Nuxe balzam za usne

17.2.16


U prethodnom postu o balzamima, imali ste prilike da pročitate par reči o njih nekoliko koje volim i rado koristim. Međutim, nakon porođaja početkom decembra desilo mi se ono što godinama nije. Koža mi je postala drastično suva, što se odrazilo i na usne. Produžen boravak u porodilištu, suv vazduh, visoke temperature, stalno "oblizivanje i grickanje" doveli su do toga da mi se usne prilično isuše i prokrvare na pojedinim mestima. Završila sam sa ranicama. Stanje se pogoršalo jer kod sebe nisam imala ni jedan balzam za usne. Prilikom svake posete, usled misli koje lete, ovaj preko potreban proizvod je uvek bio zaboravljen.

Kada sam stigla kući prvo sam krenula sa Blistex Lip Relief Cream, ali njegov osvežavajući ton nije prijao otvorenim ranama. U novonadošlom pozitivnom ludilu i haosu setila sam se da sam uspela da konačno dođem do svog primerka čuvenog Nuxe balzama za usne. Koristim ga skoro mesec dana i odlučila sam da mu posvetim poseban post.

Dugo sam čitala hvalospeve na račun ove teglice. Ali kako Nuxe kozmetika dugo nije bila dostupna na našem tržištu, nisam imala prilike da ga isprobam. Onda je Nuxe stigao, ali teglica je uvek bila rasprodata... Kako imam dosta balzama pitala sam se da li mi treba još jedan. I shvatila sam da je odgovor pozitivan. Konačno sam došla do nje preko Srbotrade apoteke po ceni od oko 900 din (nešto malo više).

Nuxe Reve de Miel balzam je, pored Nuxe ulja za telo, njihov najpopularniji i najprodavaniji proizvod, koji je prošle godine napunio 20 godina. Upakovan je u simpatičnu i jednostavnu mlečno-belu providnu staklenu teglicu, iz koje se nazire sam proizvod (trošenje je lako pratiti). Pakovanje nije praktično, a kako je stakleno i nešto teže, nije pogodno za nošenje po džepovima ili u torbi van nesesera. Količina balzama je izdašnih 15 grama i namenjen je suvim i oštećenim usnama.

Proizvođač ga opisuje rečima:

"Ovaj hranljivi i obnavljajući tretman za suve usne sadrži dragocena biljna ulja čileanske ruže, slatkog badema i uljni ekstrakt nevena koji hrane, omekšavaju i regenerišu ispucale usne. Med cveta bagrema umiruje i štiti hidrolipidni sloj kože, dok shea maslac neguje kožu čineći je mekšom. Vitamin E deluje aktioksidativno, protiv prevremenog starenja kože."


Nuxe balzam je mekane, nemasne i nešto teže formule. Izuzetno je bogata, ali i pored toga pruža lagani osećaj na usnama. Ne lepi se i ne stvara plastični filter. Posebno mi se sviđa što nakon razmazivanja i upijanja, na usnama ostaje fini, nežni sloj nege koji traje. Ponekad ni hrana ni piće ne utiču na njega. Jednostavno "boravi" na usnama pružajući im potrebnu negu. Na samom početku korišćenja, moje usne su ga brzo upijale. Kako je vreme prolazilo, usne su se oporavljale dok se period "boravka" na njima polako produžavao. Kako ga koristim u kućnim uslovima (trenutno nemam baš puno opcija za šetnje), ne smeta mi da ga nanosim nekoliko puta dnevno. 

Boja balzama je predivna narandžasto-žuta. Miris asocira na citruse sa notom nevena i slatkoćom meda. Zbog teksture i osećaja koji stvara na usnama, mislim da ne bi bio pogodan kao baza za šminku.


Sastav:

Cera Alba / Cera Flava / Beeswax, Vegetable Oil, Lecithin, Behenoxy Dimethicone, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Extract, Honey, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil, Caprylic / Capric Triglyceride, Hydrogenated Vegetable Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil, Rosa Moschata (Musk Rose) Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Tocopherol , Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Allantoin, Calendula Officinalis (Pot Marigold) Flower Extract, BHT, Citric Acid, Citral, Limonene, Linalool

Verujem da postoje i oni kojima je ovaj balzam veliko razočarenje. Međutim, meni je mnogo pomogao i ja imam samo pozitivne utiske. Posle mesec dana moje usne više nisu u ranicama  niti su suve u onoj meri u kojoj su bile. Balzam i dalje koristim, prija mi njegova nega. Samim tim ima sve moje preporuke, naročito u slučaju kao što je bio moj.

Ukoliko su usne normalne, nisu suve i nisu podložne "promenama" kao moje, balzam može biti odlična noćna nega ili proizvod kojim ćete negovati usne u redovnom ritualu.

Nuxe kozmetika se može kupiti u određenim Lilly drogerijama kao i u nekim partner apotekama. Cene se okvireno kreću u rasponu 1000-1200 din. Najpovoljnije sam našla u Srbotrade apoteci, kao što sam i naveli u tekstu. 

I pored jače cene, smatram da je ovo dobar proizvod koji zaista može pomoći.

Da li ste koristili ovaj balzam? Ili možda nešto drugo od Nuxe kozmetike? Kakvi su vaši utisci?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

4 comments

  1. Uh, baš si želim da probam ovog <3

    ReplyDelete
  2. Veoma mi se dopao post. I sama koristim ovaj balzam i slazem se za predivan miris, i za osecaj nege koji se zadrzava i pored hrane i pica. Ponekad mi se balzam cini malkice lepljivim, ali mozda je to dok se ne naviknem. Cena jeste malo veca, ali kada se uzme u obzir kolicina koja odgovara kolicini i ceni 3-4 balzama u stiku, to je pravi odnos. Dok nisam otkrila ovaj balzam usne mi je spasavao Florient Vanila stick, divan proizvod, odlicno mirise, pruza dobru negu, ali je samo za nocnu upotrebu, jer ostavlja beli trag.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)

      I dalje ga koristim svakodnevno i dalje imam iste utiske, samo ga sve više volim. Usne su mi se u potpunosti oporavile, iako nisam smanjila boravak u zatvorenim prostorijama. Oduševio me je i odlučila sam da ga uvek moram imati, bez obzira na količinu drugih mazalica.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe