Proizvodi u trudnoći

24.2.16



O svojoj trudnoći nisam pisala na blogu. Iako sam u par navrata imala želju da napišem "nešto", uzdražala sam se. Tako sam osećala u tom momentu i mislim da je to bio pravi izbor. Kao i kod svake trudnice, borila sam se sa ogromnim hormonskim promenama koje su uticale ne samo na rapsoloženje (utiču još uvek, sada možda i više!) nego i na stanje moje kože.

Koža lica i tela mi se ponašala kao nikad do sada. U jednom periodu bila je masna da nisam znala kako da se izborim sa njom. Dok u drugom izuzetno suva. Kako je moja koža inače bliža suvoj nego masnoj, lakše sam se nosila sa njom u ovom drugom periodu.

Da sam trudna saznala sam kada smo ušli u treći mesec. Jeste kasno, ali moji ciklusi su takvi da to nisam mogla ranije zaključiti. Elem... Ostala sam trudna u rano proleće. Trudnoću sam nosila tokom proleća, leta i jeseni. Početkom decembra stigao je mali zvrk. Od tog momenta nega kože tela i lica je ponovo zahtevala novu rutinu. Do tada, iznova sam uvek koristila iste proizvode (između nekih drugih). Bez njih ne bih podnela sebe tih meseci.

Kao i do tada, za negu tela nisam koristila skupe proizvode. Svi koje jesam, su mi prijali i učinili da moja koža bude prihvatljivija. 


Proizvodi od kojih se nisam odvajala od početka do kraja trudnoće, a i dalje ih koristim, jesu Akvabent Aktivni kiseonik NeutralActive 12 dezodorans. Više o njima imali ste prilike da pročitate u ovde

Akvabent Aktivni kiseonik sam, osim opisanog u prethodnom postu, koristila u još neke svrhe. Tokom leta (koje je bilo za mene posebno nesnosno zbog visokih temepratura) koristila sam ga za rashlađivanje celog tela i lica, skoro svaki dan. Nekoliko puta dnevno sam ga direktno nanosila na lice. Uveče sam natopljenu gazu držala desetak minuta kako bih sprečila dehidriranje kože. U periodima kada mi se koža mastila, na ovaj način sam uspevala da je držim pod kontrolom. Možda je to i razlog zašto nisam imala bubuljice tokom trudnoće.

NeutralActive 12 dezorodorans sam koristila svaki dan jer ne sadrži aluminijum. Pazuh je regija sa velikim brojem žlezda, posebno osetljivih tokom trudnoće. Upale su česta pojava. Uzroci su razni, ali najčešći su divljanje hormona i pojačano znojenje. U ovom periodu znoj dobija jači i neprijatniji miris. Ovaj dezodorans je pravi spas jer neutrališe neprijatne mirise, a ne sprečava znojenje.


Alverde Fuss-Spray Bio-Limette Bio-Echinacea je sprej za umorna stopala i noge. O oticanju stopala tokom trudnoće i tokom leta, suvišno je pisati. Stopala su mi stalno oticala i imala sam utisak da ništa od svoje obuće ne mogu da nosim, sem Grubin papuča, patika i kasnije martinki.  Ovaj sprej sam nemilice trošila i više o njemu sam pisala u ovom postu.


Balea Dusch Peeling mit Mandarinen und Orangenduft je piling za telo koji je bio u prodaji leta 2014 godine. Ako mi se proizvod svidi i ako nije u stalnoj prodaji, umem da napravim zalihe istog. Tako je bilo i sa ovim pilingom. Do kraja trudnoće sam potrošila poslenju bočicu iz zaliha. Tokom leta sam ga koristila za celo telo, kasnije za određene regije: ispod pazuha, laktovi, kolena, stomak. Ne previše grub, odličan za uklanjanje mrtvih ćelija onda kada je koža najosetljivija i sklona naglim promenama. Više utisaka o ovom pilingu možete pročitati ovde.


Babylove Mama krema za bradavice je koristan proizvod. Često tuširanje tokom leta, više puta dnevno, dovelo je do isušivanja areola i bradavica, što je veoma neprijatno. Na tom mestu koža je suva, u normalnim okolnostima. Usled hormonskih turbulencija dolazi do njene promene. Kod nekih žena je to izraženije, kod nekih ne. Kod mene ova regija je postala izuzetno suve, što je rezultiralo perutanjem. Plašila sam se pojave prevremenih ragada. Kako nega običnim losionom, mlekom ili uljem za telo nije pomoglo, odlučila sam se na kupovinu hvaljene Babylove Mama kreme za bradavice. Krema dolazi u tubi i količini od 30ml. Iako se može činiti da ćete je brzo potrošiti i da je ova količina mala, sasvim je dovoljna za nekoliko meseci svakodnevne upotrebe. Sadrži maslinovo ulje i prilično je masna, teksture poput Jekoderma. Providno zelene boje je i prijatnog mirisa. I pored toga lako se razmazuje. Kože je brzo upija. Na bradavicama ostaje tanak zaštitni sloj, koji je neosetan. Kako nisam dojila, ne znam da li se sme koristiti u tom periodu. Ja sam je čuvala u frižideru i hladnoća kreme mi je prijala. Ne preporučujem čuvanje na toplom i sunčanom mestu. Krema je DM robne marke i može se kupiti u njihovim drogerijama po ceni od oko 300,oo din.

Sastav: 
Lanolin, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Olea Europaea (Olive) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Tocopherol



Babylove Mama ulje za telo sam koristila svaki drugi dan napodručju stomaka. Sadrži maslnovo ulje. Samim tim masline su glavna mirisna nota. Pored njega, sadrži i bademovo ulje. Ne mnogo gusto, zelenkaste boje, lako se razmazuje. Zbog toga nije potrebna velika količina tokom nanošenja. Brzo se upija i ne ostavlja bogate masne tragove. Otvor je nešto veći, pa je potrebno pažljivo doziranje. Ja sam visoka 150cm i u porodilište sam otišla sa 130cm u najvećem obimu stomaka. Imala sam ogroman stomak i koža na tom delu tela je stalno bila suva. O prisustvu svraba suvišno je pisati. Bez obzira koliko je bilo toplo tokom leta, stomak sam mazala svaki put nakon tuširanja. Počela sam sa korišćenjem od trećeg meseca i još uvek koristim. Koža je bila i ostala nežna i mekana. Kroz godišnja doba i različite temperature, rutinu nisam menjala. Menjala sma samo ulje, jer sam pored ovog koristila još dva: jedno samo za stomak i jedno za celo telo. Količina od 250ml košta oko 300,oo din i nije posebno naznačeno da sprečava pojavu strija.

Sastav:

Glycine Soja (Soybean) Oil, Olea Europaea (Olive) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Hedera Helix (Ivy) Extract, Gentiana Lutea (Gentian) Root Extract, Alchemilla Vulgaris (Lady's Mantle) Extract, Equisetum Arvense (Horsetail), Ascophyllum Nodosum Extract, Centella Asiatica Extract, Parfum / Fragrance, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Salicylate



Bioten opuštajuće ulje za masažu je namenjeno za negu celog tela. Ne sadrži parabene i veštačke boje, dermatološki je testirano i namenjeno svim tipovima kože. Na pakovanju je naznačeno da je proizvod bogat 100% prirodnim esencijalnim uljima, dobijenim ekološkim i čistim metodama proizvodnje. Zastupljena je mirisna nota Ylang-Ylanga, dok lavandu ne osetim. Ulje sam koristila isključivo na vlažnu kožu. Na taj način sam se postiže bolja hidratacija kože tela. Nije mnogo gusto, lako se nanosi i nakon upijanja ne ostavlja masne tragove i zaštitne slojeve. Ne stvara osećaj "težine" na telu. Opisala bih ga kao ulje lagane formule. Iz tog razloga troši se nešto brže. Koristila sam ga nakon večernjeg tuširanja u poodmakloj trudnoći. Miris mi je prijao i opuštao me pred spavanje. Pakovanje od 250,oo ml košta oko 300,oo din i može se kupiti u Lilly i DM drogerijama, kao i u većim supermarketima.


Sastav:

Paraffinum Liquidum, Olea Europaea Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Cananga Odorata Flower Oil, Lavandula Angustifolia Herb Oil, Phenyl Trimethicone, Peg-45/Dodecyl Glycol Copolymer, Parfum, Lilool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Amyl Cinnamal, Isoeugenol, Coumarin, Benzyl Benzoate, Geraniol.



Re-Gen ulje za tretman protiv ožiljaka, strija, pega, fleka, bora... sam koristila istovremeno kada i gore opisano Babylove Mama ulje. Koristila sam ih neizmenično. Tokom trudnoće nisam dobila ni jednu striju, iako mi je stomak bio ogroman. Međutim, posle porođaja, naglog mršavljenja i povlačenja stomaka, desilo se nešto što nisam očekivala. I dalje koristim ovo ulje. Nakon nekog vremena napisaću detaljan post o utiscima i učincima istog, tokom i posle trudnoće. Zahteva vreme, ali se nadam da će biti učinkovito u nekim aspektima. Za sad mogu napisati da je ovo jedan od nephodnih proizvoda za negu tela tokom, ali i posle trudnoće. Na pakovanju je naznačeno da je za suvu kožu, ali mogu da ga koriste svi tipovi. Nije gusto, lako se nanosi i razmazuje. Potrebna je mala količina. Iz tih razloga sporo se troši. Dolazi u bočicama od 75ml i 125ml i može se kupiti u Lilly i DM drogerijama.

Ovih par proizvoda su bili moj izbor za svakodnevnu negu tela tokom trudnoće, kada telo trpi velike i neminovne promene. Tih devet meseci bitno je da slušate i posmatrate promene na svojoj koži, i negujete je u skladu sa tim. Može se desiti da vam omiljeni proizvodi ne budu odgovarali. A neki koje niste preferirali - prijaju. Da li će biti trajna promena ili će ostati privremena, to ćete znati kasnije, kada se slegne hormonska bura.

Da li ste imali prilike koristiti neki od ovih proizvoda? Vaši utsici?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Draga Jelena, pa čestitke na bebici <3 Odličan post i drago mi je što si me podsetila na nekoliko zaboravljenih dragulja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Neki proizvodi nikad ne izlaze iz mode :)

      Delete
  2. Ja sam pregurala dve trudnoce, obe su se zavrsile u zimu i nisam imala nikakav poseban rezim nege. Lice mi se mastilo isto kao pre, nisam imala akne, mazala sam telo uobicajenim mazalicama i nisam dobila nijednu striju. Od svega pobrojanog koristila sam samo Babylove lanolinsku mast. Sme da se koristi tokom dojenja i mene je spasila ragada prvi put tako da je trosim i sada. Ne zna se ni broja potrosenim tubicama. Jako sam zadovoljna, a bas povoljan proizvod!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto kod mene potpuno suprotno. Hormoni su me prilično uzdrmali, promene su bile jake i intezivne. Neki propratni efekti su se pojavili kasnije, posle porođaja. Sada je opet sve drugačije, pa polako gubim živce :D Hvala za informaciji o Babylove kremici.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe