Danteova Boginja Proserpine

20.3.16


A-England lakovi su se poslednjih godina izdvojili kao drugačiji. Njihove kolekcije nisu česte i nisu brojne, ali svaki lak koji nosi njihov potpis je poseban. Poznate su njihove holo nijanse koje mame uzdahe većine lakoholičarki širom sveta. Ne/dostupnost ih čini još poželjnijima. Bočicama Dragon i Saint George pridružila se još jedna.

A-England Proserpine je deo kolekcije za proleće 2015. godine pod imenom Rossetti’s Goddess. Inspirisana je životom i delom umetnika Dante Gabriel Rossetti, kao i njegovim slikama posvećenim rimskim boginjama. Proserpine je rimska boginja čiji kult obožavanja potiče od Persephone, grčke boginje poljoprivrede i žita.

Pored Proserpine kolekciju čine još tri podjednako zanimljive, kompleksne, nijanse: Jane Morris, Captive Goddess i Incense Burner.


A-England Proserpine je možda najlepša nijansa u kolekciji. Iako se na prvi pogled čini slična saint Georgu, ali se sličnost ogleda samo u holo završnici. Proserpine je lak tamno teal nijanse, sa tamno plavom osnovom i primesama tamno zelene.  Šimer je suptilan, čestice su sitne i prelivaju se u svim bojama. Holo efekat je linearni i lepo vidljiv na suncu, kako u bočici tako i na noktima.




Formula je odlična. Jedan sloj je dovoljan za punu boju i odličan holo efekat. Ja nanosim dva izuzetno tanka, zbog dubine osnovne nijanse. U oba slučaja suši se brzo. Nema visoki sjaj nakon sušenja, ali se isti može dobiti uz pomoć nadlaka. Korišćenje baze je obavezno zbog mogućeg farbanja nokatne ploče. Iako bi se očekivalo da ovako intezivna nijansa probije zaštitu baze, to se nije desilo.

Na noktima imam jedan sloj baze, dva tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.







A-England Proserpine je predivan lak vredan nabavke. Miran, a opet upečatljiv. Pored ova tri, imam još par nijansi koje želim i nadam se da ću njima upotpuniti svoju kolekciju.

Kako vam se sviđa? Neke preporuke za A-England?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

13 comments

  1. Kako si ga dobro "uhvatila"! Odlican je! :)

    ReplyDelete
  2. Divan je ! Obožavam ovakve lakove ♡ !

    ReplyDelete
  3. Ah, da, zaboravila sam da mi i on treba. :)
    Divan je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da treba ti :) Divan je.

      Delete
    2. V drago mi je da ga sad i imaš ;)

      Delete
  4. Nisam ljubitelj zelenih lakova ali ovaj mi je divan.
    Sad kad sam ga vidjela uživo mislim da ću ga i ja nabaviti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. NIsam ni ja, ali postoje one bočice zelenih lakova koje jednostavno moram da imam. Ovaj je jedan od tih. Prelep je.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe