Februar i mart u slikama...

30.3.16


Zima je konačno iza nas. Volim je, ali sa snegom i pahuljama. Na žalost ove godine ih skoro nije ni bilo. Umesto belog pokrivača - kiša, vetrovi, košava, sulude razlike u temperaturama. Bilo je i lepih dana. Tada sam se trudila da ih to više provedemo na vazduhu. Kratkotrajne šetnje prijale su i meni i bebcu. Sada je stiglo proleće, dani su duži, topliji, sunce je tu. Sada krećemo u nove pohode.

Februar je bio težak. Neprospavane noći, burni dani u zatvorenom, hormonski udari, ispitivanja, preispitivanja... Odlazak nekih ljudi, dolazak novih. Sve je to uticalo na mene da se donekle promenim, prihvatim i kao uvek, krenem korak napred. Sada je bolje, mnogo...

Dok sunce nije granulo, tokom februara, utopljeni u skafander i ćebenca šetali smo dunavskim kejom. Labudovi su uvek tu.



Neki splavovi su usamljeni, ostavljeni na pola izgradnje, napušteni. Čine jednu posebnu nedovršenu priču.




On je uživao u prvim zracima toplog sunca, uz tada retku Belu Radu.



 Jedno veliko stablo i njegova umetnička kora, našli su se na putu.



Verni saputnik nam je bila i ostala plišana muzička koala sa svetlećim stomačićem.


Glavna zanimacija u februaru mi je bila potraga za  bebećim čarapicama u stanu. Nekako je uvek falila jedna. Od nje ni traga ni glasa. Sada imamo nekoliko rasparnih, ali dobro. One mogu "za po kući".


A dobili smo i svoju prvu zvečku, delo ruku Štirkaonice. Nije moglo drugačije, nego amigurumi crveni zmaj. Oduševljeni smo, a pamučni konac ne smeta sada kada sve trpamo u usta.


Mom oduševljenju nije bilo kraja kada sam jedno jutro, rano, na hrvatskoj televiziji ugledala jedan od omiljenih crtaća iz detinjstva. U pitanju je čehoslovački crtani film "Pat i Mat", ili poznatiji kao "A je to" (tj. "I to je to"). Obožavala sam smotane majstore i njihove neverovatne ideje. Volela bih da ih ponovo gledam u čuvenom terminu 19:15. Ali teško, jer to deci danas nije zanimljivo. Šteta.



Mali pokloni i sitnice voljenih ljudi, nisu ni ovaj mesec izostali. Hvala mu što je uvek tu i što je uvek uz mene.



Poslednjih meseci doručkujem u brzini i s´ nogu. Uvek je to musli sa jogurtom ili ovsena kaša. Još malo pa ću smeti da se vratim fizičkoj aktivnosti, a samim tim i novom režimu ishrane. Ostao je višak, ne veliki, ali smeta i mora da ode.



Tokom nekih večeri postojali su "moji" momenti. Uz knjigu, omiljeni Fructus-ov čaj umela sam da se opustim.


Zima je vreme za tople mirise. Za mene je to vanila, narandža, kolačići, topla čokolada... I eukaliptus da doprinese svežini. Mirišljave sveće i eterična ulja Proffisimo, robna marka DM lanca, su dosta kvalitetni i mirisi su intezivni. Svake godine imaju neki novi u ponudi. Ove sezone nisam ispratila novitete, ali od prošle još uvek čuvam sveće sa mirisom čokolade i sa mirisom vanila-narandža. Ulja sa notom eukaliptusa, narandže i božićnih kolačića doprinose atmorsferi.


A onda je stigao mart. Sunce je konačno tu, zelenilo svuda oko nas, šarenilo pupoljaka. Opojni cvetni mirisi. Konačno smo više vremena provodili napolju. Osećaj olakšanja. Želja za otvorenim prostorom, drugim ljudima, je bila prevelika.

Beli i pink cvetovi japanske trešnje...





Žuti grm koji svake godine cveta među prvim vesnicima proleća...


Pupoljci magnolije u parkiću "preko puta".



Kalemegdan je divan u rano proleće. Inspirativan, prepun ljudi i dečijeg smeha, a opet nekako miran. Jednog dana proverila sam snagu, uprtila kolica uz Balkansku i stigla do tvrđave. Uživali smo...






Negde uz put...



Obožavam vrapce. Ima nešto jednostavno, a opet veličanstveno u njima. Zaštitni znak Beograda. Šteta što ih je sve manje. Ostavite im mrvice hleba, preciva bilo gde kada se setite. Vama to ništa ne znači, ne zagađujete ulice, a njima je to sve.



Prvi put sam kupila lukovicu zumbula. Volim ih i poželela sam da se oprobam/istrajem u gajenju. Planirala sam da nekoliko njih zasadim u jednu saksiju, ali sam zakasnila sa kupovinom. Sada ih skoro i nema, pa je ovaj ostao jedinac. Poklonio mi je dva cveta... Kako će se ljubav razvijati - videćemo. 


U martu se otvorila i nova Idea. To mi uopšte nije bilo interesantno, ali sam ostala oduševljena detaljima radnje. Kako je otvorena u prostorijama bivšeg (kultnog) kazina London, enterijer je urađen u "british" detaljima. Sijalice koje su me oduševile i prepoznatljive crvene telefonske govornice.

   

Kao i svake godine pridružili smo se obeležavanju Svetskog dana osoba sa Daunovim Sindromom. "Down Syndrome International (DSI) je službeno odredio 21. mart kao Svetski dan osoba s Down-ovim sindromom (WDSD). Datum je izabran kako bi označio jedinstvenost Down-ovog sindroma u trizomiji 21. hromozoma. Ciljevi obeležavanja ovog dana su buđenje svesti i razumevanja, kao i međunarodna podrška kako bi se poštovala prava ljudi sa Down-ovim sindromom i poboljšao njihov položaj, a samim tim i kvalitet života, kao i promovisanje svesti i razumevanje Down-ovog sindroma uz podršku i priznavanja, dostojanstvo, prava i dobrobiti za osobe sa Down-ovim sindromom."


Konačno i kafa sa najdražim lakoholičarkama. Volim da sednem sa njima i ispričam se. To me opušta. Divno provedeno poslepodne.



Zavolela sam instagram. Pogotovo tokom noći, kada je vreme za hranjenje bebca, a onda i uspavljivanje. Ova društvena mreža mi pomaže da preguram ovaj period. Otkrila sam mnoge zanimljive naloge, sa predivnim slikama. Tako sam jednog dana "tagovana" za omiljenu knjigu.... I odlučih da probam spoj moje dve najveće ljubavi - lak za nokte i knjiga. Svidelo se meni, svidelo se mnogima, pa sam hrabro krenula sa igranjem. Neke od nastalih fotografija...





Oduševile su me knjige Teri Pračeta, na žalost na engleskom jeziku, koje sam videla u Vulkan knjižari. Tvrdi povez, fantastične boje, fantastičan dizajn naslovnica. Izdanje koje vredi imati.



Od muža za 8.mart sam dobila novu policu za knjige! Mom oduševljenju nije bilo kraja! Em što smo "zakrpili" rupu u zidu, em što imam još prostora. Ne moram ni napisati da prebacivanje knjiga, nameštanje, smeštanje, kombinovanje još uvek traje. Naravno, krajnji rezultat ću naknadno pokazati.


Otkrila sam i fenomenalne šolje "Moj pozitivdžija" sa mudrim, iskrenim i istinitim porukama. Moj izbor za sad (a biće ih još, sigurna sam). Podseća me na mene i moj životni put...


Nakon zvečke zmaja, otkačila sam za amigurumi figuricama. Preko instagrama sam došla do "Maki Made It" i upoznala divnu devojku - Maki, koja ih pravi sa velikom ljubavlju. Oduševila me je svojim umećem, svojom jednostavnošću i bitkom za svojim mestom pod suncem Srbije. Figurice su fantastične i već sam joj se najavila za sve superheroje koje napravi. Jej! Moja sakupljačka priroda se ponovo budi (uspavala se nakon prikupljenih McFarlanovih zmajeva). Za sad Betmen i Dart Vejder.



Počela sam ovaj dugačak post sa zumbulom, a završiću ga sa lalom koju poklanjam svakome od vas za lepše vreme koje dolazi i za neke bolje i sunčanije dane.


Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. Divne, predivne slike! Bas sam uzivala :)

    ReplyDelete
  2. Koliko lepih stvari na jednom mestu. Prva slika zumbula me je neverovatno oduševila. :)

    ReplyDelete
  3. Divne slike, odusevljavaju me ove dark pletene figurice! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Figurice su prelepe. Polako sam krenula da skupaljam sve heroje i neke antiheroje, pa se nadam lepoj kolekciji jednog dana. Hvala puno :)

      Delete
  4. IJAO minion vampir me je odusevio a moram da ti pokazem i zasto

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oduševila si ti mene :D <3

      Delete
  5. Predivne fotografije! Ipak, najslađi su bebini prstići :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Ovi su predivni :) Zaljubila sam se <3

      Delete
  7. gde stavi bebeće stopalce, istopih se

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe