvarno nisu loši. I ja imam ove malene, kupila sam jih u Beogradu :) <3

    Katja iz Slovenije

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima pregršti nijansi. Sve više želim da probam još neke, ali vučem kočnicu jer ih imam previše.

      Delete
  2. Nisam ih još uvek isprobala, iako volim mini lakove. Najviše mi se svidela nijansa na poslednjoj slici, šteta što zahteva tri sloja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelepi su. Nekima opraštam tri sloja, nekima ne. Ali vredi probati.

      Delete
  3. Meni se isto poslednji najvise dopada. :) Imam ja jedan pink neonac al ga nisam nikad mazala. Mene ove male bocice deprimiraju. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se one jedino čine potrošnim zbog male količine :D

      Delete
  4. Sviđa mi se tvoj izbor. vaj sa šljokama mi deluje isto kao onaj iz Color Expert linije koji sam imala i prosledila jer mu je formula bila skrnava.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepi su. Uzmi neke i probaj. Nikad se ne zna. Vidiš mene :D A taj sa šljokicama je toliko lep da poželim da kupim dve-tri bočice i prespem u neku drugu.

      Delete
  5. Generalno volim GR lakove, a ova nijansa 62 je moj favorit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam fan GR kozmetike, ali ovi lakovi su me oduševili. 62 je jako lepa nijansa, moram priznati.

      Delete
  6. Nisam jos probala WOW lakice, od ovih tvoji su mi najlepsi 61 i 65.

    ReplyDelete
  7. 65 je posebna nijansa, teško se nalazi jer se brzo proda, ali vredi.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe