Balea proizvodi za negu kose - 2

7.2.16


U ovom postu ste imali prilike da pročitate zašto volim neke Balea proizvode za negu kose, kao i moje utiske o njima ili onima koji me nisu oduševili. I dalje koristim Balea proizvode za negu kose, neki mi više odgovaraju, neki manje. Neke ni ne potrošim do kraja, dok neke kupovine ponovim.

Balea Tropical Dream šampon je namenjen svakom tipu kose. Iako je označen kao ograničena serija, još uvek se može naći u nekim "zabačenim" DM drogerijama. Šampon je namenjen letnjem periodu. Na to asocira miris ananasa i manga. Za nekoga ova kombinacija je dobitna. Međutim za mene je ova kombinacija previše jaka i slatkasta i nije mi prijala. Šampon je providan u narandžasto-žućkastim nijansama. Nešto ređi, ali tokom nanošenja stvara bogatu penu. Lako se ispira i miris ostaje neko vreme na kosi, što je meni smetalo. Iz tih razloga nisam potrošila bočicu do kraja, nego sam je prosledila. Nije mi dodatno mastio kosu, niti stvorio perut ili iritacije. Cena je standardna oko 200,oo din za količinu od 300ml.


Sastav:

Water / Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Panthenol v, Niacinamide, Isopropyl Alcohol, Parfum / Fragrance, Glycerin, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-10, Sodium Benzoate , Potassium Sorbate, Limonene, Citric Acid, Sodium Acetate, Sodium Sulfate, Yellow 10 / CI 47005, CI 16035


Linija Balea proizvoda za negu kose sa vanilom i bademovim uljem sam dobila još u martu mesecu. U pitanju je linija iz redovne postavke namenjena ošetećnoj kosi. Liniju čine šampon, balzam i pakovanje za kosu. Miris svakog proizvoda je predivan, i dugo se zadržava na kosi. Kombinacija vanile i bademovog ulja obećavaju i dobru negu. Šampon je bele boje, nešto gušći, stvara lepu, ali ne i preveliku penu. Zbog gustine potrebno ga je ispirati nešto duže. Očekivala sam više, ali mojoj ravnoj kosi nije pružio posebnu negu, sem mirisa koji se dugo zadržavao na kosi. Potrošila sam ga brzo, kao ni jedan Balea šampon do tada. Balsam je beo, gust i sporo se troši. Ja ga nanosim samo na vrhove kose, ali ne i na teme. Lako se razmazuje i potrebna je mala količina. Ne daje volumen, ali je njegovom upotrebom kosa mekana i svilenkasta. Sviđa mi se mnogo više nego šampon. Maske za kosu su proizvodi koje retko koristim, samo po potrebi. Iako ih većina žena koristi redovno, ja ne spadam u tu grupu. Ne farbam se, ne koristim peglu za kosu i dodatnu aparaturu (sem fena ponekad), ne koristim lakove, gelove i slične proizvode. Zbog svega kosa mi je u dobrom stanju. Ova Balea maska sa vanilom i bademovim uljem je prelepog mirisa. I to je nešto što me privlači da je često korisim. Ređe je teksture, lako se nanosi i razmazuje. Ja je koristim na celoj dužini kose. Iako je na pakovanju naznačeno da se drži 2-3 minute, neretko ja je ostavljam duže. Tada mi je kosa mekana i svilena (više nego inače). Lako se ispira i ne ostavlja masne tragove. Cena svakog proizvoda je oko 200,oo din (zaista ne znam tačnu cifru). Šampon i balsam dolaze u količini od 300ml, a maska u količini od 200ml.


Sastav šampona:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl betaine, Sodium Chloride, Citric acid, Panthenol, Niacinamide, Alcohol, Sodium acetate, Isopropyl alcohol, Vanilla planifolia fruit extract, Prunus Amygdalus dulcis oil, Parfum, Peg 40 hydrogenated castor oil, Glycol distearate, Glycerin, Polyquaternium – 10, Hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride, Laureth – 4, Sodium benzoate, Potassium sorbate.

Sastav balzama:

Aqua, Cetearyl alcohol, Panthenol, Citric acid, Isopropyl alcohol, Niacinamide, Alcohol, Vanilla planifolia fruit extract, Prunus Amygdalus dulcis oil, Parfum, Distearoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate, Behentrimonium chloride, Dicaprylyl ether, Isopropyl palmitate, Cetrimonium chloride, Bis-ethyl-hexyl hidroxydimethoxy benzylmalonate, Sodium benzoate.

Sastav maske za kosu:

Aqua, Cetearyl alcohol, Behentrimonium chloride, Dicaprylyl ether, Isopropyl palmitate, Panthenol, Isopropyl alcohol, Citric acid, Niacinamide, Alcohol, Vanilla planifolia fruit extract, Prunus Amygdalus dulcis oil, Parfum, Hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride, Sodium benzoate, Potassium Sorbate.


Proizvod koji me je razočarao je Trend it up- šampon za suvo pranje kose. Na pakovanju je naznačeno da je osvežavajućeg mirisa i trenutnog efekta. To se pokazalo kao tačnim. Međutim, miris iako osvežavajući, meni je prejak i guši me. Kako se zadržava na kosi, nije mi prijao. Spej se nanosi sa razdaljine od 20 cm. Koristila sam ga prema ovom uputstvu, ali i pored toga na kosi su mi ostajali beli tragovi, čak i nakon utrljavanja. Meni kao plavuši ovo smeta i nisam mogla da se naviknem. Pozitivna strana je što je količina masnoće regulisana i što dodatno ne masti kosu. Nije mi stvorio perut ili iritacije. Na žalost zbog mirisa i belih tragova, kupovinu spreja neću ponoviti. Samim tim ne znam da li je još uvek dostupan u DM drogerijama. Mislim da ova verzija nije, ali da se sprejevi iz serije "Trend it Up"  ponavljaju sezonski i jedino što im se menja jeste vrsta mirisa. Cena spreja je oko 300,oo din za količinu od 200ml. 


Sastav:

Butane, Propane, Aluminium Starch Octenylsuccinate,  Alcohol Denat, Aqua, Isopropyl Alcohol, Distearyldimonium Chloride, Parfum / Fragrance.


Od svih proizvoda iz današnjeg posta maska za kosu sa vanilom i bademom, kao i balsam iz iste linije su moji favoriti. Drago mi je što su u stalnoj postavci, jer za nisku cenu se dobija zaista dobar kvalitet.

Da li ste probali neki od ovih proizvoda? Koje su vaši favoriti? Preporuke za neke druge Balea proizvode za negu kose?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Nisam imala prilike da probam Baleine sampone/maske, ali delimo razocarenje za suvi sampon :\ Nisam imala toliki problem sa mirisom, ali beli tragovi na smedjoj kosi izgledaju gore nego malo masnjikava kosa vezana u rep :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suvi šampon im je jedan od lošijih proizvoda, dok šampone baš volim.

      Delete
  2. Iako Baleu obozavam i koristim redovito njihove gelove za tusiranje, kreme za lice, umivanje itd, ali iskreno ne znam iz kojih razloga, do sada nisam isprobala nijedan proizvod za kosu. Ova maska za kosu mi zvuci super pa cu svakako pogledati u svom dm-u.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javi utiske ako probaš masku. Mnogima je odgovarala.

      Delete
  3. Ništa od navedenog nisam probala, jedina Balea stvarčica za kosu koju sam probala i redovno koristim je ulje koje je godinama deo moje rutine. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam dugo odolevala, a onda sam pokleknula, probala i prijatno se iznenadila.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe