Noviteti - decembar ´15. i januar ´16.

3.2.16


Prošla godina je iza nas, dok je prvi mesec u ovoj 2016.godini već prošao. Neverovatno je kako sa godinama vreme brže prolazi. Ima nečega i u ispunjenim danima i nedostatku slobodnog vremena. Prednost toga je manje kupovina i više novca na računu, za neke druge potrebe i zadovoljstva.

Decembar je mesec darivanja. Moj je bio bogat poklonima (pored onog najlepšeg) i nešto manje bogat kupovinama. Januar je svima, ili bar većini ljudi koje ja poznajem, "najmršaviji" mesec u godini jer tada sledi finansijsko oporavljanje od prazničkog ludila. Tako ni moj nije bio bogat novitetima, ali se par artikala izdvojilo.

Početkom decembra, iz opravdanih razloga, nisam mogla da prisustvujem prvoj promociji City Colors Cosmetics Srbija, U pitanju je kvalitetna šminka po pristupačnim cenama, uvoznika UltraSun. Nisam bila zaboravljena i promo paketić je našao svoj put do mene. Za mene dovoljno svetao Intense Exposure Highlighting Powder. Fenomenalan karmin, ove sezone tražene tamne nijanse, City Color City Chic Lipstick The Secret Affair. Prelepa metalik kremasta senka prelepih boja koje se prelivaju i zasluženo ime - Nebula. Paketić je obogatio i crni ajlajner.


Ove godine Nivea me je obradovala novogodišnjim paketićem punim njihovih najboljih proizvoda, koji su uvek potrebni. 


Na blogerskim rasprodajama uvek mogu da se pronađu lepi komadi. Ovog puta u pitanju su lakovi Dance Legend i FUN Lacquer. Prve bočice ovih brendova u mojoj kolekciji. Dance Legend u nijansama Android (zeleni) i Legend Through The Glass (plavi) i FUN Lacquer Secret. Svi lakovi su sa holo završnicama.



Od  drage Irine stigao je novogodišnji poklon. Čokolada koja je poslužila dva puta za fotografisanje (tokom istog dana) i koja je pojedena u rekordnom roku. Lakovi Color Club i Nogotok.


Od moje divne Vedrane dobila sam dugo željeni i traženi Essie After School Boy Blazer. Dok je bio dostupan nisam marila za njega, a onda sam naprasno poželela ovakvu tamnu nijansu. Naravno laka nije bilo nigde jer je deo jedne od prošlih kolekcija. Utoliko je moja radost veća jer je konačno moj.


Stigli su i Picture Polish lakovi iz nove zimske kolekcije. Izgubila sam pojam o istima, s obzirom na brzinu izlaženja. Isto tako više ni ne znam koje su limitirane nijanse a koje se nalaze u stalnoj postavci. S obzirom da sam do većine njihovih bočica koje sam želela uspela da dođem, sada samo pratim nove i pravim selekciju. Tako su ove zime Saphira i Muse moj izbor. Žao mi je što nisam uzela i Winter, ali se nadam da ću u dogledno vreme tu grešku ispraviti.


Iako kupljeno kao polovno, moje oduševljenje rumenilom Chanel Stardust ne prestaje. Nežno roza, idealno za svetao ten, sa jasno izraženim šimerom. Rumenilo je iz limitirane kolekcije i naravno ja sam ga propustila, ni sama se ne sećam zašto. Kada sam ga ugledala morala sam ga imati, bez obzira na kritike zbog krupnog šimera, čija svaka šljokica igra svoju igru na licu. Prelepo je.


Januar je počeo sniženjima. Tako nisam odolela sniženju u Sephori. Preturajući po policama i tražeći nešto zanimljivo, shvatila sam da mi ništa ne privlači pogled. Iako su OPI lakovi sve ređi u mojoj "korpi" ovog puta sam i njih pregledala. Među okruglom gomilom pronašla sam jedan primerak OPI Cosmo With Twist, koji je deo ovogodišnje praznične kolekcije. Po ceni od 789 din nisam mogla da odolim. A kad je već bio na spisku želja (na onom promenljivom, ali ko to još računa) odlučih se da ga kupim.


Još jedan zelenko iz A-England porodice je moj. Duo je postao trio kada im se Proseprine pridružio.


Posete DMu nikada se ne završe praznih kesa. Ovog puta par njihovih proizvoda limitiranih kolekcija (šampon i gel za tuširanje). Iako mi realno ovakvi proizvodi ne trebaju (samo ih gomilam), šarenom pakovanju, prelepim mirisma i odličnim cenama nikada ne mogu da odolim. Takođe na naše trežište su stigle i Balea micelarne vode u dve varijante: za normalnu i mešovitu, kao i za suvu i osetljivu kožu. Uzeh za suvu i osetljivu kožu, da probam. Balea ulje za skidanje šminke - sama ideja mi izgleda zanimljivo pa nisam odolela.


U DMu tokom decembra, mada ja videh tek u januaru, stigla je i Byphasse kozmetika. Dosta hvaljen brend konačno i kod nas po pristupačnim cenama. Posle višegodišnje pauze ponovo sam počela koristiti tonik za lice. Prvi izbor je pao na njihovu bočicu. Ludilo u meni nije mi dalo mira pa sam uzela i micelarnu vodu. 


Afrodita Cosmetics Karite krema za ruke mi je već dugo na spisku želja. Popust na popust i ona je morala biti moja. Očekujem dobru negu jer je u pitanju krema koja u svom sastavu ima karite i kakao puter i oslovljena je sa "extra rich". Videćemo.


Krajem januara iznenadili su me prijatelji. Divno, zlatno i egoztično pakovanje Akvabent aktivnog kiseonika, namenjeno arapskom tržištu, me je oduševilo jednog jutra kada sam videla sliku na instagramu. Ne lažem, poželela sam bočicu. Narednog dana isto to pakovanje je stiglo i na moja vrata. Oduševljenju nije bilo kraja. Posebno što su mislili i na našu "tricu". Hvala Akvabent Srbija od <3


Toliko u prethodna dva meseca. Malo više nego što sam očekivala, mnogo više nego što sam mislila da mogu "da postignem". Ali nije loše.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Fino se nakupilo. ;)
    Koliko predivnih plavih i zelenih lakova! :) Cekam utiske za kremu za ruke. Mislim da tu nisam koristila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plavo i zeleno - volim :D

      Delete
  2. Isprobala sam balea micelarnu i byphasse tonik. Ovih plavih lakova se ne mogu nagledat

    ReplyDelete
  3. Sve je divno! Zanima me kako kupujes Picture polish lakove, posto sam videla da ne isporucuju u Srbiju sa njihovog sajta :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Izvini što tek sad odgovaram, naprosto nisam stigla ranije. PP lakove kupujem zajedno sa još par prijateljica preko sajta nailland.hu.

      Delete
  4. Po meni ovo uopšte nisu siromašni meseci! Koliko samo predivnih lakova, jedva čekam da ih vidim na delu. :)
    Afrodita krema deluje zanimljivo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Krema u upotrebi, slede utisci.

      Delete
  5. Divni noviteti. Živo me zanima kakva je Afrodita krema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Sledi post o kremi. Ili o više krema... Kako se budem ukomponovala :)

      Delete
  6. divni noviteti, nisam znala da si nabacila i jedan f.u.n. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Jesam, ali u međuvremenu sam ga prosledila :D Nismo se zaljubili :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe