Crni biser

28.2.16


Uskoro u prodaji će se naći novi, reformulisani Chanel lakovi sa novim izgledom bočice. Nisam presrećna zbog toga, moram priznati. Dizajn natpisa izgleda nedovršeno dok su boje uveliko viđene Kvalitet diskutabilan, sudeći po prvim rekacijama na internetu. Teško mi je da poverujem da nekih njihovih kultnih nijansi više neće biti u prodaji. To me navodi da se zapitam da li su mi potrebne rezervne bočice omiljenih nijansi (poput Taboo-a). 

Među nijansama koje nikada neću prežaliti je i Black Pearl. Jedna od najsavršenijih nijansi, danas kultna. Deo je Chanel prolećne kolekcije za 2011 godinu: Les Perles de Chanel. Druga dva laka iz ove kolekcije su: Peche Nacree i Pearl Drop. Pearl Drop takođe imam i sa njim ste se mogli upoznati u ovom postu. Dok su ova dva laka limited edition, Black Pearl je postao deo stalne postavke. 

Ako bih morala da biram da imam samo jedan Chanel lak, to bi bio Black Pearl (Taboo nema konkurencije, pa njega ni ne uzimam u obzir u ovom slučaju). 

Boju ovog laka je teško opisati. Mnogo zavisi od vrste osvetljenja kao i od ugla posmatranja, kako laka u bočici tako i na noktima. Na samu nijansu utiče i boja vaše kože kao i njen podton. Nekada je više grafitno siv nekada sivo-zelen. U oba slučaja vidljiv je sitan teal-zeleni šimer, sa tek nekom srebrnom česticom. Slike ovog laka govore više od reči...



Black Pearl je dosta retke formule i kratko traje na noktima, bez obzira na kvalitet baze i nadlaka. Dok nisam pronašla pravi način za nošenje ovo laka, dešavalo mi se da se bela crta vrha nokta pojavi nakon svega par sati. Probala sam razne kombinacije baza i nadlaka, ali uvek se dešavalo isto. Na kraju sam došla do "sendvič tehnike" (kako sam je nazvala): sloj baze, sloj laka, sloj brzosušećeg nadlaka, pa još jedan sloj laka i na kraju još jedan sloj nadlaka. Ovo mi se pokazalo kao najtrajnije rešenje, ali manikir zahteva vreme i strpljenje. Važno je da slojevi ne budu puniji, kako vreme sušenja ne bi bilo dugo.

Prilikom lakiranja ostaju tragovi četkice, ali to nimalo ne umanjuje lepotu ovog laka. Završnicu bih mogla opisati kao polumetalik bez visokog sjaja. Neko ga opisuje kao "frost". Sjaj se postiže nadlakom, kada Black Pearl dobija potpuno novu dimenziju i lepotu.

Teal-zeleni tonovi u laku:



Grafitno-sivi tonovi u laku:



Postoji dosta brendova sa sličnim nijansama, ali ne postoji ni jedan koji je potpuno isti ili  za jedan ton različit od Black Pearl-a. To ga čini unikatom. Na internetu sam našla podatak da je Revlon Black With Envy najpribližniji Chanelu, ali ga nemam i ove tvrdnje ne mogu proveriti.

Pored svih mana Chanel Black Pearl zaista vredi imati i uložiti malo volje u njegovo nanošenje. Ali ne krivim one koji tu volju nemaju.

Kako vam se sviđa? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

8 comments

  1. Pitala sam se sta zene vide u ovom laku sve dok nisam imala priliku da ga drzim u rukama. Zaista je predivan! :)

    ReplyDelete
  2. Boja je predivna, ali ta njegova čuvena nepostojanost mi je nedopustiva po toj ceni. Taboo... Pazi kada sam čak i ja u iskušenju da ga uzmem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, sve znam. Ali je prelep i sve sam mu oprostila. Taboo - vredi ga imati!

      Delete
  3. moj najomiljeniji lak ikad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da ti obožavaš BP i da je jedan od retkih Chanel lakova koje poseduješ. To je posebna čar.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe