Just Be Dior...

14.2.16


Moje boje su plava i ljubičasta. Volim i ostale, ali ove dve su moje omiljene. Međutim, neretko moju pažnju zaokupi nijansa koju retko kad pogledam. Da bi se to desilo ona mora da ima nešto posebno, neki "šmek", nešto drugačije od ostalih.
To se upravo desilo sa novim Dior lakom jednostavnog naziva Be Dior. Na promo slikama i fotografijama iz prvih recenzija nije mi delovao kao lak koji bih poželela da imam. Onda sam imala prilike da ga u septembru vidim uživo i testiram. Oduševila sam se, ali sa dozom rezerve jer nisam znala da li je pripadajuća kolekcija planirana za naše tržište, s obzirom da je jesenja tek pristigla. Sredinom oktobra prijateljica mi je javila da je Be Dior u Beogradu. Samo dva sata nakon "dojave" lak je bio moj.

Kolekcija Dior Addict Fall 2015 ima četiri nove nijanse lakova i veliki broj ruževa. Za svaki lak je naznačeno da je "limited edition", ali mislim da se neki od njih još uvek mogu naći u našim parfemerijama (Sephora i Glamour).


Be Dior je mali kameleon. Nekada boja više podseća na boju crvene šljive, nekada ima više primese crvene, a nekada pink. U senci je tamniji, zagasitiji, ima više primese boje šljive i izgleda kao krem lak. Na suncu i svetlu lak dobija više tamno pink nijansu, sa crvenkastim podtonom i jasno izraženim šimerom. Plavi odsjaj je pristuan i čini ovaj lak još lepšim. Šimer se preliva u žutim, narandžastim, crvenim, svetlo pink, plavim i ljubičastim tonovima. Prelep je! Meni je mnogo lepši na suncu nego u senci, jer tada njegova prava lepota dolazi do izražaja.


Formula je odlična i lak može da se nanese u jednom sloju. Puna boja, puna prekrivenost, šimer sve je tu samo u jednom potezu četkice. Ja iz navike nanosim dva tanka sloja. Ima visoki sjaj kao završnicu i suši se relativno brzo. Ispod laka preporučujem korišćenje baze, zbog crvenog pigmenta u laku i mogućeg farbanja nokatne ploče.

Sve slike su na fotografisane na blagom podnevnom jesenjem suncu, jer mi je lak tada najlepši. Na noktima imam jedan sloj baze, dva tanka sloja laka i nemam nadlak.





Dior je još jednom dokazao da postaje vodeći na polju "high end" lakova. Odlične formule, prelepe boje sa akcentima u detaljima (šimer, preliv, mikro-šimer...). Dior Be Dior je već upisao svoje mesto među klasicima.

Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. sjajan je i stvarno pokazuje koliko je dior majstor u tom svom micro shimmeru
    i tebi odlicno stoji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Doir je prevazišao sebe u kvalitetu lakova, ali u dizajnu i inovacijama. Mikrošimer je njihovo drugo ime.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe