Zimska nega usana

3.1.16


Problem sa kojim se svako od nas susreće više puta tokom godine jesu suve i ispucale usne. Tokom zime od hladnoće, tokom leta od vrućine. Oblizivanje, grickanje, briskanje maramicama ne pomažu, upravo suprotno.

Zato postoje posebno namenjeni proizvodi za negu usana, tzv. balzami za usne. Stik, teglica, tubica, limena kutijica... mogu se naći u različitim pakovanjima. Divnog, šarenog i privlačnog dizajna mame sa polica drogerija. Različitog cenovnog ranga, mnogih proizvođača, teško je pronaći one kvalitetne i odgovarajuće.

Moje usne mogu opisati kao suve. Dešava mi se da tokom cele godine imam problem sa blago ispucalim ivicama usana. Par puta mi se desilo da su ispucale celom površinom, prokrvarile i tako se stvorile ranice. Ali to su već ekstremni slučajevi, koji mi se nisu ponovili više od 15 godina. Iz tog razloga najbitnije mi je da balzam pruža dobru hidrataciju. Idealna kombinacija bi bila lagana tekstura na usnama + dobra hidratacija. 

"Moj" balzam mora da bude mnogo više od šarene stvarčice lepog izgleda, prijatnog mirisa i ugodnog osećaja. Probala sam mnoge balzame. Neki su me razočarali, neki oduševili, a prema nekima sam ostala ravnodušna. 

Blistex balzami su jedni od boljih koje sam probala. Uvek kod sebe imam bar jedan. Njihova ponuda je velika i namene se razlikuju u zavisnosti od problema usana. Ima onih koji vas osvajaju mirisom (i ukusom, da budemo iskreni). Ima onih koji vas osvajaju negom. Neka pakovanja su praktična (stik i tubica), dok se neki nalaze u kutijicama.


Moj favorit je Blistex Lip Relief Cream. Dolazi u beloj tubici i količini od 6ml. Kupujem ga već par godina i nikad nisam ostala bez njega, bez obzira da li je leto ili zima. Pokazao mi se kao najbolji balzam za hladne dane i sezonu centralnog grejanja. Bele je boje i potrebna je jako mala količina. Ukoliko se nanese u bogatijem sloju ostaje beli trag, sve dok ga usne ne upiju. Što su usne suvlje, to se balzam brže upija. Miriše divno i osvežavajuće -  na mentu. Nisam imala iskustvo peckanja nakon nanošnja, samo blagog osećaja "dodatne punoće" usana. Nega je odlična, a ukoliko su usne mnogo ispucale i oštećene potrebno je malo strpljenja i par dana da se efekat "isceljivanja" vidi. Kada se usne oporave održava ih nežnim, mekanim i hidriranim.

Mnogo ga volim i rado mu se vraćam. Odličan izbor za hladne dane i zimski period godine. Cena je oko 300,oo din, ali zaista vredi.


Blistex Lip Care Raspberry Lemonade Blast sam prvi put videla kod Jovane na blogu. Prelepo šareno pakovanje, interesantna komibnacija mirisa i ukusa mi dugo nije izlazila iz misli. Svoj primerak sam konačno našla i kupila u Apoteci Beograd. Ono što vas odmah privuče jeste prelepo bordo-plavo--crveno pakovanje sa sličicom limuna kao detaljem. Miris ovog balzama je prelep i osvežavajući - aroma voća, sočne maline i slatke limunade. Dugo se zadržava na usnama nakon nanošenja. Sadrži vitamin C i E, koji dodatno neguju usne. Lako se nanosi, prijatan je na usnama i ostavlja svilenkast trag, kao i blagi odsjaj. Koristim ga samostalno, ne kao podlogu za šminku. Ovaj balzam je odličan za negu normalnih, ne mnogo suvih i oštećenih usana. Kao takvog i sa činjenicom da ima zaštitni faktor SPF 15, meni je nezamenljiv tokom proleća i toplijih dana. 

Blistex Lip Care Orange Mango Blast sam uzela nedavno, početkom novembra isto u Apoteci Beograd. Naravno, privuklo me pakovanje i jarke narandžasto-žute-crvene nijanse. Miris je prelep, pravi letnji. Spoj sveže pomorandže i slatkog manga. Po ostalim karakteristikama isti je kao gore opisani srodnik mu. Sadrži vitamin C i E. kao i zaštitni faktor SPF 15.

Oba balzama dolaze u obliku sitka i gramaži od 4,25g. Cena je oko 250,oo din.


Skizz Lip Balm sam otkrila zahvaljujući Dijani, a postala vlasnik jednog zahvaljujući Vedrani. Bezuspešno sam ga tražila u momentu kada se pojavio na našem tržištu i tokom akcije "dva po ceni jednog". Kada sam ga dobila bila sam presrećna. Posebno me je obradovala činjenica da je ovaj balzam domaći proizvod. Ako nešto zaista volim to je kvalitetan domaći proizvod u još lepšoj ambalaži. Nisam poklonik balzama u teglicama i kutijicama, zbog težeg nanošenja i ne baš higijenskog očuvanja. Međutim, limena kutijica Skizz-a je plitka i ima široki otvor što olakšava njegovo direktno nanošenje. Kutijica je kvalitetno odrađena, lako se zatvara i nema bojazni od njenog otvaranja ukoliko ga nosite u neseseru, torbi ili džepu.

Žuto-narandžaste boje je i svojim mirisom podseća na narandžu, što mi se mnogo svidelo. Sadrži ši puter, neven i ricinusovo ulje što doprinosi njegovoj nezi. Zbog sastava balzam je mastan, ali izuzetno prijatan i nimalo težak. Lako se nanosi i razmazuje. Ostavlja prijatan zaštitni sloj i zdrav sjaj. Neguje, štiti i hidrira usne. Odličan za hladne dane.

U kutijici ima 10g proizvoda i može se kupiti u apotekama po ceni od oko 200,oo din.


Top Ten Propanthen Protective Winter Sun Cream & Lip Balm je zanimljiv proizvod. Mogu ga opisati kao praktično džepno pakovanje proizvoda "2u1". Svrstavam ga u balzame za usne jer je u drogerijama izložen pored iste vrste proizvoda. Ova tubica je istovremeno balzam za usne i mini krema za lice. Namenjena je svim tipovima kože. Oba proizvoda sadrže UVA/UVB zaštitu sa SPF 20. Štite od jakog vetra i niskih temperatura, ali i od sunca. Bogate formule sadrže  6% D-pantenol (štiti kožu od nepovoljnih spoljnih uticaja), skvalan (podstiče regeneraciju kože), vitamin E (obezbeđuje elastičnost) i Beta-karoten (stimuliše delovanje prirodnog odbrambenog sistema u borbi protiv štetnog UV zračenja).

Balzam za usne se nalazi na vrhu. Kuglica omogućava lagano i ravnomerno nanošenje. Na usnama ostavlja tanak szaštitni sloj, koji ne stvara osećaj težine. Prijatnog je mirisa, mada se ne zadržava dugo. Usne su meke i nežne. Redovnom upotrebom su i hidrirane.

Krema je u tubici. Bele je boje. Nešto je gušća i masnija od balzama, ali i pored toga lagano se razmazuje. Moja suva koža je brzo upija. Ne ostavlja mastan trag ili zaštitni sloj. Odlična je za ciljanu upotrebu (npr. ukoliko na licu imate suve pečate ili izolovana mesta koja se izritiraju na hladnoći).

Po meni odlično osmišljen i praktičan proizvod. Lako ga je poneti u torbi ili u džepu. Na pakovanju je naznačeno da proizvod ima 20ml, ali ne i koliko sadrži balzam ili krema. Cena je oko 300,oo din.


Od svih ovih proizvoda teško mi je odabrati omiljeni. Svi su ispunili moja očekivanja i sve ih rado koristim. Samo ih menjam u skladu sa trenutnim stanjem usana ili željama. 

Moram naglastiti da imam još nekoliko balzama koje manje ili više koristim, kojima sam manje ili više zadovoljna. Jedan mi je postao nezamenljiv nakon porođaja, jer su mi usne bile izuzetno suve kad sam izašla iz porodlišta, toliko da se desilo ono što se retko dešava - prokrvarile su na pojedinim mestima... O ovom "spasu u poslednji čas" će posebno biti reči.

Da li koristite ili ste koristili neki od ovih balzama? Koji je vaš omiljeni balzam?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. Anonymous3/1/16 20:23

    Imam i Blistex Lip Relief,i Skizz koji sam ugledala u lokalnoj apoteci jos dok nisam ni znala sta je, i Propanthen. Blistex koristim vise od 20 godina (iz inostranstva, gde je mnogo vise zastupljen i cenjen nego kod nas gde Labello i dalje drzi primat iako mu nije ni blizu)i on se jednostavno ne menja, uvek je odlican, kvalitetan i najbolje neguje usne. Skizz je interesantan i zaista originalna i dobra novina na nasem trzistu. Propanthen je super upakovan 2 u 1 kao sto si rekla, ali je balzam malo "tvrd", kao vosak koji ne moze da se rastopi. ipak, zgodna sitnica.
    Drago mi je da vidim da neko zna sta je Blistex i koliko je dobar.
    Koristan post, pozdrav,
    Jelena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blistex je odličan i nezamenljiv u kategoriji balzama za usne. Kvalitet iznad svega, bez obzira na "jaču" cenu. Veliki sam poklonik.
      Hvala puno :)

      Delete
  2. Alverde balzam za usne sa nevenom i Logonin isto sa nevenom! :) jedino oni zbog kandelila i karnauba voska stvore toliko jak zaštitni film na usnama i pritom ih dubinski neguju. Trenutno trošim SenMi balzam za usne sa mirisom marakuje i prilično je dobar za hladne zimske dane. U prošlosti sam koristila i Ivić bio shop balzame za usne na bazi pčelinjeg voska i bila sam zadovoljna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam nikada probala Alverde balzame, iako ih redovno zagledam. Razmišljam da ovu grešku ispravi, čim potrošim jedan od ovih koje trenutno imam.

      Delete
  3. Blistex do sad nisam viđala kod nas, ali si me baš zainteresovala sada!
    Probala sam Propanthenov, kako smo ga krstili 2u1 proizvod, ali za letnju negu, sa većim zaštitnim faktorom i bila sam prezadovoljna, tako da verujem da je i zimska verzija odlična.Jedini problem koji sam imala s njim je što mi se poklopac labela lomio jako brzo na svim pakovanjima, pa sam morala da ga prebacujem u limene posudice i da ga nosim odvojeno :D
    Moj favorit ove zime je definitivno Labellov lip butter sa vanilom i makadamijom, odlično mi neguje usne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Letnju verziju Propanthena nisam probala, ali me privlači i to ću ovog leta obavezno. Ja nisam imala problem sa poklopcem, ali sam ga nosila u neseseru.
      Labella ne koristim jer mi ne prijaju, pa ni ovim lip butterima nisam oduševljena i ne razumem pomamu za njima :D

      Delete
  4. Postovana jako lep tekst. I ja volim balzame za usne, ali nemam bas nekih problema sa njima. Koristim ih s vremena na vreme. Moj sin ima malo suvlju kozu usana i ovaj Blistex Lip reliefe mu dosta pomogne. Takodje odlicno oporavlja usne od prehlade i groznice tako da ga u tim slucajevima koristi. Meni je najomiljeniji Eucerin Lip repair u tubici, Neutrogena i Balea sensitive sa alojom. Ali najboile je kada namazes usne mesavinom pavlake i meda i ostavis 15 minuta, oporavi ih za cas.

    Veliki pozdrav.
    Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Eucerin balzam sam koristila jednom, ali se ne sećam koja verzija je bila u pitanju (koliko znam imaju tri različita) pa ga nisam pominjala. Kućne varijante sa medom ne smem ni da probam, pojela bih sve :)

      Delete
  5. Koristim Labello lip butter od vanile i macadamie i obozavam ga, oporavlja usta u roku do 3h i kunem se u njega! Isprobaaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, nisam poklonik Labella pa ih i izbegavam :)

      Delete
  6. Ja volim labello lip butter isto :) <3

    Al i od Yves Rocherja nisu slabi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh ta Labella svuda oko mene :D

      Delete
  7. Poslednjih godinu dana se ne odvajam od ćupića iz Oriflame-a. Dobila sam 4 na poklon i nikako da ih potoršim. Dopada mi se kako hidriraju i regenerišu kožu usana, ali i drugih suvih delova na licu i telu. Jedino su malo nezgodni za nanošenje, jer je otvor uži i nije praktičan za direktnu aplikaciju. Zato u torbi imam Blistix, a ćupiću su raspoređeni u kupatilu, na noćnom stočiću i radnom stolu, da podsete za nanošenje, ali kada su prstići oprani. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i ja par ćupića. O njima će biti reči u narednom postu o balzamima (da, imam ih toliko da jedan post nije dovoljan :D )

      Delete
  8. Labelo lip butter od makadamije je jako dobar za zimsku negu ali takodje i balzami od Freshke Gore!To je nesto najbolje sto sam probala,probaj obaveyno F.Goru! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. F.Goru nisam probala, a Labello ne volim :D

      Delete
  9. Drago mi je da ti se Limunada svidela <3

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe